Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Научните списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Монографии, сборници
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Научните списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Монографии, сборници
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

„Моята улица“ – проектно базирано обучение по математика в първи клас

в Uncategorized

Веселина Иванова Георгиева
ОУ „Александър Георгиев-Коджакафалията“ – Бургас

https://doi.org/10.53656/voc22-361moia

Резюме. В момента образованието се фокусира върху развитието на ключови компетентности, определени в Европейската рамка за компетентностите,
а именно: общуване на роден език, общуване на чужди езици, математическа компетентност и основни познания в областта на науката и технологиите, дигитална компетентност, умения за учене, социални и граждански компетентности, инициативност и предприемачество, културна осведоменост и творческо изразяване. Това са знания, умения и нагласи, които помагат на учениците да постигнат лична удовлетвореност, а по-късно в живота си да намерят работа и да участват в обществения живот. Тези компетентности осигуряват връзката между личната, социалната и професионалната изява на съвременния човек. Училището е едно от местата, където тези компетентности могат и трябва да се развиват. Добре е да се работи за тяхното развитие от ранна възраст – още в началния етап на образованието. Проектно базираното обучение е мощен инструмент за развиване на компетентности и лична почтеност.
Ключови думи: проектно базирано обучение; математика; начално образование

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия
СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Работодателската марка като конкурентно предимство

Следваща статия

Прилагане на PERMA модел в иновативен STEM предмет „Космически изследвания“

Следваща статия

Прилагане на PERMA модел в иновативен STEM предмет „Космически изследвания“

Бинарният урок като средство за надграждане на задължителния образователен минимум по математика във втори клас

Интегративни връзки в обучението по околен свят, математика и информационни технологии в I клас

Последни публикации

  • Първите растения, култивирани в лунна пръст
  • За да има утре
  • ЕК одобри Програма „Образование“ 2021 – 2027
  • Слято и разделно писане при наречията
  • Телемедицината влиза в училище
  • Удари първият звънец в Германия
  • Срещи на дарования
  • Нарастват сертифицираните и изплатени суми по Програмата за наука и образование
  • Мама, татко и аз заедно на Черни връх
  • Четири от четири по информатика
  • Над 600 учители в дигиталния хъб
  • Обучението е приоритет за младите хора
  • Над 3,5 млрд. лева за образование
  • Между източните езици и математиката
  • Средата трябва да провокира любопитството
  • Пет средищни институции в Смолянско
  • Сага с паметник на културата
  • Противодействие на киберпрестъпността
  • Университетът по хранителни технологии в престижна компания
  • Модерни медицински специалности
  • УНСС с 4 нови магистърски програми
  • Инвитро култури от лечебно растение изследват учени от БАН
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Научните списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Монографии, сборници
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG