Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Издания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
    • Вестник „Аз-буки“
  • Монографии, сборници
    • Proceedings of 3-rd International Scientific Conference “Industrial Growth Conference 2024”
    • ННП „Oпазване на околната среда и намаляване на риска от неблагоприятни явления и природни бедствия“
    • Помагало по български език „Приятели“ A2
    • Приятели А1 – А2 част 2
    • Приятели А1 – А2 част 1
    • Обаянието Е. Т. А. Хофман / Faszination E.T.A. Hoffmann
    • III Национална училищна конференция ,,Споделени педагогически практики в преподаването на природни науки”
    • Да литна високо в небето… / Volare in Alto nel Cielo…
    • ПЛАМЕННИ НАДЕЖДИ
    • АТЛАС „КИРИЛ И МЕТОДИЙ“
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Методология за стратегическо планиране на националната енергетика
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
    • БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА: ПЪТИЩА ПРЕЗ МУЛТИКУЛТУРНИЯ СВЯТ
    • Езиковото и литературно обучение в перспективите на гражданствеността
    • Ученическото самоуправление. Пътеводител. Кой? Какво? Къде? Кога? Как? Защо?
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Издания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
    • Вестник „Аз-буки“
  • Монографии, сборници
    • Proceedings of 3-rd International Scientific Conference “Industrial Growth Conference 2024”
    • ННП „Oпазване на околната среда и намаляване на риска от неблагоприятни явления и природни бедствия“
    • Помагало по български език „Приятели“ A2
    • Приятели А1 – А2 част 2
    • Приятели А1 – А2 част 1
    • Обаянието Е. Т. А. Хофман / Faszination E.T.A. Hoffmann
    • III Национална училищна конференция ,,Споделени педагогически практики в преподаването на природни науки”
    • Да литна високо в небето… / Volare in Alto nel Cielo…
    • ПЛАМЕННИ НАДЕЖДИ
    • АТЛАС „КИРИЛ И МЕТОДИЙ“
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Методология за стратегическо планиране на националната енергетика
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
    • БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА: ПЪТИЩА ПРЕЗ МУЛТИКУЛТУРНИЯ СВЯТ
    • Езиковото и литературно обучение в перспективите на гражданствеността
    • Ученическото самоуправление. Пътеводител. Кой? Какво? Къде? Кога? Как? Защо?
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Новини Новини 2023 Брой 44, 2 - 8.11.2023

Аз обичам Черно море

За поредна година конкурсът на ОДК – Несебър, провокира активно екологично поведение

Ivo Hristov от Ivo Hristov
01-11-2023
в Брой 44, 2 - 8.11.2023
A A
Елиз Мехмедова (Попово) – второ място

За поредна година конкурсът „Аз обичам Черно море“ събра много участници от цялата страна. Негови организатори са Общинският детски комплекс – Несебър, местната община, Националният дворец на децата и МОН. Конкурсът е част от програмата на Община Несебър за отбелязване на 31 октомври – Международния ден на Черно море.

Творбите в раздел „Литературно творчество“ са оценени от жури в състав Златин Чаушев – началник отдел „Несебър – Световно наследство“ при Община Несебър, Веселин Столев – специалист към Центъра за култура и образование „Артиум“, и Виолета Апостолова – преподавател по БЕЛ, ръководител на клубовете „Знам и мога“, „Приказен свят“ и „Етноклуб“ към ОДК – Несебър.
В категорията „Поезия“ победител в първа група (I – IV клас) е Калоян Върбанов (Плевен). Втори са класирани Никол Младенова и Лияна Христова (Ботевград), а третото място е за Виктория Камбурова (Габрово) и Ема Христова (Ботевград).

Във втора група (V – VIII клас) първо място поделят Христо Цветанов (Габрово), Моника Лалева (Габрово) и Аделина Стоянова (Вар­на). Втори са Рая Енева (Казанлък), Миа Атанасова (Кърджали) и Моника Атанасова (Варна). Трети се нареждат Мирела Костова (Търговище), Ивайла Мандичева (Габрово), Дара Стамболиева, Елица Григорова и Ивайла Димитрова (Варна), и Моника Маринова (Ботевград).
В трета група (IX – XII клас) печелят Александра Павлова (Свищов) и Соня Щерева (Варна). Второто място е за Персиана Цанкова (Самоков), Мерве Вели (с. Руен), Мариета Кирова (Царево), Теодора Миткова, Валерия Добрева и Ема Банкова (Варна). Трето място поделят Ангел Градев (Царево) и Карина Цветкова (Варна).

В категорията „Проза“ в първа група печелят Никол Ангелова (Кърджали) и Давид Минков (Габрово). След тях се нарежда Мария Тасева (Варна). Трети е Леон Петров (Варна).

Константина Симеонова (Ч. бряг) – първо място

Във втора група начело са Александър Апостолов (Ямбол) и Деница Цанова (Ловеч). Втори са Диан Драгнев и Милла Рачева (Казанлък), Кирил Киров (Търговище) и Моника Атанасова (Варна). Трети са класирани Александра Енева (Ямбол), Жаклин Митева (с. Кичево), Христос-Джордж Хенди (с. Равда), Мария Маринова (Ловеч) и Пламена Попова (Търговище).
В трета група на първите три места са Александра Павлова (Свищов), Симона Василева (Сливен) и Румяна Цветкова (Варна).

В четвърта група (над 19 години) първа е Алекса Георгиева (с. Равда).
В раздел „Изобразително изкуство“ класирането е направено от комисия в състав Валентина Георгиева – член от Дружеството на несебърските художници, Михаела Георгиева – художник и директор в ОДК, Несебър, и Красимира Георгиева – началник отдел „Екология“.
В първа „А“ група (предучилищна възраст) победител е Божидара Митева (Шумен), следвана от Самуил Тодоров (Враца).

В първа група начело са Константина Симеонова (Червен бряг), Далия Арнаудова (Варна) и Иван Воденичаров (Шумен). Второто място е за Кристияна Бужева (Попово), Траяна Иванова (Ловеч) и Пламена Грудева (Варна). Трети се нареждат Галатея Василева (Разград), Седеф Белгинова и Борис Райков (Шумен), и Стелиана Каменова (Мизия).

Във втора група печелят Иван Тодоров, Раян Купенов и Симона Цон­кова (Казанлък), Виктория Жекова (Варна) и Вяра Пенчева (Габрово). След тях се нареждат Николета Николова и Даниел Димитров (Сливен), Ивета Генева, Вероника Димитрова и Васил Каяров (Казанлък), и Никола Кацарски (Плевен). Трети са Самуил Новаков (Сливен), Тония Цветанова, Симона Тутекова и Божидара Атанасова (Ловеч), Анна-Мария Бонева и Габриела Стоянова (Казанлък), Александра Велева (Варна) и Александра Радева (Несебър).
В трета група първи са Гергана Тодорова (Ловеч), Софиа Матеова и Деница Малчева (Казанлък). Втори са класирани Елиз Мехмедова и Ивона-Сияна Станева (Попово), Никол Стоянова (Бургас), Калия Прокопиева (Ловеч) и Нелин Гюнер (Шумен). Трети се нареждат Нанси Николова (Дупница), Арина Алексеевна (Несебър), Мартина Чалъмова (Казанлък), Деница Младенова и Роси Симеонова (Бургас), Радомир Стойчев (Варна), Белинда Якуб и Данина Ганчева (Шумен), и Веселина Ганчева (Несебър).

В раздел „Фотография“ изпратените снимки са оценени от жури в състав Снежана Тодорова – главен специалист отдел „Екология“, Община Несебър, Любомир Ламбов – младши експерт отдел „Несебър – Световно наследство“ при Община Несебър, и Катерина Атанасова – ръководител на клуб „Компютър“ в ОДК, Несебър.

В първа група победители са Теодор Николов (Ботевград) и Калина Паркова (Сливен). Второто място поделят Даниела Стоянова (Ботевград), Калина Вълова и Деница Парашкевова (Плевен), и Елица Стоянова (Царево). Трети са Владислав Молов (Смолян), Денислав Обретенов (Плевен), Стоян Ганев (с. Гавраилово) и Владимир Димитров (Габрово).

Във втора група първи са Серен Мехмед (с. Руен), Сердем Хюсеин (Исперих) и Адрияна Петрова (Попово). Втори са Марина Кацарска (Плевен), Диан Господинов (Казанлък), Теодор Петров (Варна), Мария-Тереза Манева (Кърджали), Николай Григоров (Разград) и Христо Енев (Павликени). Сред призьо­рите са още Мелек Ембия (с. Руен), Никола Кацарски (Плевен), Дамян Каравасилев (Несебър), Анита Иванова (Казанлък) и Георги Димкин (Пловдив).

В трета група начело е Вилислав Вълков (Ямбол), следван от Антония Нейкова (Русе), Константин Кирчев и Александра Попова (Кърджали). Третото място е за Симона Пейчева (Разград).
И в четвърта група първите трима са Даниела Статкова (София), Диляна Георгиева (Варна) и Николай Георгиев (Павликени).
Награждаването и откриването на изложба с отличените творби се провежда на 31 октомври в сградата на „Артиум център“ – Несебър.

Your Image Description

Свързани статии:

Вълшебният свят на Родопите Богатството на есента Шуменци с купата „Юлиян Манзаров“ Вълшебният свят на Странджа

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Адрес: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Телефон: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Адрес: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Етикети: След часовете

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Богатството на есента

Следваща статия

Шуменци с купата „Юлиян Манзаров“

Следваща статия
Шуменци с купата „Юлиян Манзаров“

Шуменци с купата „Юлиян Манзаров“

Избори в шуменската Алма матер

Признание за родни университети

Избори в шуменската Алма матер

Избори в шуменската Алма матер

Последни публикации

  • Еврокомисията инвестира 1,25 млрд. евро в научни изследвания
  • Министър Красимир Вълчев откри STEM център в Костенец
  • В един от най-престижните университети в САЩ ще се преподава български език
  • The Psychosocial Dimensions of Bulgarian Migration to Italy
  • Аспекти от културното наследство на област Стара Загора: многообразие и обществена значимост
  • Вторият държавен съд (1910 – 1914) и обвиненията срещу бившия министър-председател П. Гудев (1907 – 1908)
  • Испански дипломати за историята на Балканите и за българите XVIII – XIX в.
  • Educational-Intellectual Centres in the Ukrainian Baroque Era and Their Role in Cultural Interactions with The South Slavic World
  • Oценка на ефекта от приложението на кръгова тренировка върху функционалните възможности при студенти от СУ „Кл. Охридски“
  • Aнализ на съществуваща статистически достоверна разлика след прилагането на комплексна програма за провеждане на спортно усъвършенстване по ориентиране при студенти от Tехническия университет – София, Филиал Пловдив
  • Към въпроса за подкрепа на деца със специални образователни потребности чрез допълнителни спортни дейности
  • От състезанието към куиза
  • Изследовател от топ 2% учени в света влиза в екипа на българския INSAIT
  • The Hexaxial System in Physiology Training. Didactic Model
  • Implementing a Wellness Programme to Overweight Students and Working People through Training in the Methodology
  • The Impact of Age on Adult‘s Participation in Physical Activities during Leisure Time
  • Колко струва закупуването на осигурителен стаж
  • Вестник „Аз-буки“ – брой 19/2025 г.
  • Снимка на броя: Бъдещи журналисти
  • Дигитализират модули от външните оценявания и матурите
  • Важни са научните доказателства, а не научните награди
  • Над 47 млн. лв. за безплатни учебници за всички

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Издания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
    • Вестник „Аз-буки“
  • Монографии, сборници
    • Proceedings of 3-rd International Scientific Conference “Industrial Growth Conference 2024”
    • ННП „Oпазване на околната среда и намаляване на риска от неблагоприятни явления и природни бедствия“
    • Помагало по български език „Приятели“ A2
    • Приятели А1 – А2 част 2
    • Приятели А1 – А2 част 1
    • Обаянието Е. Т. А. Хофман / Faszination E.T.A. Hoffmann
    • III Национална училищна конференция ,,Споделени педагогически практики в преподаването на природни науки”
    • Да литна високо в небето… / Volare in Alto nel Cielo…
    • ПЛАМЕННИ НАДЕЖДИ
    • АТЛАС „КИРИЛ И МЕТОДИЙ“
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Методология за стратегическо планиране на националната енергетика
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
    • БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА: ПЪТИЩА ПРЕЗ МУЛТИКУЛТУРНИЯ СВЯТ
    • Езиковото и литературно обучение в перспективите на гражданствеността
    • Ученическото самоуправление. Пътеводител. Кой? Какво? Къде? Кога? Как? Защо?
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"