Как професионалните гимназии да убедят деца и родители, че си струва да продължиш образованието си в тях и да получиш занаят?
Въпросът стои отворен в обществото ни от доста години. За радост, има редица школа, които не стоят пасивни и търсят своите бъдещи възпитаници по най-разнообразни начини. Например от шуменската Професионална гимназия по облекло, хранене и химични технологии „Проф. д-р Асен Златаров“ организират рекламна кампания, в която главни действащи лица са ученици от XI и XII клас, които демонстрират пред учениците от различни училища наученото и предимствата да усвоиш професия в гимназията. „Освен представяне на специалностите от професионалните направления пред кандидат-гимназистите провеждаме и Ден на отворените врати, участваме в Ученическа борса, подготвяме и разпространяваме рекламни материали и периодично излъчваме в регионалните медии рекламни клипове за професионалното образование и обучение в гимназията“, споделя пред „Аз-буки“ Веселин Тодоров, който от 14 години ръководи ПГ по облекло, хранене и химични технологии.
Четете повече в бр. 30, 27 юли – 2 август 2017 г.
Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":
Адрес: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5
Телефон: 0700 18466
Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg