Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Приложение на европейската инициатива за обучение по медийна грамотност в България

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
10-10-2021
в Uncategorized
A A

Данаил Данов, Мадлен Данова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/voc21.35pril

Резюме. Статията представя резултатите от проект, насочен към ползването на роботи асистенти в перспективата на повишаване качеството на живот в условията на застаряване на населението в Европа и увеличаване на процента лица със затруднения. Това поставя нов фокус на обединяване и интегриране на усилията на различни науки в търсенето на адекватни предлагани мерки на оперативно ниво през призмата на какво могат, а не какво не могат лицата със специфични затруднения, и поддържане на автономността на самотно живеещите стари хора. Описани са предпочитанията по отношение на начина на управление на робота асистент и външните му характеристики и изпълнявани функции на лица със затруднения и самотно живеещи възрастни. В тази връзка, са изведени две групи фактори – общото и различното в потребителските предпочитания, което може да даде ценни насоки за оптимално отчитане на общите и индивидуалните характеристики и потребности.
Ключови думи: роботи асистенти; лица с увреждания; самотно живеещи възрастни; качество на живот; асистиран живот

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailБитието на словото. Юбилеен сборник, посветен на 60-годишнината на професор Запрян Козлуджов Default ThumbnailСъвременни интеркултурни образователни програми за етнографски и исторически музей Default ThumbnailЗа обучението по български език в чужбина. Съвременни и полезни учебни системи Default ThumbnailПриложение на графичните задачи в обучението по химия

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Ролята на преподавателите в променящия се свят на образованието и обучението

Следваща статия

„Хората сигурно са полудели“ – за липсата на качествено време, прекарано между съвременните родители и техните деца

Следваща статия

„Хората сигурно са полудели“ – за липсата на качествено време, прекарано между съвременните родители и техните деца

Съвременни интеркултурни образователни програми за етнографски и исторически музей

Иновационни методи за повишаване на мотивацията на учениците

Последни публикации

  • „Монтесори“ педагогиката създава морален компас у детето
  • Учим от природата за природата
  • Връчиха наградите в конкурса „Родолюбие“
  • Таня Михайлова проведе среща за повече информираност за диабета в училищата
  • Откриха в пещера претендент за най-голяма паяжина
  • Софийският университет и Столичната община подписаха споразумение в сферата на образованието
  • Зам.-министър Емилия Лазарова откри STEM център в столичното 138. СУЗИЕ „Проф. Васил Златарски“
  • За термина амаксофобия
  • Министър Красимир Вълчев: Работата на медиаторите е изключително ценна за образованието и реализацията на децата
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2025, година XCVII
  • Perceptions of Social Networking through the Prism of Teacher Education Students
  • Зам.-министър Наталия Михалевска: Центровете за подкрепа са партньор на училищата във възпитанието на учениците и разгръщането на таланта им
  • Над 9000 ученици със специални потребности и с изявени дарби са подкрепени по проекта „Успех за теб“
  • Модернизацията на висшето образование изисква задълбочаване на партньорството между университетите
  • Модел за прилагане на подхода на игровизация във висшето образование
  • Ученици от ПГ „Велизар Пеев“ блестят с майсторство на международно изложение
  • Повишаване на говорната компетентност в обучението по английски език на студенти бакалаври: подход, основан на задачи, за подготовката на бъдещи учители
  • A Case Study on University Students’ Performance, Attitudes, and AI Use in Completing an Online Multi-stage EFL Writing Assignment
  • Законова защита при забавени или неплатени заплати
  • Въздействието на себеефективността върху благополучието на студентите в дигиталната ера
  • Генеративен изкуствен интелект в образованието: проблеми и решения
  • Естественият интелект за изкуствения интелект в дигиталното приобщаващо образование

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"