Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Новини Новини 2021 Брой 28, 2021

Академичният имидж е въпрос и на стратегия

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
14-07-2021
в Брой 28, 2021
A A

Формирането на уникален университетски бранд зависи от редица фактори, сред които академична репутация, международни позиции, постижения на академичната общност в различни области, приложение на иновативни образователни технологии в обучението. Най-значим за този бранд е ефектът от изпълнението на добре обмислена комуникационна стратегия, показваща предимствата и приоритетите чрез адекватни послания до различни аудитории. Това са част от изводите след първата национална среща на академичните медии и експертите по връзки с обществеността на
висшите училища. Неин инициатор е Русенският университет „Ангел Кънчев“.
Инициативата е подкрепена от Националното издателство за образование и наука „Аз-буки“.
Издателството беше поканено да направи и първия доклад в панела, дискутиращ съвременните предизвикателства при формиране на академичния имидж.
Специален сборник, издаден след приключване на срещата, обединява визията на участниците за изграждане на положителния образ на българските университети. Включените в сборника презентации показват, че висшите училища в България са успели да изградят множество ефективни средства и методи за комуникация със своите вътрешни и външни публики.
„Още веднъж искам да изразя благодарността на Русенския университет към Съвета на ректорите на висшите училища в България и към министъра на образованието и науката, подкрепили организацията на Първата среща на академичните медии и експертите по връзки с обществеността, към Национално издателство „Аз-буки“, което е част от МОН, за партньорството при организацията на срещата и за цялостния принос към огласяването и дискутирането на значими въпроси от сферата на образованието и науката в България“, каза чл.-кор.
проф. Христо Белоев – ректор на Русенския университет. Чрез новото издание опитът и добрите практики на университетите стават ценно достояние на академичната общност в България и свободно достъпни за всички желаещи да ги ползват в работата си.

Your Image Description

Свързани статии:

„Пътна карта“ за съвместни проекти Иновативност при гарантирана автономия Софийската математическа с най-висок бал Кои са първите

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Адрес: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Телефон: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Адрес: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Етикети: Репортер

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

„Пътна карта“ за съвместни проекти

Следваща статия

Иновативност при гарантирана автономия

Следваща статия
В ход е дигиталното обучение

Иновативност при гарантирана автономия

В ход е дигиталното обучение

Софийската математическа с най-висок бал

Кои са първите

Кои са първите

Последни публикации

  • Отпуск при граждански и обществени задължения – какво предвижда законът
  • Близо 200 деца от Тараклийски район на Молдова посетиха България по програма на МОН
  • Научноизследователският кораб „Св. св. Кирил и Методий“ отплава за четвърти път за Антарктида
  • Мнение и мислене
  • Министър Красимир Вълчев: Обществените и природните науки помагат на децата да разбират технологиите, а изкуствата – да развиват креативност
  • Представят успешни модели на дуалното обучение
  • Връчиха наградите от XXII национален конкурс „Златна есен – плодовете на есента“
  • Математическата гимназия в Пловдив чества 55-годишнина
  • Гимназисти от Шумен с приз за най-добра конструкция от спагети
  • Министър Красимир Вълчев откри две обновени училища в Пещера
  • Българска ученичка спечели Международната олимпиада по креативно програмиране
  • Нов STEАM център В 7. СУ „Кузман Шапкарев“ обединява наука и изкуство
  • Инж. Таня Михайлова в новия STEM център на СУ „Козма Тричков“: Важно е децата да имат умения за живота
  • Акад. Николай Витанов, зам.-министър на образованието и науката: Повече родни таланти избират българските висши училища
  • Вестник „Аз-буки“ – брой 44/2025 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2025, година XXXIII
  • Innovative Conception, Policy and Strategy for Education and Training for Proactive Cyber Counterintelligence and Defence
  • Artificial Intelligence (AI) as an Opportunity for Enhancing the Competitiveness of the Restaurant Business through Innovative Modules (IM)
  • Интегриране на предприемаческото образование в университетите: стратегии и предизвикателства
  • From Polytechnic through Dual to STEAM Training or “On Novel Innovation” in Education
  • Application of the International Classification of Functioning, Disability and Health for Children and Adolescents (ICF-CY) in the Context of Inclusive Education Policies
  • Бранд, технологии и съвременен образователен мениджмънт: връзки и взаимодействия

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"