Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Новини Новини 2024

Четири столични училища прилагат инструмент за социално включване в образованието

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
11-06-2024
в Новини 2024
A A
Снимка – Пресцентър на МОН

Самооценката е много важна при определяне на качеството в образованието, а училищата трябва да се чувстват уверени да я прилагат.

Това каза служебният заместник-министър на образованието и науката д-р Таня Михайлова по време на обучителна среща по

многонационалния проект STESSIE за прилагане на инструмент за самооценка

на качеството на приобщаващото образование в училище, съобщават от Пресцентъра на МОН.

Партньори по Проекта са десет институции и организации от седем държави – Франция, Белгия, Испания, България, Естония, Малта и Сърбия.

От българска страна участва Националният инспекторат по образованието, който бе домакин на обучителното събитие по Проекта. То осигури възможност за наблюдение на практики в четири столични училища – 8. СУ „Васил Левски“, 81. СУ „Виктор Юго“, 128. СУ „Алберт Айнщайн“ и 79. СУ „Индира Ганди“, и представяне на резултатите до момента от апробирането на инструмента TESSIE относно насърчаване на социалното включване в образованието. Целта на инструмента е да подпомогне

училищата да създадат среда, в която всеки ученик се чувства ценен, уважаван и приобщен.

Изключително важно е изработването на инструментариум по отношение на приобщаващото образование, изтъкна зам.-министър Михайлова.

Тя благодари на директора на Националния инспекторат по образованието Анелия Андреева за работата по Проекта. В обучителната среща участва и началникът на кабинета на служебния министър на образованието и науката Наталия Михалевска.

Your Image Description

Свързани статии:

3,4 млн.лв. се инвестират в център за високи постижения в ПГ „Хенри Форд“ Таланти представят в МОН изложба на картини и дърворезби Рекорден брой проекти в XXVI национален конкурс „Млади таланти” Проф. Цоков отличи български учител, обучаващ деца в Уганда

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Адрес: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Телефон: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Адрес: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Етикети: д-р Таня МихайловаДенятзаместник-министърМОНприобщаващо образованиепроект STESSIE

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Неделно училище „Христо Ботев“ в Страсбург издаде книга с ученически творби за България

Следваща статия

Започна изпълнението на втория етап от Националната програма „Млади учени и постдокторанти – 2“

Следваща статия
Започна изпълнението на втория етап от Националната програма „Млади учени и постдокторанти – 2“

Започна изпълнението на втория етап от Националната програма „Млади учени и постдокторанти – 2“

Подготвени за огнената стихия

Подготвени за огнената стихия

Училище на края на града

Училище на края на града

Последни публикации

  • Зам.-министър Наталия Михалевска: образователните маршрути са пъзел от знание и преживяване
  • Държавата осигурява средства за българските полярни изследвания
  • Започват обученията на учители, които ще подготвят бъдещите олимпийци
  • Носителят на Нобел за мир Мария Мачадо: „Изборът беше между бюлетини и куршуми“
  • Право на отпуск за обучение – какво предвижда законът
  • Учени от INSAIT: Популярните GPT модели са склонни да „решават“ грешни математически задачи
  • МОН публикува концепция за стандартите за ранно учене и грижи
  • „Училище за успех“ търси нови посоки за образование
  • ТКЗС – драмата, сполетяла българското село
  • За термина ейджизъм
  • Юлиана Ефремова, началник на РУО – Перник: Отговорни сме да научим децата да мислят критично
  • Снимка на броя: На гости в тренировъчния център на ВМА
  • Ласло Краснахоркаи спечели Нобеловата награда за литература
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2025, година XLXII
  • Филмът „Заведи ме вкъщи“ в контекста на киното за деца в България
  • В ироничното „царство“ на Музил
  • Възрожденските писатели за българския език: Иван Вазов за чуждите думи, падежите, членуването и правописанието
  • Езикът на реставрацията на фотографии: културно наследство и методологии
  • „Impatient Women“ or The Future of The Values/Values of the Future
  • Сдружението на директорите в търсене на новата мисия на образованието
  • Правните ценности като културно-значими ориентири в обучението по чужд език на студенти-юристи
  • Връзката между средното и висшето образование като проблем на чуждоезиковото обучение в България

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"