Проф. Тони Чехларова
Institute of Mathematics and Informatics
Bulgarian Academy of Sciences (Bulgaria)
Dinko Tsvyatkov
“Ivan Vazov” Secondary School Stara Zagora, Bulgaria
Neda Chehlarova
University of Forestry Sofia, Bulgaria
https://doi.org/10.53656/str2021-6-3-dist
Absract. Представени са резултати от изследване с цел подпомагане на ръководството на СУ „Иван Вазов“ в Стара Загора за създаване на условия за провеждане на обучение от разстояние в електронна среда чрез използване на средствата на информационните и комуникационните технологии. Анализирани са резултати от анкети за установяване степента на удовлетвореност и на умора на учители, ученици и родители, свързани с това училище, от дистанционното обучение през учебната 2019/2020 г. Дистанционното обучение е въведено 16 март 2020 г. от Министерството на образованието във връзка с извънредното положение, обявено с решение на Народното събрание на България и свързано с пандемия COVID-19.
Keywords: дистанционно обучение; COVID-19; дигитална компетентност; уебинар; електронна среда; самооценка