Родителите се доверяват заради напредъка на децата, казва Лилия Кисьова.
Тя е ресурсен учител е в 93. СУ в София. Макар и да работи на половин щат, тъй като е редовен докторант по „Специална педагогика“, редовно остава по 5 – 6 часа в училището. Признава, че не поглежда часовника по примера на своята учителка по математика в 21. СУ – Софрониева.
„Освен с децата задължително работиш с родителите и с колегите. Доста често децата просто не са разбрани правилно. А и голям брой от общообразователните учители не знаят какво да правят с децата със СОП, не знаят как да се справят с извънредни ситуации, които възникват всекидневно“, отбелязва тя. Затова кани специалисти, които да подготвят учителите. Резултатите са налице – промяна в отношението към тези ученици и приобщаващо образование, случващо се на практика.
„С родителите сме изградили определени взаимоотношения. Те знаят, че какъвто и проблем да има, винаги могат да се обадят и да го споделят. Имаме си доверие, защото виждат, че нещата се случват – децата напредват, а останалите ги приемат като всяко друго дете“, отбелязва още Кисьова.
Четете повече в бр. 31, 2 – 8 август 2018 г.
Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":
Адрес: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5
Телефон: 0700 18466
Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg