Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Дигиталната компетентност в учебниците по чужд език: сравнителен анализ на учебни системи по английски, немски и испански език

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
03-04-2024
в Uncategorized
A A

Ирена Димова,
Пламен Цветков,
Михал Павлов

Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2024-3s.06

Резюме. Настоящата статия има за цел да разгледа и установи приложението на информационните и комуникационните технологии в съвременните учебни системи по чужд език в България. Фокусът попада върху учебни системи, използвани в средното образование за изучаване на английски, немски и испански език. Количественият и качественият анализ проследяват изграждането на взаимовръзка между развитието на дигитална компетентност и изучаването на чужд език. Направените изводи установяват реципрочност и взаимно допълване между развитието на дигитални и езикови умения.
Ключови думи: дигитална компетентност, чуждоезиково обучение, учебни системи, английски, немски, испански език

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailПедагогическо приложение на дигиталните технологии в обучението по чужд език: предимства и предизвикателства За любовта няма езикови граници Default ThumbnailКомпютърните игри с митологично съдържание – бягство от реалността или нов образователен хоризонт Default ThumbnailДигиталната компетентност в обучението на бъдещите учители по история и цивилизации – реалност и перспективи
Етикети: английскидигитална компетентностиспански езикнемскиучебни системичуждоезиково обучение

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Ролята на дигиталната компетентност в училищното историческо образование

Следваща статия

Лидерството в контекста на дигитализацията на образованието – през призмата на държавните документи и научните изследвания

Следваща статия

Лидерството в контекста на дигитализацията на образованието – през призмата на държавните документи и научните изследвания

Дигиталното учене и неговият дизайн в контекста на масова дигитализация

Сп. „Педагогика“, книжка 3s/2024, година XCVI

Последни публикации

  • Висшето военноморско училище откри новата учебна година с повече специалности и студенти
  • Филиалът на НАТФИЗ в Бургас откри новата учебна година
  • Зам.-министър Наталия Михалевска: С европейски средства ще се финансират образователни маршрути за иновативно учене
  • Зам.-министър Николай Витанов откри новата академична година в ТУ – София
  • 120 училищни STEM центъра се изграждат в област Благоевград
  • Европейската седмица на спорта започна от София
  • Програма по българистика започва в Университета на Илинойс
  • Наши и чужди учени създават приложими в борбата с рака наночастици
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2025, година XXXIV
  • Процесуален подход в образованието
  • Philosophizing with Children and Philosophizing Children’s Everyday Life
  • Договарянето като начало на философстване
  • Irritability (Need) and An-irritability (Fatigue): A Disorder of Rhythms – the Ontological Burnout
  • Физикализмът във философията на съзнанието
  • Concerning the Noumenon, or Kant’s Thirteenth and Fatal Concept of the Transcendental Analytic
  • Кант и съвременната метафизика
  • The Demonology of Michael Psellus: Socio-Cultural Context and Neoplatonic Influences
  • В България пристига дългогодишен научен директор на NASA
  • Пътуващият фестивал на науката по нови маршрути
  • С упорит труд и системна подготовка учениците в столичното 131. СУ „Климент Аркадиевич Тимирязев“ постигат върхови резултати
  • Доц. д-р Димитър Желев: Науката е динамична и постоянно има открития
  • Стенопис с пеперуди, птици и безкрайна дъга посреща първокласниците в СУ „Емилиян Станев“ във Велико Търново

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"