Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Бинарният урок като средство за надграждане на задължителния образователен минимум по математика във втори клас

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
30-06-2022
в Uncategorized
A A

Веселина Георгиева, Таня Иванова
ОУ „Александър Георгиев-Коджакафалията“ – Бургас

https://doi.org/10.53656/voc22-363mini

Резюме. Бинарният (наричан още интегриран или синтезиран) урок се разглежда като нетрадиционна форма на организация на обучението. Този тип уроци се прилагат както в професионалното образование, така и в общообразователното училище. В бинарния урок теоретичните знания и практическите умения се формират неразривно. Те могат да обединяват двама учители от различни предмети и области. Бинарните уроци имат по-специфична технология на подготовка и провеждане в сравнение с традиционните уроци. Структурата им е много динамична и гъвкава в зависимост от вида на урока (урок лекция, урок семинар, урок разговор, урок дискусия, урок конференция, обобщаващ урок и т.н.). Такива уроци обикновено е трудно да се вместят в един учебен час. Добре е такива уроци да са по двойки, защото благоприятстват развитието на диалогичното общуване и взаимодействие на учителите помежду им, както и между всеки от тях и учениците. Наличието на два източника на информация стимулира учениците да се включват активно в учебната среда, да сравняват различни гледни точки, да изразяват мнението и отношението си. По време на такъв урок те имат възможност не само да овладеят много по-голям обем информация от традиционния, но и да развият и усъвършенстват комуникативните си умения, да проявят инициативност и креативност.
Ключови думи: бинарен урок; интегриран подход; развиване на умения

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailProfessional Dispositions of Graduate Pre-service Mathematics Teachers among Three College of Teacher Education in Ethiopia Default ThumbnailДвойното сляпо рецензиране в научната периодика в сферата на хуманитаристиката – аспекти на използването на publons в България Default ThumbnailМетеори. Oсновни понятия и терминология Default ThumbnailMethod for solving system of linear equations mxn, m=1, 2, 3; Based on its Geometrical Interpretations

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Прилагане на PERMA модел в иновативен STEM предмет „Космически изследвания“

Следваща статия

Интегративни връзки в обучението по околен свят, математика и информационни технологии в I клас

Следваща статия

Интегративни връзки в обучението по околен свят, математика и информационни технологии в I клас

Панаир на науката

„Майнкрафт“ като образователен инструмент за реализиране на интегрирания подход

Последни публикации

  • Как се създават училищни документи с асистент с изкуствен интелект
  • Д-р Ваня Кастрева: Истинският лидер е този, който може да се адаптира
  • Ученицитe от ПМГ „Проф. Емануил Иванов“ спечелиха XX издание на Турнира на младежките противопожарни отряди за преходната купа „Юлиян Манзаров”
  • Над 230 директори обсъждат мисията на днешното образование
  • Учат пътя на храната в кюстендилско школо
  • Проф. Румяна Стоилова, Институт по философия и социология при БАН: Едно общество напредва толкова бързо, колкото напредват последните
  • Кая и вълшебните обувки отведоха десетки деца от Пловдив на магично приключение
  • Сдружение на държавните висши училища у нас се учреди в Софийския университет
  • Птиците в природата и в сърцата на хората
  • Ученици създават брошури за възрастните срещу измами с еврото
  • Зам.-министър Лазарова участва в международна научна конференция във Великотърновския университет
  • Зам.-министър Михалевска участва в патронния празник на Минно-геоложкия университет
  • Над 12 000 родители са ангажирани по проект „Успех за теб“
  • Сп. „История“, книжка 5/2025, година XXXIII
  • Дискусионен форум: Война и пропаганда в съвременна Европа: три гледни точки
  • Принос към историята на балканите. Наслада за читателя и предизвикателство за изследователя
  • The Berbers and Arab Rule in Sicily (9th – 11th Centuries): Recovering the Missing Voices
  • On The Armament in The Military Conflicts in Latin Romania at The Beginning of The 13th Century
  • Спомени от една лична среща. Иван Шишманов на посещение при владиката Йосип Юрай Щросмайер
  • Преработването на историята – път към бъдещето в конфликтните зони
  • 235 000 ученици с подкрепа за началото на учебната година
  • Две британски карикатури, посветени на берлинския конгрес, 1878

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"