Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Новини Новини 2024

Лимитирани златни монети, зоопарк с детска градина и брак в небето на Панаира на тренировъчните фирми

124 учебни предприятия взеха участие в двудневното изложение в Пловдивския панаир

Деляна Лукова от Деляна Лукова
29-04-2024
в Новини 2024
A A
Снимки – Авторът

Златна инвестиционна монета с лика на Николай Чудотворец предлагат за ценители младите предприемачи от компания „Голдън хилс“ на Националната търговска гимназия в Пловдив. Тя следва цената на златото и е международно призната, поясняват учениците от компанията, която е сред участниците в 27-ото издание на Международния панаир на учебните предприятия.

Светецът е известен като покровител не само на рибарите и мореплаваталите, но и като лихвар, помагал на бедните, тъй като бил заможен, разказват учениците. На щанда им можеше да се види също лимитирана златна монета с лика на тяхната гимназия. Ученическата банка оферираше екокредити, убеждавайки клиентите, че ще могат спокойно да ги покриват, тъй като ще имат по-малко домакински разходи.

124 учебни предприятия

от България, Белгия, Босна и Херцеговина, Косово, Румъния, Словения, Сърбия, Черна гора участваха в специализирания форум, който се проведе в Международния панаир – Пловдив.

Фирмите бяха от различни сфери на дейност: банкиране и застраховане; търговия на едро и дребно с различни хранителни и нехранителни стоки; туристически услуги и хранене; информационни технологии и реклама; консултантски услуги, счетоводство; производство; образование.

Организатори са Министерството на образованието и науката, Центърът за учебно-тренировъчни фирми, сдружение „Българска тренировъчна централа“.

Участниците имаха възможност за виртуални преговори и сделки, а посетителите – да пазаруват през интернет в 60 магазина, създадени в онлайн платформата на ТФ ФЕСТ.

Истинско стълпотворение имаше край щанда на столичното СУ „Бачо Киро“.

Там младите предприемачи обясняваха, че очите са прозорец към душата, а фотографът Петър Пържелов предлагаше: „Ще направя произведения на изкуството от вашия ирис“. Сърце, експлозия и сблъсък се оказаха сред най-популярните ефекти. Клиентите можеха да избират между творби с един, два или три ириса, а за семейства се правят и до четири-пет. За дамите пък имаше колиета, гривни и обици с ириси.

Ако искате да увековечите домашния любимец, може да си поръчате тениска с неговата снимка и име, канеха към своя щанд учениците от фирма „Майна Пловдив“ на Националната търговска гимназия. Момчетата и момичетата влязоха и в ролята на манекени, за да презентират щампованите фланелки и шапки. Част от печалбата предоставят на пловдивския приют за бездомни животни. НТГ участва на изложението и с компанията „Плюшени спасители“, която продава играчки, а 25 на сто от приходите отиват за защита на застрашени от изчезване животни у нас.

Финансово-стопанската гимназия в Хасково заложи на спортни стоки, аксесоари и консумативи, за да стимулира младите хора към активен начин на живот. „Борим конкуренцията с високо качество и достъпни цени“, обяснява управителят на „Хаустонспорт“ Борислав Джамбазов.

Продукти на биооснова за устни, кожа, коса и тяло,

включително за мъже, предлагаха момичетата от фирма „Природосъобразна козметика“ ООД – Монтана. Атракцията бе биоозаряващ серум, който хидратира и същевременно редуцира загубата на вода от кожата.

Мисията ни е чрез екологично чистите продукти и биоразградими опаковки да се погрижим за външния вид на клиентите, без да замърсяваме околната среда, обясниха предприемачите.

Облечени с традиционни пирински носии момичета посрещаха на щанда на „Бери лайф“ – Сандански, където се предлагаха домашно приготвен мед, тахан, сладка от натурални продукти, чай от смокинови листа срещу диабет.

На традиционни рецепти залага „Старата пекарна“,

за да произведе своите погачи, хлябове, баници, кроасани, палачинки, мъфини и донъти. Екипът на Националната търговско-банкова гимназия – София, поясни, че съчетава познатата българска традиция с иновативни и здравословни продукти, като същевременно подобрява вкуса.

Зоопарк със „Зип лайн“ и с достъп за инвалиди презентираха учениците от Варненската търговска гимназия. Специален кът в него е отделен за детска градина за домашни любимци, за да са спокойни пътуващите, че има кой да се грижи за четириногите, докато отсъстват от дома. От зоопарка могат да се осиновяват и животни.

Ако искате да предложите брак в небето, обърнете се към нас, приканваха от фирма „Флай спорт“ – Монтана. Любителите на силни усещания могат да скочат с парашут от 3500 метра срещу 390 лева, а полетът с балон от 1000 метра е 250 лева. 30 минути полет със свръхлек самолет струват 190 лева, а за двама цената скача на 300. 15 минути въздушна реклама излиза 360 лева. Полет с парапланер и парасейлинг над язовир „Огоста“ предлагаха още от летателния център.

Двудневната програма на събитието включва конкурси, сред които за най-добър щанд, екип и професионално обслужване, каталог и рекламни материали, уеб сайт, презентация, защита на интелектуалната собственост, сътрудничество с фирма ментор, избор на Мис и Мистър ТФ ФЕСТ. Част от конкурсите са по задания на реалния бизнес и се оценяват от жури, определено от тях.

Мрежата на българските учебни предприятия обединява 330 ученически и студентски фирми.

Your Image Description

Свързани статии:

INSAIT с нов пробив София спечели домакинството на ключова световна конференция за информационна сигурност Анкетират студенти и преподаватели за актуализиране на Рейтинговата система Подкрепа за българистиката зад граница

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Адрес: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Телефон: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Адрес: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Етикети: Международен панаир на учебните предприятияНационалната търговска гимназия – Пловдив.РепортерСУ „Бачо Киро“

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Рекорден брой проекти в XXVI национален конкурс „Млади таланти“

Следваща статия

Учителски практики за пример

Следваща статия
Учителски практики за пример

Учителски практики за пример

Деца и ученици с пъстър великденски базар в МОН

Деца и ученици с пъстър великденски базар в МОН

1429 професионални и 945 профилирани паралелки в план-приема след VII клас за учебната 2024/2025 г.

1429 професионални и 945 профилирани паралелки в план-приема след VII клас за учебната 2024/2025 г.

Последни публикации

  • Последният петък на септември – запазен за спорт
  • Как учениците в Първо СУ „Св. Седмочисленици“ в Търговище постигат високи резултати на матурата по математика
  • България с трима медалисти от Space Camp
  • Сп. „История“, книжка 4/2025, година XXXIII
  • ПОКАНА ЗА ИСТОРИЯ. Няколко критични бележки по повод първия опит за историческо изследване на телевизията в България
  • Dynamics of Cultural and Religious Processes in Areas of Depopulation
  • EUGENICS AND EUTHANASIA IN CZECHOSLOVAKIA (1914 – 1945): HISTORICAL, SOCIAL, AND EDUCATIONAL CONTEXTS
  • САРДИНСКИЯТ ВОЕННОПЛЕННИК ОТ АТАКАТА НА ЛЕКАТА БРИГАДА: ПРЕМЕЖДИЯТА НА ЛЕЙТЕНАНТ ДЖУЗЕПЕ ЛАНДРИАНИ ПО ВРЕМЕ НА КРИМСКАТА ВОЙНА
  • ИЗЧЕЗНАЛИ СОФИЙСКИ СГРАДИ И ПАМЕТТА ЗА СТОЛИЧНИЯ БЛАГОДЕТЕЛ ИВАН ДЕНКОГЛУ
  • НЮФУС ДЕФТЕРИТЕ КАТО ИЗВОР ЗА РЕГИОНАЛНИТЕ ИЗСЛЕДВАНИЯ
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2025, година XXXIII
  • SOCIAL INCLUSION AND EDUCATION WORK WITH INMATES DURING AND AFTER IMPRISONMENT. REVIEW OF THE INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH AND GOOD PRACTICES AND ITS PUBLISHED COLLECTION OF PAPERS
  • Европейската седмица на спорта #BeActive провокира към активност за десета година
  • ЕКОСИСТЕМНИ ИЗМЕРЕНИЯ НА ИНТЕГРИРАНИТЕ ПОЛИТИКИ И ПРАКТИКИ ЗА ПОДКРЕПА НА ЛИЧНОСТНОТО РАЗВИТИЕ В БЪЛГАРИЯ
  • ОПИТ И НАГЛАСИ НА БЪЛГАРСКИТЕ БИБЛИОТЕКИ КАТО ПАРТНЬОРИ В ОБЛАСТТА НА ДОСТЪПНИЯ ТУРИЗЪМ
  • COLLABORATION BETWEEN SOCIAL WORKERS (CASE MANAGERS) AND SOCIAL PEDAGOGUES IN THE APPLICATION OF THE FAMILY CASE MANAGEMENT MODEL
  • PARADIGMAL FOUNDATIONS OF ACADEMIC INTERACTION BETWEEN SCIENTIFIC INNOVATIONS AND THE PRESERVATION OF CULTURAL IDENTITY
  • ПРЕОБЛАДАВАЩИ НАСТРОЕНИЯ СРЕД БЪЛГАРСКИТЕ УЧИТЕЛИ И УНИВЕРСИТЕТСКИ ПРЕПОДАВАТЕЛИ ОТНОСНО РОЛЯТА НА ИЗКУСТВЕНИЯ ИНТЕЛЕКТ (ИИ) В ОБРАЗОВАНИЕТО
  • НЕОБХОДИМОСТ ОТ ИЗУЧАВАНЕ НА „ЗЕЛЕНО ПРЕДПРИЕМАЧЕСТВО“ В УНИВЕРСИТЕТИТЕ В БЪЛГАРИЯ
  • ТРАНСФОРМАЦИИ НА ПАЗАРА НА ТРУДА И НУЖДАТА ОТ ОБРАЗОВАТЕЛНИ РЕФОРМИ
  • Олег Попов, член на журито на Националния фотоконкурс „В моето училище е най-хубаво“ : Нищо не е толкова лесно, колкото изглежда през обектива
  • Отличиха медалистите от международните олимпиади по природни науки за 2025 г.

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"