Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Новини Новини 2021 Брой 36, 2021

Смисъл винаги има

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
08-09-2021
в Брой 36, 2021
A A

Антоанета НАЙДЕНОВА

На прага сме на новата учебна година, която отново ще бъде изпълнена с различни предизвикателства – здравни, технически, организационни, психологически и не на последно място – морални.
МОН публикува актуализираните Насоки за обучение и действия в условията на извънредна епидемична обстановка в училищата. За да се знае предварително къде, кога и кои деца ще носят задължително маски, при какви условия ще се преминава към ротационен начин на обучение и кога ще се налага да преминат изцяло към дистанционно преподаване. От Министерството са категорични, че онлайн обучението ще се практикува само в краен случай. Защото анализите показват, че най-засегнатите от него са най-уязвимите деца, които и без това са във висок риск от отпадане. Става дума за близо една четвърт от записаните в предучилищното или училищното образование. Именно заради тях са сформирани 1335 екипа по Механизма за обхват, които ще започнат да обикалят по домовете им още от 16 септември.
По-важното е какво се случва с намерените и върнати в системата на образованието деца. Данните сочат, че през последните три години са върнати над 61 734 деца, но от тях 2665 са отпаднали отново, а други 25 299 са новоотпаднали и необхванати. Задържането и интегрирането им е трудно, но не е невъзможно. Още едно доказателство за това е ОУ „Васил Левски“ във Враца, където се прилагат всички възможни средства и методи – гражданско образование, религия, работа по много проекти, ранно кариерно ориентиране, поощряване на всеки успех…
И резултатите не закъсняват.
Защото всяко дете трябва да има достъп до качествено образование не само на теория, а и на практика. В това е смисълът и усилията си струват.

Your Image Description

Свързани статии:

Вестник "Аз-буки"Ако… Вестник "Аз-буки"Милост Вестник "Аз-буки"Награди „Св. Иван Рилски“ Вестник "Аз-буки"Работещи, а не лъскави

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Адрес: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Телефон: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Адрес: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Етикети: Азбучни истини

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Без маски в час за учениците до IV клас

Следваща статия

Concept Of Present Practice In Choosing Of Optimal Number Of Tugs

Следваща статия

Concept Of Present Practice In Choosing Of Optimal Number Of Tugs

S-101 Charts, Database Tables For S-101 Charts, Autonomous Vessel

Influence Of Hydro-Meteorological Elements On The Ship Manoeuvring In The City Port Of Split

Последни публикации

  • Един учебен час… по дантела
  • Учени отгледаха модел на човешки мозък
  • Социални техники и изкуства на личността
  • Децата на Родопите – пазители на традициите
  • Българските ученици с 3 медала от Международната олимпиада по изкуствен интелект
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2025, година XXXIV
  • NEW TECHNOLOGIES TO INVESTIGATE THE BEHAVIOUR OF SILICA GELS IN POROUS MEDIA
  • ЕМОЦИОНАЛНАТА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ КАТО ФАКТОР ЗА УСПЕШНА РЕАЛИЗАЦИЯ НА ПЕДАГОЗИ – БЪДЕЩИ УЧИТЕЛИ ПО БИОЛОГИЯ
  • Проблемно и проектно базирано обучение в рамките на извънкласна дейност „Светлината, без която не можем – проблеми и решения“
  • „ОТКРИВАНЕТО НА НОВИ НЕЩА Е ВАЖНО“: ВЛИЯНИЕ НА САМОСТОЯТЕЛНАТА ДЕЙНОСТ В КЛАС ВЪРХУ НАГЛАСИТЕ ЗА УЧЕНЕ ПО ХИМИЯ В ГИМНАЗИЯТА
  • Byte-size Chemistry of the Future Learning in Higher Education Settings
  • A CONCEPT MAP DESIGN FOR IDENTIFICATION AND CORRECTION OF STUDENTS’ MISCONCEPTIONS ABOUT WAVE-PARTICLE DUALITY OF LIGHT   
  • Училище на радостта
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2025, година LXVIII
  • THE IMPACT OF TEACHERS’ GENDER, EDUCATION, AND EXPERIENCE ON FOSTERING MATHEMATICAL CREATIVITY: A QUANTITATIVE STUDY
  • Комбинаторни задачи върху квадратни и триъгълни мрежи със „СтруниМа“ и Geogebra
  • ПРИМЕРЕН ПОДХОД ЗА ПРИЛОЖЕНИЕ НА ИЗКУСТВЕН ИНТЕЛЕКТ И ПРОЕКТНА ДЕЙНОСТ В ОБУЧЕНИЕТО ПО МАТЕМАТИКА
  • STATISTICAL ANALYSIS OF ACADEMIC ACHIEVEMENT AND INTRINSIC MOTIVATION IN STEM STUDENTS EDUCATED THROUGH A COMPETENCY-BASED APPROACH
  • МОДЕЛИ НА ВЕРОЯТНОСТНИ ПРОСТРАНСТВА В ОЛИМПИАДНИ ЗАДАЧИ
  • България с четири отличия на Международната олимпиада по икономика
  • „Еколято 2025“ – уча и се забавлявам
  • АБУЧ активизира работата за въвеждане на матура по български език в британската образователна система

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"