Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Издания
Начало Uncategorized

Работодателската марка като конкурентно предимство

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
30-06-2022
в Uncategorized
A A

Николай Кънчев
Югозападен университет „Неофит Рилски“ – Благоевград

https://doi.org/10.53656/voc22-304rabo

Резюме. Статията разглежда работодателската марка (Employer Branding) като израз на репутацията и опита, които създава една организация като работодател (това на практика е идентичността на организацията, която се възприема от обществото). Посочено е, че изграждането на успешна стратегия за работодателска марка се извършва чрез разработване и постоянно прилагане на политики, програми, възнаграждения, предлагани на потенциални кандидати за работа и на съществуващите служители ползи и предимства. Добрата работодателска марка е показана като силно конкурентно предимство при набирането и задържането на служители. Дори и да не е създадена специална стратегия за изграждане на работодателска марка, тази марка съществува реално и ежедневно оказва влияние. Ако няма такава стратегия обаче, има вероятност марката да се възприема по начин, различен от този, по който желаем да бъде възприемана. Затова са разгледани отделните етапи при разработване и изпълнение на стратегия за изграждане на работодателска марка.
Ключови думи: работодателска марка; етапи на разработване; организация; конкурентно предимство; набиране и задържане на служители

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailНови методи на преподаване по природни науки – „Разбиране по дизайн – разработване на урока отзад напред“ Default ThumbnailХерметични влияния в съчиненията на Константин Костенечки Default ThumbnailНаблюдения върху войнушкото стопанство в казите Филибе и Татар Пазарджик през XVI – началото на XVII век Default ThumbnailЩрихи от композитното словообразуване в банатските преводи на Новия завет

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Дуалното обучение – едно добро решение на актуални социално-икономически проблеми

Следваща статия

„Моята улица“ – проектно базирано обучение по математика в първи клас

Следваща статия

„Моята улица“ – проектно базирано обучение по математика в първи клас

Прилагане на PERMA модел в иновативен STEM предмет „Космически изследвания“

Бинарният урок като средство за надграждане на задължителния образователен минимум по математика във втори клас

Последни публикации

  • Съвременните български автори са все по-търсени
  • STEM център „Вселената“ отвори врати в столичното 10. СУ „Теодор Траянов“
  • Пореден значим принос на INSAIT
  • Медалистът Александър Пендов: Математиката е ключ за разбиране на света
  • Нов високотехнологичен STEM център в 110-годишната Природо-математическа гимназия в Монтана
  • Шапка в цвят какѝ
  • Езиковата гимназия в Ловеч с нов STEM център и спортни игрища
  • Коледни фантазии
  • В Хелзинки е открит първият в света детски кът с компютърна тематика без екрани
  • Българските ученици по природни науки спечелиха 97 медала през 2025 г.
  • В Министерския съвет
  • Повишение на заплатата по време на отпуск – какво предвижда законът
  • Радостта от празника
  • Броят на действащите студенти с по-голяма тежест за нови факултети и филиали
  • Младите хора се нуждаят най-много от нашата подкрепа
  • Японците го могат най-добре
  • Домът на три поколения варненци
  • За Петко Венедиков вече знаем повече
  • Коледната магия пристига с доброволци
  • Прилепите живеят дълго и без признаци на остаряване
  • Зам.-директорът на „Аз-буки“ Венцислав Генков представи насоки за успешно публикуване на научни изследвания пред докторанти в Софийския университет
  • Национално издателство „Аз-буки“ представи книгата „ТКЗС в българската литература“ в НДК

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"