Аз-букиНационално издателство за образование и наука
  • Структура
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Структура
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Creating Global Impact: The Transformative Potential of Higher Education in Nation Branding

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
16/12/2024
в Uncategorized
0
0
Споделяния
0
Прегледи
Share on FacebookShare on Twitter

Krasimira Valcheva
University of National and World Economy

https://doi.org/10.53656/str2024-1-7-cre

Abstract. In a highly competitive global landscape, higher education institutions are important drivers of knowledge creation and talent development as well as key stakeholders in shaping the branding efforts of nations. This article explores the dynamic relationship between institutional and nation branding initiatives, with a specific focus on the participation of higher education institutions and the necessity for coordinated strategies that fully leverage their potential to enhance a nation’s global reputation and competitiveness. By actively engaging higher education institutions as key partners in nation branding, countries could harness their significant competences and proficiency to shape the nation’s image, drive economic growth, and ultimately project soft power on the global stage. The article provides insights that could guide policymakers and university administrators in making informed decisions and shaping institutional actions to enhance a nation’s global reputation and competitiveness by fully harnessing the transformative potential of higher education institutions.
Keywords: higher education institutions; nation branding; global reputation; soft power; university rankings

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default Thumbnail100-годишнината на Търговската гимназия „Княз Симеон Търновски“ Default ThumbnailPreparation of Primary School Teachers for Communicative and Rhetorical Activity in School in the Context of their Practical Training Default ThumbnailVocabulary Enrichment in Computer Science for International Students at the Preparatory Department of the University Default ThumbnailПроф. д-р Богдан Мирчев на 80 години
Етикети: global reputation; soft powerhigher education institutionsnation brandinguniversity rankings

Последвайте ни в социалните мрежи

Предишна статия

Състояние и тенденции на развитие на висшето педагогическо образование в България

Следваща статия

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2024, година XXXII

Следваща статия

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2024, година XXXII

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2025, година XXXIII
  • Innovative Conception, Policy and Strategy for Education and Training for Proactive Cyber Counterintelligence and Defence
  • Artificial Intelligence (AI) as an Opportunity for Enhancing the Competitiveness of the Restaurant Business through Innovative Modules (IM)
  • Интегриране на предприемаческото образование в университетите: стратегии и предизвикателства
  • From Polytechnic through Dual to STEAM Training or “On Novel Innovation” in Education
  • Application of the International Classification of Functioning, Disability and Health for Children and Adolescents (ICF-CY) in the Context of Inclusive Education Policies
  • Бранд, технологии и съвременен образователен мениджмънт: връзки и взаимодействия
  • В Министерския съвет
  • Ръст на студентите в дефицитни специалности
  • 15% от възрастните в Eвропа участват в обучения и квалификации
  • Фантастичните умове на България
  • Младежки идеи за зеления преход
  • Обновяват столичното 35. СЕУ „Добри Войников“
  • Две столични училища са наградени със знак за качество от Националния инспекторат по образованието
  • Професионалната гимназия по транспорт в Бургас отново обучава водачи категория „C“
  • Антарктиците потеглят за Ледения континент за 34-ти път
  • Близо 579 млн. евро повече за образование в проектобюджета за догодина
  • Националният музей на образованието с изложба за българското светско училище
  • Заместник-министър Наталия Михалевска откри обучение за учители, свързано с темата за Холокоста
  • Заместник-министър Витанов представи пет ключови приоритета в образованието на Генералната конференция на ЮНЕСКО
  • Таня Михайлова и младите гвардейци на България представиха страната ни в Кипър и Италия
  • Училището в с. Търнава откри нов физкултурен салон, изграден с финансиране от МОН

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

bg_BG
en_US bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Структура
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.