Виктория Ковчазова, Теодора Симеонова
Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“ (България)
https://doi.org/10.53656/voc24-1-02
Резюме. Физическото възпитание е процес, който обхваща два компонента: образователен и възпитателен. В България учебното съдържание се определя от стандарт. Знанията, уменията, отношенията, усвоени от учениците след завършване на съответна образователна степен, в конкретния случай след втори клас, са точно определени. В края на втория срок от обучението се проследява постигането на очакваните резултати. В Кралство Норвегия очакваните резултати по предмета физическо възпитание са публикувани на страницата на Дирекцията по образованието към МОН. Тук очакваните резултати за посочения по-горе клас всъщност обхващат двугодишен период – първи и втори клас. Целта на настоящия доклад е да се представи обзор на планирането, на учебното съдържание и очакваните резултати във втори клас.
Ключови думи: физическо възпитание, очаквани резултати, двигателни дейности, физическа активност и дееспособност
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия