Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Издания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
    • Вестник „Аз-буки“
  • Монографии, сборници
    • Proceedings of 3-rd International Scientific Conference “Industrial Growth Conference 2024”
    • ННП „Oпазване на околната среда и намаляване на риска от неблагоприятни явления и природни бедствия“
    • Помагало по български език „Приятели“ A2
    • Приятели А1 – А2 част 2
    • Приятели А1 – А2 част 1
    • Обаянието Е. Т. А. Хофман / Faszination E.T.A. Hoffmann
    • III Национална училищна конференция ,,Споделени педагогически практики в преподаването на природни науки”
    • Да литна високо в небето… / Volare in Alto nel Cielo…
    • ПЛАМЕННИ НАДЕЖДИ
    • АТЛАС „КИРИЛ И МЕТОДИЙ“
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Методология за стратегическо планиране на националната енергетика
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
    • БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА: ПЪТИЩА ПРЕЗ МУЛТИКУЛТУРНИЯ СВЯТ
    • Езиковото и литературно обучение в перспективите на гражданствеността
    • Ученическото самоуправление. Пътеводител. Кой? Какво? Къде? Кога? Как? Защо?
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Издания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
    • Вестник „Аз-буки“
  • Монографии, сборници
    • Proceedings of 3-rd International Scientific Conference “Industrial Growth Conference 2024”
    • ННП „Oпазване на околната среда и намаляване на риска от неблагоприятни явления и природни бедствия“
    • Помагало по български език „Приятели“ A2
    • Приятели А1 – А2 част 2
    • Приятели А1 – А2 част 1
    • Обаянието Е. Т. А. Хофман / Faszination E.T.A. Hoffmann
    • III Национална училищна конференция ,,Споделени педагогически практики в преподаването на природни науки”
    • Да литна високо в небето… / Volare in Alto nel Cielo…
    • ПЛАМЕННИ НАДЕЖДИ
    • АТЛАС „КИРИЛ И МЕТОДИЙ“
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Методология за стратегическо планиране на националната енергетика
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
    • БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА: ПЪТИЩА ПРЕЗ МУЛТИКУЛТУРНИЯ СВЯТ
    • Езиковото и литературно обучение в перспективите на гражданствеността
    • Ученическото самоуправление. Пътеводител. Кой? Какво? Къде? Кога? Как? Защо?
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Новини Новини 2022 Брой 42, 2022

Димитър Павлов, радиоводещ: Радиото е емоция, като никоя друга

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
19-10-2022
в Брой 42, 2022
A A

Милена МИНЧЕВА

Става рано. Обича да говори и да забавлява хората. От доста години сутрешното му предаване по радио „Меджик ФM“ е едно от най-слушаните в ефира. Това е Димитър Павлов. А вероятно зрителите го помнят и като водещ на „Форт Бояр“, „Комисията Павлов“ и човека, който представя класацията „10-те най“ в предаването „Мармалад“ по БНТ…
Димитър Палов признава, че е най-обикновено момче. Съвсем възможно е да го видиш в парка, докато тича или кара колело, разхожда се с раница на гърба или пие бира на слънце. Това, което го прави отличим и уникален в радиоефира, е неговото чувство за хумор. И вкусът му към хубавата музика. Всичко, което има в изобилие в неговото предаване „Сутрин с Митко Павлов“, което върви всяка делнична сутрин.
А визитката на радиоефира му звучи по следния начин: „Ако ти е омръзнало от кахърни физиономии. Ако уважаваш себе си и смяташ, че утрото ти може да започне с усмивка – заповядай! Защото музиката и емоцията имат значение!“.
„Не се приемам на сериозно и се забавлявам. Нещата са ден за ден. Ако сте слушали предаването ми, сигурно сте разбрали, че понякога се получава, понякога не. Сам си пиша сценария. Обичам динамиката и емоциите – казва Павлов. –
В радиото, в което работя в момента, се чувствам свободен. Доволен, че съм си извоювал сутрин да пускам само това, което искам. Разбира се, съобразявам се с формӚта на станцията“, категоричен е той.
И твърди, че това не е възможно във всички радиа. „Това е изключение, защото всички други радиа са форматирани. А в нашето намирам глътка въздух, иначе нямаше да се получи. Иначе нямаше и да работя в радио, ако нямах тази свобода“, категоричен е Димитър Павлов.
Признава, че е попаднал в радиото абсолютно случайно. Оказва се, че негов съученик трябва да направи програмната схема на едно от нашите радиа навремето заедно с директора на медията. „Става дума за „Ретро радио“. То тъкмо се готвеше да стартира. Та моят познат ми се обади и ми каза: „Искаш ли да направим заедно един сутрешен блок“. Той като редактор, аз като водещ. И аз казах добре! Буквално е това. Нито съм го мислил чак толкова, нито имах нужния опит. Имам някакво отношение към музиката и винаги съм имал. Но дотук“, спомня си първите стъпки в радиоефира Митко. После с неговия приятел се разделят, тъй като той избира да се занимава с реклама. „Аз останах сам и оттогава си правя уан мен шоу“, разказва радиоводещият.
Впрочем по време на цялата си радиокариера Павлов работи само в две радиа, но за това пък се задържа дълги години. При това и в двете прави само сутрешни блокове. Това са „Ретро радио“ и „Меджик ФМ“. Казва, че и в двете радиостанции са му давали пълна свобода. „Не бих се съгласил да работя иначе. Това беше моето условие“, обяснява той.
Казва, че ранното ставане сутрин не му тежи, тъй като спи малко и сутрешните блокове са неговата стихия. „Много колеги журналисти сигурно ще се учудят. Но не съм работил в новинарско радио. В моите сутрешни блокове има много хумор и музика. И изключително много се забавлявам“, казва той.
„Радиото за мен е емоция. Вследствие на годините удоволствието от правене на радио се е превърнало вече в много сериозна рутина. Но от време на време радиото ми дава емоция, която нищо друго не може да замести с такава пълнота. И затова стоя тук. Губя пари, защото работя в радио. Има много добре платени неща, с които мога да се занимавам. Телевизията например е била едно от тях. Но емоцията, която ми дава радиото, още не съм ѝ намерил заместител. Когато го намеря, ще се откажа от радиото“, казва Димитър Павлов.
И допълва, че всеки ден говори за различни неща в радиоефира и няма любими теми. „Въртя неща, за да са смешни“, казва той.
Средното си образование Митко завършва в 19. СУ „Елин Пелин“ в София. След това завършва и висше в НАТФИЗ със специалност „Публична реч“. „Мога да кажа, че работя това, което съм учил“, казва Павлов. Когато събира знания в НАТФИЗ, му предлагат да започне работа в телевизия „Евроком“ като водещ на късни новини. Приема, но прекъсва, за да замине в казармата. И след нея – направо в ефира на „Ретро радио“, където работи в продължение на цели 6 години.
Следват няколко тв предавания – „10-те най“, „Това го знае всяко хлапе“ и „Форт Бояр“. През 2009 г.
Митко, с типичното си чувство за хумор, блесва на сцената на Dancing stars. Тогава за кратко е екранен партньор на журналистката Ани Цолова в сутрешния блок на Би Ти Ви.
Казва, че обича да пътува през свободното си време. „Най-вече се шматкам из махалата. Аз съм си махленски тип. Не събирам марки, не ловя пеперуди. Обичам да общувам с хора, и най-вече да пътувам и да ходя на море. С удоволствие ходя на концерти, когато имам възможност“, казва Павлов. Приятелите му знаят, че има ценна колекция с концертни изпълнения на любими музиканти. „Аз съм съвсем обикновен човек, живея живота, който живееш и ти. И не си измислям разни неща, за да съм интересен“, казва в заключение той.
Димитър Павлов казва, че последната година не е пропуснал да гласува. „Нормално е толкова много пъти да ходим на избори последната година с оглед на всичките натрупвания“, признава той. Запитан дали шоумените имат място в политиката, казва: „То се видя, че имат място. Но като си играеш с хора, които ти плащат, за да правиш това, което правиш, може и да изхвърчиш от политиката. Още повече като не си искрен в идеите си. Както стана с един шоумен от последното Народно събрание. За лумпени винаги има място в политиката. То се вижда и в момента в новия състав на парламента“, разсъждава той.

Your Image Description

Свързани статии:

„Питагор“ за двама Пореден успех за България Практиката учи най-добре Кошер за трудолюбиви ученици и добри идеи

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Адрес: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Телефон: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Адрес: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Етикети: Красив ум

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Айтоски огнеборци с купата „Юлиян Манзаров“

Следваща статия

В огледалото на общественото мнение

Следваща статия
В огледалото  на общественото мнение

В огледалото на общественото мнение

Младите и науката

Младите и науката

В ход е дигиталното обучение

УАСГ в сдружение с гимназии

Последни публикации

  • Над 47 млн. лв. за безплатни учебници за всички
  • 2260 паралелки за приема в VIII клас за новата учебна година
  • 95 талантливи ученици на финала на Националната олимпиада по астрономия
  • Кабинетът определи държавната гаранция за кредитиране на студенти и докторанти
  • Над 47 млн. лв. за безплатни учебници за всички
  • Детска градина „Деница“ с плакет на МОН за 50-годишнина
  • Enhancing Fundamental Movement Skills in Early Childhood: a Collaborative Multi-Sport Intervention Programme in Slovenian Kindergartens
  • Плуване за студенти като физическа активност в свободното време
  • Министър Вълчев: Ще предложа законодателни промени, с които кметовете да могат да обявяват неучебни дни само след съгласуване с МОН (ОБНОВЕНА)
  • The State of Inclusion in Adapted Basketball
  • Теоретичен модел за интердисциплинарност в обучението по баскетбол в професионалната подготовка по физическо възпитание и спорт
  • Изследване на болковата симптоматика при деца с отклонения от правилната стойка след приложено въздействие със средствата на терапевтичното плуване
  • Състояние на някои двигателни способности при деца от предучилищна възраст
  • „Мисия чист въздух“ – фестивал на химията в Бургас
  • Студенти ще могат да оценяват качеството на обучението в реално време с електронна платформа
  • Академия за млади таланти в село Дреновец
  • Изображенията на птици в античните подови мозайки от България от орнитологичен аспект: видове, произход и търговски връзки (II – VI в. н.е.)
  • Образователен форум събира иновативни училища и експерти в село Бистрица
  • Четири медала от Международната Менделеевска олимпиада по химия
  • Министър Вълчев постави началото на строежа на четири физкултурни салона в Казанлък
  • Съветът на ректорите: Кадри на МВР да правят дискусии за зависимостите в университетите
  • Ученици от Търговище влязоха в ролята на зам.-министри на образованието

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Издания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
    • Вестник „Аз-буки“
  • Монографии, сборници
    • Proceedings of 3-rd International Scientific Conference “Industrial Growth Conference 2024”
    • ННП „Oпазване на околната среда и намаляване на риска от неблагоприятни явления и природни бедствия“
    • Помагало по български език „Приятели“ A2
    • Приятели А1 – А2 част 2
    • Приятели А1 – А2 част 1
    • Обаянието Е. Т. А. Хофман / Faszination E.T.A. Hoffmann
    • III Национална училищна конференция ,,Споделени педагогически практики в преподаването на природни науки”
    • Да литна високо в небето… / Volare in Alto nel Cielo…
    • ПЛАМЕННИ НАДЕЖДИ
    • АТЛАС „КИРИЛ И МЕТОДИЙ“
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Методология за стратегическо планиране на националната енергетика
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
    • БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА: ПЪТИЩА ПРЕЗ МУЛТИКУЛТУРНИЯ СВЯТ
    • Езиковото и литературно обучение в перспективите на гражданствеността
    • Ученическото самоуправление. Пътеводител. Кой? Какво? Къде? Кога? Как? Защо?
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"