Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Издания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
    • Вестник „Аз-буки“
  • Монографии, сборници
    • Proceedings of 3-rd International Scientific Conference “Industrial Growth Conference 2024”
    • ННП „Oпазване на околната среда и намаляване на риска от неблагоприятни явления и природни бедствия“
    • Помагало по български език „Приятели“ A2
    • Приятели А1 – А2 част 2
    • Приятели А1 – А2 част 1
    • Обаянието Е. Т. А. Хофман / Faszination E.T.A. Hoffmann
    • III Национална училищна конференция ,,Споделени педагогически практики в преподаването на природни науки”
    • Да литна високо в небето… / Volare in Alto nel Cielo…
    • ПЛАМЕННИ НАДЕЖДИ
    • АТЛАС „КИРИЛ И МЕТОДИЙ“
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Методология за стратегическо планиране на националната енергетика
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
    • БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА: ПЪТИЩА ПРЕЗ МУЛТИКУЛТУРНИЯ СВЯТ
    • Езиковото и литературно обучение в перспективите на гражданствеността
    • Ученическото самоуправление. Пътеводител. Кой? Какво? Къде? Кога? Как? Защо?
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Издания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
    • Вестник „Аз-буки“
  • Монографии, сборници
    • Proceedings of 3-rd International Scientific Conference “Industrial Growth Conference 2024”
    • ННП „Oпазване на околната среда и намаляване на риска от неблагоприятни явления и природни бедствия“
    • Помагало по български език „Приятели“ A2
    • Приятели А1 – А2 част 2
    • Приятели А1 – А2 част 1
    • Обаянието Е. Т. А. Хофман / Faszination E.T.A. Hoffmann
    • III Национална училищна конференция ,,Споделени педагогически практики в преподаването на природни науки”
    • Да литна високо в небето… / Volare in Alto nel Cielo…
    • ПЛАМЕННИ НАДЕЖДИ
    • АТЛАС „КИРИЛ И МЕТОДИЙ“
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Методология за стратегическо планиране на националната енергетика
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
    • БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА: ПЪТИЩА ПРЕЗ МУЛТИКУЛТУРНИЯ СВЯТ
    • Езиковото и литературно обучение в перспективите на гражданствеността
    • Ученическото самоуправление. Пътеводител. Кой? Какво? Къде? Кога? Как? Защо?
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Новини Новини 2024 Брой 17 – 18, 25.04-08.05.2024 г.

Рекорден брой участници в конкурса „Моят Великден“

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
26-04-2024
в Брой 17 – 18, 25.04-08.05.2024 г.
A A
Снимка – ЦИКО „София“

Рекордните 1021 творби са изпратени за участие в националния конкурс за детска рисунка „Моят Великден“, обявяват неговите организатори от ЦПЛР – Център за изкуства, култура и образование „София“.

В двете състезателни категории – за професионални училища и школи по изкуствата и за общообразователни училища, се включват възпитаници на 112 образователни институции от 16 области на страната.

Конкурсът се провежда за четвърта година и е част от Националния календар на МОН за изяви по интереси на децата и учениците.

Надпреварата

има за цел да поощри децата да изразят отношението си чрез изкуството и да съпреживеят чудото на Възкресение

–  празник на вярата, прераждането и събуждането на природата за нов живот.

Класирането е определено от жури с председател Стойчо Зерлиев – художник и дългогодишен педагог, Гергана Табакова – гл. асистент в Националната художествена академия, и Благовест Стойчев – художник.

В категорията „Професионални училища и школи“ в първа възрастова група (I – II клас) победители са Мая Д. (Ателие за изобразителни изкуства – Търговище) и Дария Д. (ЦПЛР – Стара Загора).

Втора награда е присъдена на Елиф Е. и Кайра В. (Ателие за изобразителни изкуства – Търговище).

Третата награда е за Калина К. (ЦПЛР – ЦРД, Плевен) и Мелиса М. (Школа за изобразително изкуство „Арт Попово“ – Попово).

Поощрителна награда получава Лора М. (Ателие за изобразителни изкуства – Търговище).

Във втора група (III – IV клас) първа награда е присъдена на Люба Мл. (ЦПЛР – ЦИКО „София“).

Втора награда заслужават Ботьо К. (артателие „Живопис и мода с Надя“ – Бургас) и Преслава Д. (ЦПЛР – Стара Загора).

Поощрени са още Ива С. (ЦПЛР – ЦРД, Плевен) и Елисавета Cm. (ЦПЛР – Стара Загора).

В трета група (V – VII клас) не е присъдена първа награда.

Второто място е за Зоя Cm. (ЦПЛР – Стара Загора),

а трета се нарежда Гюнеш Н. („Арт Попово“ – Попово).

В четвърта група (VIII – XII клас) не са присъдени награди.

В категорията „Общообразователни училища“

в групата I – II клас първа награда получава Павел Г. (ОУ „Елин Пелин“ – Бургас).

Негови подгласници са Хрисия С. (ИНУ „Св.св. Кирил и Методий“ – Ямбол) и Таня Б. (СУ „Ж. Терпешев“ – Любимец).

Трето място не е присъдено.

Поощрителни награди получават Магдалена Ш. (134. СУ „Д. Дебелянов“ – София), както и Василена Cm., Анелия К. и Радина Ч. (ОУ „Ел. Пелин“ – Бургас).

Във втора група (III – IV клас) призьори са Никола Ц. (НУКК – София), Дивна Ж. (НУМСИ – Бургас) и Георги Т. (СУ „Г. Измирлиев“ – Горна Оряховица).

В трета група (V – VII клас) първа награда печели Атанас А. (СУ „Ж. Терпешев“ – Любимец).

Втората е за Никол К. (ОУ „Д. Благоев“ – Велико Търново) и Таня П. (СУ „Й. Йовков“ – Бургас).

Поощрителните награди отиват при Зорница Хр., Георги Н. и Георги Р. от СУ „Желязко Терпешев“ –  Любимец.

В четвърта група не са присъдени отличия.

Поощрени са Александра И. (МГ „Баба Тонка“ – Русе), Сияна В. (Бургас) и Мария Х. (Хуманитарна гимназия – Пловдив).

С грамота за активно участие са отличени СУЕЕ „Св. Константин-Кирил философ“ – Русе, НУ „Хаджи Генчо“ – Тетевен, 22. СЕУ „Г.С. Раковски“ – София, ОУ „Св.св. Кирил и Методий“ – Ботевград, ОУ „Кап. П. Пармаков“ – с. Градец, и НУКК – София.

Всички участници и преподаватели, чиито възпитаници са участвали в Националния конкурс, получават грамота. Отличените ще получат грамоти и материални награди.

Награждаването ще се проведе на 26 април 2024 г. в Общинския културен институт „Надежда“ в София.

В случай че участниците не могат да получат своите награди, същите ще бъдат изпратени до посочен до тях адрес чрез куриер или по пощата.

Your Image Description

Свързани статии:

Природата – наш дом Да съхраниш наследството Думи за вярата Празник на традиции и творчество

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Адрес: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Телефон: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Адрес: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Етикети: конкурс за детска рисунка „Моят Великден“След часоветеЦПЛР – София

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

18 млади сторители с медали от националното състезание

Следваща статия

Над 400 деца са върнати в клас в област Бургас

Следваща статия
Над 400 деца са върнати в клас в област Бургас

Над 400 деца са върнати в клас в област Бургас

Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР

Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР

Наследството на Кант събра изследователи и студенти в Югозападния университет

Наследството на Кант събра изследователи и студенти в Югозападния университет

Последни публикации

  • НАТФИЗ отваря филиал в Бургас
  • Robust analysis of a quadrocopter
  • How to select projects and allocate funds to obtain the total maximum profit for facing many different investment projects in the production strategy management plan of discrete production enterprise
  • Application of computer modelling and simulation systems and intelligent decision support technologies in control systems
  • Budget-oriented control system for intelligent building automation modules with feedback
  • Artificial intelligence and biometric technologies in defense: algorithms and challenges
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2025, година XLXII
  • Research on artificial neural networks as a regulator for an aviation DC generator
  • Вълшебство и интерпретация
  • За лидерството в образованието – с факти и аргументи
  • Две начала. Словашкият сюрреализъм и неговият европейски контекст
  • По стъпките на Ботев
  • Бакалавърските програми трябва да бъдат по-широко специализирани
  • STEM център и нов физкултурен салон за учениците в с. Скравена
  • Етнорелигиозната политическа субкултура в България – история на възникването ѝ, основни характеристики и предизвикателствата пред нея (1878 – 1934)
  • Постистината като езиков и културен феномен
  • Educational Gains of Digital Transformation in Academic Libraries: The Case of Istanbul University’s DijitalKütüpİST Project
  • Предизвикателства и предимства при внедряване на STEM/SТЕАМ проекти в училищното образование в България
  • Икономически университети организират единен приемен изпит по математика на 15 юни
  • Нелинейность новой реальности в РКИ
  • Прилагането на методи, базирани на дигитални инструменти, в чуждоезиковото обучение
  • Language Matters: Stability and/or Change of Personality Traits in Bilingual Sample

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Издания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
    • Вестник „Аз-буки“
  • Монографии, сборници
    • Proceedings of 3-rd International Scientific Conference “Industrial Growth Conference 2024”
    • ННП „Oпазване на околната среда и намаляване на риска от неблагоприятни явления и природни бедствия“
    • Помагало по български език „Приятели“ A2
    • Приятели А1 – А2 част 2
    • Приятели А1 – А2 част 1
    • Обаянието Е. Т. А. Хофман / Faszination E.T.A. Hoffmann
    • III Национална училищна конференция ,,Споделени педагогически практики в преподаването на природни науки”
    • Да литна високо в небето… / Volare in Alto nel Cielo…
    • ПЛАМЕННИ НАДЕЖДИ
    • АТЛАС „КИРИЛ И МЕТОДИЙ“
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Методология за стратегическо планиране на националната енергетика
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
    • БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА: ПЪТИЩА ПРЕЗ МУЛТИКУЛТУРНИЯ СВЯТ
    • Езиковото и литературно обучение в перспективите на гражданствеността
    • Ученическото самоуправление. Пътеводител. Кой? Какво? Къде? Кога? Как? Защо?
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"