Аз-букиAz-buki National Publishing House for Education and Science
  • Who we are
  • Main Page
  • About us
    • About us
    • Team
    • Ethics
    • Documents
  • Az-buki Weekly
  • Journals
    • Strategies for Policy in Science and Education
    • Bulgarian Language and Literature
    • Pedagogika-Pedagogy
    • Mathematics and Informatics
    • Natural Science and Advanced Technology Education
    • Vocational Education
    • Istoriya-History journal
    • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
    • Filosofiya-Philosophy
  • Editions
  • Projects
  • Advertising
  • Subscribe now
  • Contact
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Who we are
  • Main Page
  • About us
    • About us
    • Team
    • Ethics
    • Documents
  • Az-buki Weekly
  • Journals
    • Strategies for Policy in Science and Education
    • Bulgarian Language and Literature
    • Pedagogika-Pedagogy
    • Mathematics and Informatics
    • Natural Science and Advanced Technology Education
    • Vocational Education
    • Istoriya-History journal
    • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
    • Filosofiya-Philosophy
  • Editions
  • Projects
  • Advertising
  • Subscribe now
  • Contact
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Az-buki National Publishing House for Education and Science
Няма резултати
Вижте всички резултати
Main Page Новини Новини 2021 Брой 13, 2021

Беленски ученици ни представят в PIRLS

v.genkov@azbuki.bg by v.genkov@azbuki.bg
31/03/2021
in Брой 13, 2021
0
Беленски ученици ни представят в PIRLS

Учениците от IVБ клас на СУ „Димчо wДебелянов“ в Белене демонстрираха своите умения по четене в Международното изследване PIRLS

0
Споделяния
0
Прегледи
Share on FacebookShare on Twitter
Учениците
от IVБ клас
на СУ „Димчо
wДебелянов“
в Белене демонстрираха своите умения по четене в Международното изследване PIRLS

На 16 март учениците от IVБ клас на СУ „Димчо Дебелянов“ в Белене с учителите Магдалена Вълкова и Миглена Кунова участваха в Международно изследване на уменията за четене PIRLS на четвъртокласници. България участва в изследването с около 4500 ученици от 151 училища, избрани на случаен принцип от Статистическия институт на Канада (Statistics Canada). Всеки ученик работи самостоятелно върху тестова книжка и въпросник. Въпросници попълваха също родителите, класният ръководител и директорът на училището.
Международното изследване на уменията за четене PIRLS на учениците от IV клас отчита тенденциите в постиженията по четене на учениците и изучава различията между националните образователни системи в повече от 60 страни, за да подпомогне подобряването на преподаването и ученето по света. От 2001 г. то се провежда на всеки пет години от Международната асоциация за оценяване на постиженията в образованието (IEA). България се включва в изследването за пети пореден път.
Координатор на изследването за Беленското училище е Анелия Спасова, а тестов администратор – Ралица Господинова, кореспондент на в. „Аз-буки“ за региона.

Your Image Description

Свързани статии:

Ролята на родителя при ученето онлайн Търсят се новите лица на науката Курсове по дигитални умения за 1,6 млн. българи Допълнителни 1,5 млн. лева за 4-годишните

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Репортер

Последвайте ни в социалните мрежи

Previous article

Ролята на родителя при ученето онлайн

Next article

Търсят се новите лица на науката

Next article
В ход е дигиталното обучение

Търсят се новите лица на науката

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2025, година XXXIII
  • Innovative Conception, Policy and Strategy for Education and Training for Proactive Cyber Counterintelligence and Defence
  • Artificial Intelligence (AI) as an Opportunity for Enhancing the Competitiveness of the Restaurant Business through Innovative Modules (IM)
  • Интегриране на предприемаческото образование в университетите: стратегии и предизвикателства
  • From Polytechnic through Dual to STEAM Training or “On Novel Innovation” in Education
  • Application of the International Classification of Functioning, Disability and Health for Children and Adolescents (ICF-CY) in the Context of Inclusive Education Policies
  • Бранд, технологии и съвременен образователен мениджмънт: връзки и взаимодействия
  • В Министерския съвет
  • Ръст на студентите в дефицитни специалности
  • 15% от възрастните в Eвропа участват в обучения и квалификации
  • Фантастичните умове на България
  • Младежки идеи за зеления преход
  • Обновяват столичното 35. СЕУ „Добри Войников“
  • Две столични училища са наградени със знак за качество от Националния инспекторат по образованието
  • Професионалната гимназия по транспорт в Бургас отново обучава водачи категория „C“
  • Антарктиците потеглят за Ледения континент за 34-ти път
  • Близо 579 млн. евро повече за образование в проектобюджета за догодина
  • Националният музей на образованието с изложба за българското светско училище
  • Заместник-министър Наталия Михалевска откри обучение за учители, свързано с темата за Холокоста
  • Заместник-министър Витанов представи пет ключови приоритета в образованието на Генералната конференция на ЮНЕСКО
  • Таня Михайлова и младите гвардейци на България представиха страната ни в Кипър и Италия
  • Училището в с. Търнава откри нов физкултурен салон, изграден с финансиране от МОН

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Main Page
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

en_US
bg_BG en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Who we are
  • Main Page
  • About us
    • About us
    • Team
    • Ethics
    • Documents
  • Az-buki Weekly
  • Journals
    • Strategies for Policy in Science and Education
    • Bulgarian Language and Literature
    • Pedagogika-Pedagogy
    • Mathematics and Informatics
    • Natural Science and Advanced Technology Education
    • Vocational Education
    • Istoriya-History journal
    • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
    • Filosofiya-Philosophy
  • Editions
  • Projects
  • Advertising
  • Subscribe now
  • Contact
  • en_US
  • bg_BG

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.