Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Повишаване равнището на математически знания на учениците в първи клас чрез работа със самостоятелно събрани данни

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
10-02-2022
в Uncategorized
A A

Валентина Чилева
Югозападен университет „Неофит Рилски“

https://doi.org/10.53656/ped2022-1.09

Резюме. През последното десетилетие по отношение на процеса на обучение методици и педагози активно търсят разнообразни средства за мотивиране на познавателната дейност на учениците. Това е свързано с разработване и прилагане в учебната практика на нови подходи и дидактически системи. Настоящата статия разглежда възможността равнището на усвояване на математически знания от учениците в първи клас да се повиши чрез прилагане на похвата „самостоятелно събиране на данни“ в процеса на обучение. Диагностицират се знанията на ученици в първи клас, усвоили учебното съдържание по математика с помощта на самостоятелна изследователска дейност, като се установява ефектът на тази дейност върху равнището на математическите знания.
Ключови думи: работа с данни; самообучение; повишаване равнището на математическите знания

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailA Note on the Arbelos in Wasan Geometry: Satoh’s Problem ND a Circle Pattern Default ThumbnailПроучване на педагогическото мнение по отношение на екологичното образование в извънкласна и извънучилищна среда Default ThumbnailВлияние на мутационните изменения на гласа върху музикалната дейност на подрастващите Default ThumbnailФигурата на стария ерген в българската литература

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Levels Of Transformational Changes in Motor Status Of Preschool Children Under the Influence of Different Models of Exercise Programs

Следваща статия

Медийно образование за деца: Предизвикателствата на новото дигитално общество

Следваща статия

Медийно образование за деца: Предизвикателствата на новото дигитално общество

Сп. „Педагогика“, книжка 1/2022, година XCIV

On Vernacularity

Последни публикации

  • Зам.-министър Лазарова участва в международна научна конференция във Великотърновския университет
  • Зам.-министър Михалевска участва в патронния празник на Минно-геоложкия университет
  • Над 12 000 родители са ангажирани по проект „Успех за теб“
  • Сп. „История“, книжка 5/2025, година XXXIII
  • Дискусионен форум: Война и пропаганда в съвременна Европа: три гледни точки
  • Принос към историята на балканите. Наслада за читателя и предизвикателство за изследователя
  • The Berbers and Arab Rule in Sicily (9th – 11th Centuries): Recovering the Missing Voices
  • On The Armament in The Military Conflicts in Latin Romania at The Beginning of The 13th Century
  • Спомени от една лична среща. Иван Шишманов на посещение при владиката Йосип Юрай Щросмайер
  • Преработването на историята – път към бъдещето в конфликтните зони
  • 235 000 ученици с подкрепа за началото на учебната година
  • Две британски карикатури, посветени на берлинския конгрес, 1878
  • Благодаря ти, че усмихна деня ми!
  • Веселин Стефанов, директор на столичното 51. СУ „Елисавета Багряна“: Искаме да развием дуална форма на обучение в професионалните ни паралелки
  • Правилата за командировки – дневни, пътни и квартирни
  • Министър Вълчев откри Център за високи постижения в Сандански
  • Нов център в Сандански дава възможности за спорт, изкуство и подкрепа за 450 младежи
  • Италианският футболен тим Каляри ще си партнира с две столични училища
  • 61 млн. лв. за зелени и цифрови партньорства между бизнеса и науката
  • Вестник „Аз-буки“ – брой 41/2025 г.
  • Над половин милиард лева инвестиции в над 2200 STEM центъра в страната
  • В асеновградско училище възпитават ценности с „Азбука на добродетелите“

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"