Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Традиционен срещу дигитален PR – предимства и недостатъци

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
17-08-2023
в Uncategorized
A A

Любослава Миткова
Университет за национално и световно стопанство

https://doi.org/10.53656/voc23-451trad

Резюме. Целта на настоящия доклад е да анализира настъпилите трансформации в сферата на връзките с обществеността вследствие навлизането на дигиталните технологии в професията и да се дефинират предимствата и недостатъците на традиционния и дигиталния PR. Изследването се фокусира върху наблюдение и анализ на новите явления в областта на връзките с обществеността, в аспекта на най-често използваните от PR практиците техники и инструменти в тяхната ежедневна дейност.
Използваният метод за събиране на информация е онлайн анкетно проучване, проведено сред професионалисти в сферата на връзките с обществеността. Резултатите от интервютата очертават няколко елемента от професията, които са претърпели промени вследствие на възхода на социалните медийни платформи. На първо място се очертава елементът на мрежите и информацията, тъй като социалните медии позволяват на практиците да създават и поддържат силни връзки и контакти, като същевременно им помагат да бъдат в течение със съответните тенденции. Вторият елемент, който се очертава, е спомагането за изграждане и поддържане на репутация и положителен обществен имидж– основен елемент на PR. Стратегиите, свързани с изграждането на тази репутация, заедно с ценностите на компаниите излизат на преден план, използвайки социалните медии като важна платформа за тяхното налагане. От друга гледна точка, комуникацията с обществеността посредством социалните медии позволява двупосочен разговор с аудиторията, заедно с улесняването на разпространението на информация и придобиването на по-голяма видимост онлайн.
Изследването успява да очертае както важността на социалните медии, така и ограниченията пред тях като инструмент.
Ключови думи: социални медии; връзки с обществеността; дигитална комуникация; PR развитие

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailПроцесът на приобщаване и ценностната система на учителя Default ThumbnailИнспектиране на училищата във Bарненско-преславска епархия / Bарненска губерния през 70-те години на ХIХ век Default ThumbnailМонография за Kримската война (1853 – 1856) и българските земи, представени посредством оригинален френски източник от епохата Default Thumbnail75 години световна организация ОМЕП: предучилищното образование в България в перспективата на международния педагогически опит

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Англоезичният пътепис за България в зората на ХХ в.: създател на образи и медиатор на идентичности

Следваща статия

Стратегически документи за развитието на спорта в България

Следваща статия

Стратегически документи за развитието на спорта в България

Влияние на COVID-19 върху структурата на сутрешните телевизионни блокове в България в периода 2020 – 2023 г.

Стриймингът на сценични изкуства – необходимост или екстра: мнения на мениджъри на театрални организации

Последни публикации

  • Изследване на ОИСР: Българският учител е мотивиран, престижът на професията расте
  • Предлагат 277 защитени и 946 средищни детски градини и училища
  • Приеха на първо четене промени в Просветния закон
  • Нобел за химия: Да уловиш вода от пустинния въздух
  • Най-малко 150 десетокласници влизат в Националната програма „Обучение за ИТ умения и кариера“
  • Министър Красимир Вълчев откри обновено студентско общежитие в Пловдив
  • Медицинският университет в Плевен въведе лаборатория по анатомия с добавена реалност
  • Нобел за квантова физика в макромащаб
  • Университетът по хранителни технологии в Пловдив ще си партнира със Световната организация по туризъм
  • Център с лаборатория за изследване на аутизма отвори врати в Софийския университет
  • Нова детска градина в Асеновград с финансиране от МОН
  • Разработка на INSAIT е сред водещите статии на топ форум за компютърно зрение и изкуствен интелект
  • 12 отличени с наградите „Джон Атанасов“
  • Министър Красимир Вълчев: За да расте икономиката, ще са ни нужни повече дигитални създатели
  • Разгадани тайни на имунната система донесоха Нобел за медицина на трима учени
  • Таня Михайлова поздрави учителите в Тетевен
  • „Аз-буки“ с премиера на детска книга
  • Първа среща на българските неделни училища в Австрия
  • Малена Замфирова е номер едно в Европа сред младите спортисти
  • РУО – София-област, приветства 72 млади учители
  • Николай Дойчинов, член на журито на Националния фотоконкурс „В моето училище е най-хубаво“: Хубавата снимка идва от емоцията, която снимащият е преживял
  • Училищният психолог подкрепя всички ученици

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"