Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Новини Новини 2024

Още области преминават в онлайн обучение

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
30-01-2024
в Новини 2024
A A

Снимка на ученик, обучаващ се онлайн

От 31 януари учениците от областите Варна, Пазарджик и Перник преминават в обучение от разстояние в електронна среда (ОРЕС). Министърът на образованието и науката издаде заповед за организиране на онлайн занятия след препоръка на регионалните здравни инспекции, съобщават от МОН.

В областите Варна и Пазарджик неприсъствено ще се учи до края на седмицата – 2 февруари, а в област Перник онлайн обучението ще продължи до 9 февруари включително.

От 1 до 6 февруари включително пък учениците от областите Ямбол и Бургас ще преминат в обучение от разстояние в електронна среда и ще бъдат прекратени извънкласните занимания и дейности с ученици. За София – област, мярката е в сила до 7 февруари включително, съобщиха от Министерството на здравеопазването.

Директорите на образователните институции от тези области следва да създадат необходимата организация за осъществяване на обучението от разстояние в електронна среда.

Преустановяването на присъствения образователен процес се случва след указания на областните щабове и местните здравни власти с цел ограничаване на грипната епидемия.

В момента онлайн учат всички ученици от област Пловдив, както и две училища от област Габрово – НУ „Васил Левски“ в община Габрово и СУ „Максим Райкович“ в община Дряново.

Синдикат „Образование“ предлагат по-дълга ваканция

Междувременно от Синдикат „Образование“ при КТ „Подкрепа“ обявиха, че ще предложат на МОН да увеличи междусрочната ваканция (от 3 до 5 февруари включително) с два или четири дена в интерес на опазване здравето на ученици и учители.

Оттам обявиха резултати от свое национално изследване с участие на учители и родители, като на въпроса „Правилно ли е решението да се въвежда ОРЕС при обявяване на грипна епидемия?“ 89,6 % са отговорили, че не е правилно, и само 10% смятат, че това е добро решение.

Общо 69,8% пък отговарят, че ваканцията трябва да бъде удължена с 4 дена и да бъде от 5 февруари до 9 февруари, а 25,3% смятат, че междусрочната ваканция трябва да се увеличи с 2 дена.

Your Image Description

Свързани статии:

Учениците от област Пловдив ще учат онлайн за седмица Одобрени са 22 национални програми за развитие на образованието с общ бюджет от 231 млн.лв. Националната професионална гимназия по полиграфия и фотография стана на 100 Близо 1500 детски градини ще бъдат финансирани по проект „Силен старт“

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Адрес: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Телефон: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Адрес: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Етикети: грипна епидемияДенятЗаповедонлайн обучениеРЗИсиндикати

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Учител създаде логото за влизане на България в Еврозоната

Следваща статия

Един старейшина

Следваща статия
Видя ли, Христо, какво ти каза учителката?

Един старейшина

От идеята до небцето

От идеята до небцето

Деца работят с глина под напътствията на Камелия Савова по време на Спортен ден Самоков - 2023 , част от проекта Обединени от спорта

Пазители на духа на Самоков

Последни публикации

  • Петима кандидати за началник на РУО – София-град, са допуснати до тест
  • Ученичка от Математическата в Пловдив в топ 5 на най-престижната международна изследователска програма
  • Всяко дете е личност, която заслужава уважение и подкрепа
  • Един учебен час… по дантела
  • Учени отгледаха модел на човешки мозък
  • Социални техники и изкуства на личността
  • Децата на Родопите – пазители на традициите
  • Българските ученици с 3 медала от Международната олимпиада по изкуствен интелект
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2025, година XXXIV
  • NEW TECHNOLOGIES TO INVESTIGATE THE BEHAVIOUR OF SILICA GELS IN POROUS MEDIA
  • ЕМОЦИОНАЛНАТА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ КАТО ФАКТОР ЗА УСПЕШНА РЕАЛИЗАЦИЯ НА ПЕДАГОЗИ – БЪДЕЩИ УЧИТЕЛИ ПО БИОЛОГИЯ
  • Проблемно и проектно базирано обучение в рамките на извънкласна дейност „Светлината, без която не можем – проблеми и решения“
  • „ОТКРИВАНЕТО НА НОВИ НЕЩА Е ВАЖНО“: ВЛИЯНИЕ НА САМОСТОЯТЕЛНАТА ДЕЙНОСТ В КЛАС ВЪРХУ НАГЛАСИТЕ ЗА УЧЕНЕ ПО ХИМИЯ В ГИМНАЗИЯТА
  • Byte-size Chemistry of the Future Learning in Higher Education Settings
  • A CONCEPT MAP DESIGN FOR IDENTIFICATION AND CORRECTION OF STUDENTS’ MISCONCEPTIONS ABOUT WAVE-PARTICLE DUALITY OF LIGHT   
  • Училище на радостта
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2025, година LXVIII
  • THE IMPACT OF TEACHERS’ GENDER, EDUCATION, AND EXPERIENCE ON FOSTERING MATHEMATICAL CREATIVITY: A QUANTITATIVE STUDY
  • Комбинаторни задачи върху квадратни и триъгълни мрежи със „СтруниМа“ и Geogebra
  • ПРИМЕРЕН ПОДХОД ЗА ПРИЛОЖЕНИЕ НА ИЗКУСТВЕН ИНТЕЛЕКТ И ПРОЕКТНА ДЕЙНОСТ В ОБУЧЕНИЕТО ПО МАТЕМАТИКА
  • STATISTICAL ANALYSIS OF ACADEMIC ACHIEVEMENT AND INTRINSIC MOTIVATION IN STEM STUDENTS EDUCATED THROUGH A COMPETENCY-BASED APPROACH
  • МОДЕЛИ НА ВЕРОЯТНОСТНИ ПРОСТРАНСТВА В ОЛИМПИАДНИ ЗАДАЧИ

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"