Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Издания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
    • Вестник „Аз-буки“
  • Монографии, сборници
    • Proceedings of 3-rd International Scientific Conference “Industrial Growth Conference 2024”
    • ННП „Oпазване на околната среда и намаляване на риска от неблагоприятни явления и природни бедствия“
    • Помагало по български език „Приятели“ A2
    • Приятели А1 – А2 част 2
    • Приятели А1 – А2 част 1
    • Обаянието Е. Т. А. Хофман / Faszination E.T.A. Hoffmann
    • III Национална училищна конференция ,,Споделени педагогически практики в преподаването на природни науки”
    • Да литна високо в небето… / Volare in Alto nel Cielo…
    • ПЛАМЕННИ НАДЕЖДИ
    • АТЛАС „КИРИЛ И МЕТОДИЙ“
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Методология за стратегическо планиране на националната енергетика
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
    • БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА: ПЪТИЩА ПРЕЗ МУЛТИКУЛТУРНИЯ СВЯТ
    • Езиковото и литературно обучение в перспективите на гражданствеността
    • Ученическото самоуправление. Пътеводител. Кой? Какво? Къде? Кога? Как? Защо?
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Издания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
    • Вестник „Аз-буки“
  • Монографии, сборници
    • Proceedings of 3-rd International Scientific Conference “Industrial Growth Conference 2024”
    • ННП „Oпазване на околната среда и намаляване на риска от неблагоприятни явления и природни бедствия“
    • Помагало по български език „Приятели“ A2
    • Приятели А1 – А2 част 2
    • Приятели А1 – А2 част 1
    • Обаянието Е. Т. А. Хофман / Faszination E.T.A. Hoffmann
    • III Национална училищна конференция ,,Споделени педагогически практики в преподаването на природни науки”
    • Да литна високо в небето… / Volare in Alto nel Cielo…
    • ПЛАМЕННИ НАДЕЖДИ
    • АТЛАС „КИРИЛ И МЕТОДИЙ“
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Методология за стратегическо планиране на националната енергетика
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
    • БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА: ПЪТИЩА ПРЕЗ МУЛТИКУЛТУРНИЯ СВЯТ
    • Езиковото и литературно обучение в перспективите на гражданствеността
    • Ученическото самоуправление. Пътеводител. Кой? Какво? Къде? Кога? Как? Защо?
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Новини Новини 2024 Брой 24, 13-19.06.2024 г.

Уловени мигове

Отличиха призьорите в Националния конкурс – изложба за детска рисунка на тема „Детство мое – реално и вълшебно“

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
14-06-2024
в Брой 24, 13-19.06.2024 г.
A A
Хелин Ахмед (IX клас, ПГ по икономическа информатика „Джон Атанасов“, Търговище) – първо място. Снимка ПГИИ – Търговище

Общо 1900 творби изпращат тази година участниците в Националния конкурс „Детство мое – реално и вълшебно“. Организатор е ЦПЛР – ОДК, Ловеч, с директор инж. Марина Колева. Проявата е част от Националния календар на МОН за изяви по интереси.

В надпреварата за есе журито оценява 95 творби.

А специалната награда на ЦПЛР – ОДК, Ловеч, отива при Йоан Петков (ОУ „Христо Никифоров“ – Ловеч).

В първа група (V – VII клас) победител е Дарина Запринова (СУ „Георги Брегов“ – Пазарджик). Втори се нареждат Александра Димитрова (163. ОУ – София) и Виктор Любенов (ОУ „Васил Левски“ – Ловеч). Третото място е за Ана Мария Петрова (СУ „Св. Климент Охридски“ –  Троян), Ния Найденова (ОУ „Христо Никифоров“ – Ловеч) и Ивана Димитрова (Второ ОУ „Христо Смирненски“ – Берковица).

В групата VIII – XII клас печели Кремена Шикова (ЕГ „Христо Ботев“ – Кърджали). Нейни подгласници са Симона Бранди (ПГЖПТ „Н.Й. Вапцаров“ – Горна Оряховица) и Гамзе Шабанова (Първо СУ – Търговище). Трети са Благовеста Георгиева (СУ „Сава Доброплодни“ – Шумен) и Радослава Танева (СУ „Св.св. Кирил и Методий“ – Карнобат).

В надпреварата за рисунки журито оценява 1607 творби.

Специалната награда за плакат получава Николета Николова (VI клас, Школа по изобразително изкуство към ЦПЛР – ДК, Сливен).

Призът на Националния дворец на децата отива при Михаила Чисандина (VIII клас, школа по изобразително изкуство „Престо“ – Благоевград).

Община Ловеч отличава Вяра Пенчева (VIII клас, „Близа Арт“ – Габрово), а ОДК, Ловеч – Михаела Иванова (арт школа „Живопис“, Военен клуб – Казанлък). Наградата за ученик със специални образователни потребности е за Боян Димов (IV клас, СУ „Васил Левски“ – Априлци).

В първа възрастова група (детски градини) победител е Tea Тошкова (ДГ „Първи юни“ – Плевен). Втори са Иваная Петкова (ДГ „Чучулига“ – Плевен) и Лора Делчева (ДГ „Осми март“ – Пловдив). Трети се нареждат Лорена Иванова (ДГ „Радост“ – Габрово) и Митка Асенова (ДГ „Пролет“ – Ямбол).

В групата I – IV клас печели Рая Кънчева (III клас, ОУ „Васил Друмев“ – Варна). След нея са класирани Мария Колева (НУ „Отец Паисий“ – Пазарджик) и Кристияна Цонева (III клас, НУ „Васил Левски“ – Габрово). Третото място е за Вяра Мунова (III клас, СУ „Христо Ботев“ – Никопол) и Рая Петрова (IV клас, ОУ „Васил Левски“ – Ловеч).

В групата V – VII клас начело е Момчил Димитров (VI клас, СУ „Д-р Петър Берон“ – Червен бряг), следван от Вергиния Станчева (69. СУ – София) и Виктория Карагьозова (VI клас, ОУ „Христо Никифоров“ – Ловеч). Трети са Фатима Сергеева (VI клас, СУ „Бачо Киро“ – Летница) и Биляна Герганова (VII клас, ОУ „Васил Левски“ – Ловеч).

И в групата VIII – XII клас първа е Дафинка Гочева (IX клас, СУ „Георги Брегов“ –  Пазарджик). Втори са Василена Петкова (XI клас, МГ – Пловдив) и Диана Желязкова (XI клас, СУ „Д-р Петър Берон“ – Червен бряг). Третото място поделят Рая Айгътова (VIII клас, ЕГ „Пловдив“ – Пловдив) и Сияна Ивалинова (X клас, СУ „Тодор Кирков“ – Ловеч).

Снимка – Художествена галерия „Проф. Теофан Сокеров“ – Ловеч

В класирането при възпитаниците на специализирани школи в първа група победител е Вероника Василева (арт школа „Колорит“ – Плевен). След нея се нареждат Ивая Иванова (Ателие за изобразителни изкуства, Търговище) и Симеон Ангелов (школа „Седмоцвет“, ОДК – Ямбол). Трети са Лара Мехмед (школа „Палитра“, ОДК – Кърджали) и Никол Йончева (ЦПЛР – Враца).

Във втора група печели Зара Терзи (ОДК – Ардино), следвана от Алексия Вълчанова (ОДК – Кърджали) и Дивна Иванова (ЦПЛР – Сливен). Трети се нареждат Еда Ердалова (Ателие за изобразителни изкуства – Търговище) и Ирина Петрова (ателие „Приказен свят“ – София).

В трета група първите трима са Ивета Тенева (школа „Живопис“, Военен клуб – Казанлък), Хелин Али (ЦПЛР – Разград) и Теодора Маринова (ОДК – Силистра).

В четвърта група първа е Константина Мочева (школа „Живопис“, Военен клуб – Казанлък). Второто място поделят Благовеста Сахатчиева (ЦПЛР – Горна Оряховица) и Сузан Чолакова (ОДК – Ардино). Трета е Деница Младенова (Център за млади таланти – Бургас).

В надпреварата за компютърна рисунка участват 198 творби.

Приз на ученик със специални образователни потребности е връчен на Кенан Неджиб (СУ „Любен Каравелов“ – Добрич).

В групата I – IV клас призьорите са Борислав Трифонов (ОУ „Христо Никифоров“ – Ловеч), Йоан Москов (ЦПЛР – Котел) и Красимир Герасимов (СУ „Вичо Грънчаров“ – Горна Оряховица).

В групата V – VII клас печели Калоян Рачев (Младежки център „Захари Стоянов“ – Добрич). Втори са Александра Урумова (школа „Млади виртуози“ – Сливен) и Виктор Попов (школа „Велани“, ОДК – Варна). Трети се нареждат Силвана Аврамова (12. СУ „Цар Иван Асен II“ – София) и Ивайла Георгиева (СУ „Владимир Димитров – Майстора“ – Кърджали).

В групата VIII – XII клас победител е Хелин Ахмед (ПГ по икономическа информатика – Търговище)следвана от Нурие Османова (ОДК – Шумен). Третото място поделят Жанет Генова (ЧПГ „Райко Цончев“ – Добрич) и Атанас Атанасов (ПГ по електротехника – Варна).

Награждаването на отличените и откриване на изложба с творби от конкурса се провежда в края на май в Художествена галерия „Проф. Теофан Сокеров“ – Ловеч.

Your Image Description

Свързани статии:

Оживелите герои на Каралийчев Оживели герои Моята България – завещана и бъдеща Любимци с опашки и пера

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Адрес: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Телефон: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Адрес: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Етикети: инж. Марина КолеваконкурсЛовечМОНСлед часоветеЦПЛР – ОДК

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2024, година XXXII

Следваща статия

3,4 млн.лв. се инвестират в център за високи постижения в ПГ „Хенри Форд“

Следваща статия
3,4 млн.лв. се инвестират в център за високи постижения в ПГ „Хенри Форд“

3,4 млн.лв. се инвестират в център за високи постижения в ПГ "Хенри Форд"

Министър Галин Цоков: Приобщаващото образование е водеща политика в българското училище

Министър Галин Цоков: Приобщаващото образование е водеща политика в българското училище

Енчо Керязов пред „Аз-буки“: Изключително важно е къде сам си поставяш летвата и какво искаш да постигнеш

Енчо Керязов пред "Аз-буки": Изключително важно е къде сам си поставяш летвата и какво искаш да постигнеш

Последни публикации

  • Цената да бъдем красиви
  • Всяка извървяна стъпка дава резултат
  • България в образи и думи
  • Нередовният сън вреди на сърцето
  • Министър Красимир Вълчев: Качеството е най-важният капитал на висшите училища
  • Performance improvement and validation of a high temperature test fixture by virtual prototyping
  • Optimizing the mass of an orientation module for delta robots
  • НАТФИЗ отваря филиал в Бургас
  • Robust analysis of a quadrocopter
  • How to select projects and allocate funds to obtain the total maximum profit for facing many different investment projects in the production strategy management plan of discrete production enterprise
  • Application of computer modelling and simulation systems and intelligent decision support technologies in control systems
  • Budget-oriented control system for intelligent building automation modules with feedback
  • Artificial intelligence and biometric technologies in defense: algorithms and challenges
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2025, година XLXII
  • Research on artificial neural networks as a regulator for an aviation DC generator
  • Вълшебство и интерпретация
  • За лидерството в образованието – с факти и аргументи
  • Две начала. Словашкият сюрреализъм и неговият европейски контекст
  • По стъпките на Ботев
  • Бакалавърските програми трябва да бъдат по-широко специализирани
  • STEM център и нов физкултурен салон за учениците в с. Скравена
  • Етнорелигиозната политическа субкултура в България – история на възникването ѝ, основни характеристики и предизвикателствата пред нея (1878 – 1934)

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Издания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
    • Вестник „Аз-буки“
  • Монографии, сборници
    • Proceedings of 3-rd International Scientific Conference “Industrial Growth Conference 2024”
    • ННП „Oпазване на околната среда и намаляване на риска от неблагоприятни явления и природни бедствия“
    • Помагало по български език „Приятели“ A2
    • Приятели А1 – А2 част 2
    • Приятели А1 – А2 част 1
    • Обаянието Е. Т. А. Хофман / Faszination E.T.A. Hoffmann
    • III Национална училищна конференция ,,Споделени педагогически практики в преподаването на природни науки”
    • Да литна високо в небето… / Volare in Alto nel Cielo…
    • ПЛАМЕННИ НАДЕЖДИ
    • АТЛАС „КИРИЛ И МЕТОДИЙ“
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Методология за стратегическо планиране на националната енергетика
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
    • БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА: ПЪТИЩА ПРЕЗ МУЛТИКУЛТУРНИЯ СВЯТ
    • Езиковото и литературно обучение в перспективите на гражданствеността
    • Ученическото самоуправление. Пътеводител. Кой? Какво? Къде? Кога? Как? Защо?
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"