Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Издания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
    • Вестник „Аз-буки“
  • Монографии, сборници
    • Proceedings of 3-rd International Scientific Conference “Industrial Growth Conference 2024”
    • ННП „Oпазване на околната среда и намаляване на риска от неблагоприятни явления и природни бедствия“
    • Помагало по български език „Приятели“ A2
    • Приятели А1 – А2 част 2
    • Приятели А1 – А2 част 1
    • Обаянието Е. Т. А. Хофман / Faszination E.T.A. Hoffmann
    • III Национална училищна конференция ,,Споделени педагогически практики в преподаването на природни науки”
    • Да литна високо в небето… / Volare in Alto nel Cielo…
    • ПЛАМЕННИ НАДЕЖДИ
    • АТЛАС „КИРИЛ И МЕТОДИЙ“
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Методология за стратегическо планиране на националната енергетика
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
    • БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА: ПЪТИЩА ПРЕЗ МУЛТИКУЛТУРНИЯ СВЯТ
    • Езиковото и литературно обучение в перспективите на гражданствеността
    • Ученическото самоуправление. Пътеводител. Кой? Какво? Къде? Кога? Как? Защо?
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Издания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
    • Вестник „Аз-буки“
  • Монографии, сборници
    • Proceedings of 3-rd International Scientific Conference “Industrial Growth Conference 2024”
    • ННП „Oпазване на околната среда и намаляване на риска от неблагоприятни явления и природни бедствия“
    • Помагало по български език „Приятели“ A2
    • Приятели А1 – А2 част 2
    • Приятели А1 – А2 част 1
    • Обаянието Е. Т. А. Хофман / Faszination E.T.A. Hoffmann
    • III Национална училищна конференция ,,Споделени педагогически практики в преподаването на природни науки”
    • Да литна високо в небето… / Volare in Alto nel Cielo…
    • ПЛАМЕННИ НАДЕЖДИ
    • АТЛАС „КИРИЛ И МЕТОДИЙ“
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Методология за стратегическо планиране на националната енергетика
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
    • БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА: ПЪТИЩА ПРЕЗ МУЛТИКУЛТУРНИЯ СВЯТ
    • Езиковото и литературно обучение в перспективите на гражданствеността
    • Ученическото самоуправление. Пътеводител. Кой? Какво? Къде? Кога? Как? Защо?
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Новини Новини 2025 Брой 16, 24-29.04.2025 г.

Моят Великден

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
24-04-2025
в Брой 16, 24-29.04.2025 г.
A A

Участници от 24 области в страната изпращат общо 965 творби за петото издание на Националния конкурс за детска рисунка „Моят Великден“. Негов организатор е ЦПЛР – Център за изкуство, култура и образование „София“, в столицата с директор Марияна Тафрова. Проявата е част от Националния календар на МОН за изяви по интереси.

Рисунките са оценени от жури с председател Десислава Желязкова – директор на Дирекция „Образование“ на Столичната община, и членове Христина Сълин, гл. експерт в Дирекция „Образование“ на СО, и Магдалена Ангелова, зам.-директор на ЦПЛР – ЦИКО „София“.

В категорията за общообразователни училища в първа възрастова група (I – II клас) на първо място е класирана Мартина Рангелова (II клас, 1. ОУ „Христо Ботев, Търговище). Второто място поделят Екатерина Емилова (II клас, 102. ОУ, София) и Никола Кавалджиев (II клас, СУ „Христо Ботев“, Русе). Трети се нареждат Никол Ненова (II клас, ОУ „Св.св. Кирил и Методий“, с. Драгичево, община Перник) и Радимира Феодорова (I клас, 1. СУ „Св. Седмочисленици“, Търговище).

Във втора възрастова група (III – IV клас) победители са Дея Коева (IV клас, СУ „Св. Климент Охридски“, Добрич) и Хрисия Саханджиева (III клас, ИНУ „Св.св. Кирил и Методий“, Ямбол). Второто място е за Алисия Спиридонова (III клас, 62. ОУ, София) и Лина Димитрова (III клас, ЧОУ „Томас Едисън“, София). Трети се нареждат Ина Пулева (III клас, ОУ „Драган Манчов“, Пловдив) и Никол Крумова (III клас, 62. ОУ, София).

В трета възрастова група (V – VII клас) печели Евелина Чавдарова (VI клас, 85. СУ, София). Нейни подгласници стават Рая Петкова (V клас, 6. ОУ „Иван Вазов“, Монтана) и Деа Видова (VI клас, 15. СУ, София).

В четвърта възрастова група (VIII – XII клас) на първите три места са класирани Александра Попстанкова-Кърпарова (IX клас, Софийска ПГ по туризъм), Мартина Вутова (X клас, СУ „Христо Ботев“, Русе) и Айча Руждиева (X клас, СУ „Васил Левски“, Опака).

В категорията за възпитаници на школи по изкуства и специализирани училища в първа група победители са Божидара Николова (II клас, ЦПЛР – Общински център за изкуство и извънучилищна дейност „Тунджа“, с. Кабиле, област Ямбол) и Йоана Цветкова (8 г., ЦИКО „София“, София). Второто място печелят Ева Шейтанова (I клас, ЦПЛР – Бургас) и Дария Асенова (I клас, ЦПЛР – Ардино). Трети е Калоян Бачев (I клас, ЧСЕУ „Британика“, София).

Във втора група начело са Ярин Сафет (IV клас, Школа „Колорит“, ОНЧ „Заря – 1858“, Хасково) и Алисия Михайлова (III клас, ОЦИИД „Тунджа“, с. Кабиле). Второто място поделят Росица Славева (IV 4 клас, ателие „Дон Кези“, Дупница) и Рада Копринова (IV клас, ЦИКО „София“). Трети се нареждат Калина Кирилова (IV клас, ЦИКО „София“) и Мила Трайчева (IV клас, ателие „Усмивки“, София).

В трета група на първо място са класирани Кристияна Пивимарова (VII клас, ателие „Дон Кези“, Дупница) и Анна Шекерова (V клас, школа „Колорит“, Хасково). Втори се нареждат Михаела Димитрова (VI клас, ателие „Дон Кези“, Дупница) и Теодора Генова (VII клас, НУИ „Панайот Пипков“, Плевен). Третото място заема Косара Михайлова (12 г., ЦПЛР – ЦИКО „София“).

И в четвърта група победител е Сюзан Жулиянова (XI клас, школа „Колорит“, Хасково), следвана от Елинор Витева (X клас, ЦПЛР – ЦРД, Плевен) и Ивайла Светозарова (XI клас, Ателие „Д. Батембергска“, Търговище).

Изложба с отличените творби е открита в столичния Общински културен институт „Надежда“, където се провежда и награждаването на призьори в Конкурса. Грамоти получават и най-активните учители, изпратили рисунки на своите ученици.

Your Image Description

Свързани статии:

Присъдени са наградите „Стоян Михайловски“ Героите не носят наметало Подготвени за природата Доброто подари с усмивка

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Адрес: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Телефон: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Адрес: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Етикети: култура и образование „София“Национален конкурс за детска рисунка „Моят Великден“След часоветеЦПЛР – Център за изкуство

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Доброто подари с усмивка

Следваща статия

Министър Красимир Вълчев: Българското образование е и ще остане светско

Следваща статия
Българското образование е светско и ще остане такова, но същевременно трябва да дадем на децата си знания и умения, благодарение на които да опознаят собственото си минало идентичност и да развият критериите за добро и зло, заяви министърът на образованието и науката Красимир Вълчев на дискусия, посветена на изучаването на добродетели и религии в българските училища

Министър Красимир Вълчев: Българското образование е и ще остане светско

Студенти влизат в софийските детски градини през летните месеци

Студенти влизат в софийските детски градини през летните месеци

Започва „ДОМИНО 2“ за развитие на дуалното обучение

Започва "ДОМИНО 2" за развитие на дуалното обучение

Последни публикации

  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Mathematical Modelling of the Transmission Dynamics of Pneumonia and Meningitis Coinfection with Vaccination
  • Най-добрите математици сред студентите
  • Games in Function of Development of Multiplication Skills
  • A Pedagogical Method of Teaching Nested Loops in Introductory Programming Courses
  • Българските азбуки и чатджипити
  • Предизвикателства на дигиталната трансформация в обучението за комуникация при кризи
  • Дигиталното рисуване в обучението по рисуване на студенти от педагогическите специалности
  • Трансконтиненталният трансфер на Фрьобеловата педагогика – американският контекст
  • Българската литературна класика за деца. Образованието и образователните институции. Идейно-естетически, педагогически, етично-културологични аспекти
  • Изграждане на компетенции и компетентности за моделиране в обучението по математика в детската градина и началното училище при студенти бъдещи учители
  • Сп. „История“, книжка 2/2025, година XXXIII
  • „Аз-буки“ проведе семинар за публикуване на научни изследвания във ВТУ „Тодор Каблешков“
  • Снимка на броя: За глаголицата с обич
  • Над 48 000 зрелостници на матура по профилиращ предмет или по професия
  • Български учени привлякоха вниманието на Би Би Си
  • Български принос в космическо откритие
  • Премиера на книгата „Написаното остава. Пиши правилно! 101 езикови бележки“
  • Вестник „Аз-буки“ – брой 20/2025 г.
  • INSAIT събира у нас научен директор на НАСА и водещи световни учени
  • Националната агенция по оценяване и акредитация подписа споразумение с работодателите
  • Подобряват система от санкции в училище

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Издания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
    • Вестник „Аз-буки“
  • Монографии, сборници
    • Proceedings of 3-rd International Scientific Conference “Industrial Growth Conference 2024”
    • ННП „Oпазване на околната среда и намаляване на риска от неблагоприятни явления и природни бедствия“
    • Помагало по български език „Приятели“ A2
    • Приятели А1 – А2 част 2
    • Приятели А1 – А2 част 1
    • Обаянието Е. Т. А. Хофман / Faszination E.T.A. Hoffmann
    • III Национална училищна конференция ,,Споделени педагогически практики в преподаването на природни науки”
    • Да литна високо в небето… / Volare in Alto nel Cielo…
    • ПЛАМЕННИ НАДЕЖДИ
    • АТЛАС „КИРИЛ И МЕТОДИЙ“
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Методология за стратегическо планиране на националната енергетика
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
    • БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА: ПЪТИЩА ПРЕЗ МУЛТИКУЛТУРНИЯ СВЯТ
    • Езиковото и литературно обучение в перспективите на гражданствеността
    • Ученическото самоуправление. Пътеводител. Кой? Какво? Къде? Кога? Как? Защо?
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"