Доц. д-р Владислав Господинов
Софийски университет „Св. Климент Охридски“
https://doi.org/10.53656/ped2023-1.09
Резюме. Статията разглежда различни аспекти във връзка с курса „Фотография и педагогика“, провеждан със студенти по Програма „Еразъм“. Засегнат е въпросът за съдържателното, организационното и техническото осигуряване на курса в контекста на провеждането му в дистанционен формат. Очертани са трудностите и възможностите, които ситуацията с коронавируса създаде, включително и от гледна точка на деформализацията на образованието и създаването на нова образователна реалност, която да кооперира симбиотично възможностите на формалното и неформалното образование.
Ключови думи: програма „Еразъм“; фотография; педагогика; дистанционно образование; деформализация на образованието; взаимодействие