Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Новини Новини 2024

Министър Галин Цоков: Всички зрелостници ще получат по 4 т. заради липсващи диаграми в тестовете по български език и литература

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
21-05-2024
в Новини 2024
A A
Снимка – БТА

Всички зрелостници ще получат служебно по 4 точки на задачите, свързани с диаграмата на изпита по БЕЛ. Това съобщи министърът на образованието и науката проф. Галин Цоков, предаде пресцентърът на МОН. Това се налага, след като стана ясно, че в отделни училища диаграмите не са били разпечатани в цялост.

Към момента е установено, че

от проблема са засегнати около 200 ученици

от близо 47 хил., които са се явили на изпита. Отговорите обаче се нанасят на отделна бланка и не могат да бъдат установени с абсолютна сигурност всички ученици, които са работили по вариант без диаграма. „Затова ще дадем 4 точки на абсолютно всички зрелостници на тези задачи. За да сме сигурни, че никой няма да бъде ощетен от проблема“, обясни проф. Цоков. Министърът уточни, че той категорично не е в съдържателен план, а технически в отделни училища.

„Преди разпращането на всеки модул от изпита по български език и литература към училищата той се разпечатва и сравнява в МОН“,

каза още  проф. Цоков и разясни, че никакви проблеми не е имало с изпита по БЕЛ. Те са настъпили в отделни училища и тепърва ще се проверява защо не са били установени, преди тестът да се даде на зрелостниците.

Министерството разпространи допълнително напомняне до всички училищни директори да правят внимателна проверка и да сравняват разпечатаните варианти с дигиталните им копия на зрелостни изпити през вчерашния ден. Бяха дадени и допълнителни указания какви проверки на настройките на всеки принтер може да направят училищата при проблеми и до момента няма постъпили сигнали за подобни нередности.

До момента на провелите  се изпити са анулирани 11 теста на зрелостници, които са използвали мобилно или друго техническо устройство, съобщават още от МОН.

Your Image Description

Свързани статии:

Зрелостниците избираха между „Приказка за стълбата“ и есе за мълчание Ученици от уязвими групи с по-високи резултати на матурите Министър Цоков откри класна стая в МОН (ВИДЕО) Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Адрес: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Телефон: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Адрес: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Етикети: БЕЛДенятДЗИматуриМОНпроф. Галин Цоков

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Без песнички на телефона за най-малките

Следваща статия

Възпитаник на русенската Математическа гимназия със сребърен медал от Международната олимпиада по философия

Следваща статия
Възпитаник на русенската Математическа гимназия със сребърен медал от Международната олимпиада по философия

Възпитаник на русенската Математическа гимназия със сребърен медал от Международната олимпиада по философия

Правила за трудоустрояване на работници и служители

Правила за трудоустрояване на работници и служители

Отличиха победителите в конкурса „София – 145 години столица на България“

Отличиха победителите в конкурса „София – 145 години столица на България“

Последни публикации

  • Петима кандидати за началник на РУО – София-град, са допуснати до тест
  • Ученичка от Математическата в Пловдив в топ 5 на най-престижната международна изследователска програма
  • Всяко дете е личност, която заслужава уважение и подкрепа
  • Един учебен час… по дантела
  • Учени отгледаха модел на човешки мозък
  • Социални техники и изкуства на личността
  • Децата на Родопите – пазители на традициите
  • Българските ученици с 3 медала от Международната олимпиада по изкуствен интелект
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2025, година XXXIV
  • NEW TECHNOLOGIES TO INVESTIGATE THE BEHAVIOUR OF SILICA GELS IN POROUS MEDIA
  • ЕМОЦИОНАЛНАТА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ КАТО ФАКТОР ЗА УСПЕШНА РЕАЛИЗАЦИЯ НА ПЕДАГОЗИ – БЪДЕЩИ УЧИТЕЛИ ПО БИОЛОГИЯ
  • Проблемно и проектно базирано обучение в рамките на извънкласна дейност „Светлината, без която не можем – проблеми и решения“
  • „ОТКРИВАНЕТО НА НОВИ НЕЩА Е ВАЖНО“: ВЛИЯНИЕ НА САМОСТОЯТЕЛНАТА ДЕЙНОСТ В КЛАС ВЪРХУ НАГЛАСИТЕ ЗА УЧЕНЕ ПО ХИМИЯ В ГИМНАЗИЯТА
  • Byte-size Chemistry of the Future Learning in Higher Education Settings
  • A CONCEPT MAP DESIGN FOR IDENTIFICATION AND CORRECTION OF STUDENTS’ MISCONCEPTIONS ABOUT WAVE-PARTICLE DUALITY OF LIGHT   
  • Училище на радостта
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2025, година LXVIII
  • THE IMPACT OF TEACHERS’ GENDER, EDUCATION, AND EXPERIENCE ON FOSTERING MATHEMATICAL CREATIVITY: A QUANTITATIVE STUDY
  • Комбинаторни задачи върху квадратни и триъгълни мрежи със „СтруниМа“ и Geogebra
  • ПРИМЕРЕН ПОДХОД ЗА ПРИЛОЖЕНИЕ НА ИЗКУСТВЕН ИНТЕЛЕКТ И ПРОЕКТНА ДЕЙНОСТ В ОБУЧЕНИЕТО ПО МАТЕМАТИКА
  • STATISTICAL ANALYSIS OF ACADEMIC ACHIEVEMENT AND INTRINSIC MOTIVATION IN STEM STUDENTS EDUCATED THROUGH A COMPETENCY-BASED APPROACH
  • МОДЕЛИ НА ВЕРОЯТНОСТНИ ПРОСТРАНСТВА В ОЛИМПИАДНИ ЗАДАЧИ

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"