Ренета Цветкова
Средно училище с езиково обучение „Александър Сергеевич Пушкин“ – Варна (България)
https://doi.org/10.53656/voc25-1-2-04
Abstract. Тяхното използване става все по-често и по-всеобхватно. Комуникационните и информационните технологии се налагат в много сфери на общуване. Образователната среда не прави изключение. С въвеждането на технологиите в учебния процес се цели да се привлече вниманието на учениците, да се достигне до висока успеваемост и до реализиране на целите. Интерактивните платформи започват да се внедряват успешно в уроците, да ги правят разнообразни, интересни и привлекателни за обучаемите. Учителите срещат нов начин за поднасяне на материала, правят го завладяващ и увлекателен. Интерактивните платформи са средство за по-лесно усвояване на учебния материал, защото чрез тях учениците попадат в света на дигиталното – свят, който те идеализират и е свързан с технологиите. Това, от своя страна, подбужда тяхното желание за учене, за подготовка и за по-лесно научаване на учебното съдържание.
Keywords: интерактивни платформи; лесно; усвояване; учебен материал
Log in to read the full text
