Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Новини Новини 2020 Брой 28, 2020

Наследници на Ботев

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
08-07-2020
в Брой 28, 2020
A A

Дванадесетокласничката Любомира Димит- рова от свищовското
СУ „Николай Катранов“ е отличена за своето есе „Какво е за мен Ботев“ със специалната награда на МОН в ХХIV националeн конкурс за написване на стихотворение и есе на тема „Живеем в земята на Ботев“. Специалният приз на Националния дворец на децата е присъден на Стефани Долапчиева (XII клас, ПГПЗЕ „Захарий Стоянов“ – Сливен).
Организатор на конкурса е ЦПЛР „Център за работа с деца“ – Враца, с подкрепата на МОН,
РУО – Враца, Националния дворец на децата и Община Враца. Конкурсът е включен в Националния календар на МОН за изяви по интереси на децата и учениците.
И тази година, независимо от епидемиологичната обстановка, свои произведения изпращат десетки ученици от цялата страна. Призьорите в двете категории и двете възрастови групи са определени от жури с председател Радосвета Крумова – филолог и главен експерт „Култура“ в Община Враца.
В първа възрастова група – IV – VII клас, първо място в категория „Поезия“ е присъдено на Анка Андонова (IV клас, НУ „Братя Миладинови“ – с. Кръстина, област Бургас) за стихотворението „Ботев“. На второ място е Яница Костадинова (VI клас, СУ „Св. св. Кирил и Методий“ – Пловдив), а третото поделят Татяна Пруткайова
(IV клас) и Тамара Ворел (IV клас) от БСУ „Христо Ботев“ в Братислава.
В групата VIII – XII клас победител със стихотворението „Врачански камък“ е Седеф Рамадан (X клас, ЕГ „Христо Ботев“ – Кърджали). Негови подгласници са Никол Славова (X клас, ЕГ „Христо Ботев“ – Кърджали) и Кристина Кирилова (X клас, ПГТ „Владимир П. Минчев“ – с. Владимирово, област Монтана).
В категория „Есе“ първи в групата IV – VII клас е Петър Костурков (IV клас, ОУ „Двайсти април“ – Панагюрище) с есето „Земята, целуната от Ботев“. След него се нареждат Анелия Спахиева (VI клас, СУ „Никола Вапцаров“ – Хаджидимово) и Божидара Чернева (VII клас, ОП „Младежки център“ – Хасково). Призовите места в групата VIII – XII клас заемат Симеон Бояджиев (XI клас, СУ „Васил Левски“ – Троян), Ния Петрова (X клас, ПЕГ „Йоан Екзарх“ – Враца) и Атанас Петров (XI клас, ГПЧЕ „Йоан Екзарх“ – Варна).
Присъдени са и 8 поощрения. Отличените ще получат своите грамоти и награди по куриер.

Your Image Description

Свързани статии:

Вълшебствата на детството Пазители на паметта Интересни занимания задържат младите по родните места България в картини и слово

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Адрес: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Телефон: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Адрес: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Етикети: След часовете

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Вълшебствата на детството

Следваща статия

Пазители на паметта

Следваща статия
Пазители  на паметта

Пазители на паметта

В ход е дигиталното обучение

„Моят Смолян през 2050-а година“

Детски спектакли на открито през юли

Детски спектакли на открито през юли

Последни публикации

  • Петима кандидати за началник на РУО – София-град, допуснати до тест
  • Ученичка от Математическата в Пловдив в топ 5 на най-престижната международна изследователска програма
  • Всяко дете е личност, която заслужава уважение и подкрепа
  • Един учебен час… по дантела
  • Учени отгледаха модел на човешки мозък
  • Социални техники и изкуства на личността
  • Децата на Родопите – пазители на традициите
  • Българските ученици с 3 медала от Международната олимпиада по изкуствен интелект
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2025, година XXXIV
  • NEW TECHNOLOGIES TO INVESTIGATE THE BEHAVIOUR OF SILICA GELS IN POROUS MEDIA
  • ЕМОЦИОНАЛНАТА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ КАТО ФАКТОР ЗА УСПЕШНА РЕАЛИЗАЦИЯ НА ПЕДАГОЗИ – БЪДЕЩИ УЧИТЕЛИ ПО БИОЛОГИЯ
  • Проблемно и проектно базирано обучение в рамките на извънкласна дейност „Светлината, без която не можем – проблеми и решения“
  • „ОТКРИВАНЕТО НА НОВИ НЕЩА Е ВАЖНО“: ВЛИЯНИЕ НА САМОСТОЯТЕЛНАТА ДЕЙНОСТ В КЛАС ВЪРХУ НАГЛАСИТЕ ЗА УЧЕНЕ ПО ХИМИЯ В ГИМНАЗИЯТА
  • Byte-size Chemistry of the Future Learning in Higher Education Settings
  • A CONCEPT MAP DESIGN FOR IDENTIFICATION AND CORRECTION OF STUDENTS’ MISCONCEPTIONS ABOUT WAVE-PARTICLE DUALITY OF LIGHT   
  • Училище на радостта
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2025, година LXVIII
  • THE IMPACT OF TEACHERS’ GENDER, EDUCATION, AND EXPERIENCE ON FOSTERING MATHEMATICAL CREATIVITY: A QUANTITATIVE STUDY
  • Комбинаторни задачи върху квадратни и триъгълни мрежи със „СтруниМа“ и Geogebra
  • ПРИМЕРЕН ПОДХОД ЗА ПРИЛОЖЕНИЕ НА ИЗКУСТВЕН ИНТЕЛЕКТ И ПРОЕКТНА ДЕЙНОСТ В ОБУЧЕНИЕТО ПО МАТЕМАТИКА
  • STATISTICAL ANALYSIS OF ACADEMIC ACHIEVEMENT AND INTRINSIC MOTIVATION IN STEM STUDENTS EDUCATED THROUGH A COMPETENCY-BASED APPROACH
  • МОДЕЛИ НА ВЕРОЯТНОСТНИ ПРОСТРАНСТВА В ОЛИМПИАДНИ ЗАДАЧИ

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"