Нов български подход включва децата в откриването на математиката.
„При изследователския подход на учениците не се дават наготово всички постулати и обяснения, а им се предоставя възможност сами да стигнат до някои изводи. И за мен е истинско удоволствие да наблюдавам децата в процеса на мислене“, споделя пред „Аз-буки“ Даниела Петрова – учител по математика в 91. СОУ с преподаване на немски език в София. Тя е сред първите, които прилагат в работата си т. нар. изследователски подход, разработен от екипа на акад. Петър Кендеров от Института по математика и информатика на БАН.
Четете повече в бр. 34, 21 – 27 август 2014 г.
Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":
Адрес: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5
Телефон: 0700 18466
Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg