Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Педагогическа технология за обучение на учениците в началните класове за работа с диаграмно репрезентирани данни

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
19-05-2025
в Uncategorized
A A

Валентина Чилева

Югозападен университет „Неофит Рилски“

https://doi.org/10.53656/ped2025-4.04

Резюме. Съвременното математическо обучение на учениците в началните класове е свързано с непрекъснато опериране с определен обем от данни. В учебното съдържание този обем е представен с помощта на илюстрации, таблици, графики и диаграми. Уменията си за работа с различни информационни източници учениците изграждат в хода на своята познавателна дейност в часовете по математика. Същностната характеристика на диаграмите и диаграмните модели, които присъстват в учебниците по математика в началните класове изискват усвояването на специфични знания и умения. Eфективността на учениците по отношение на работата с диаграмно репрезентирани данни в отделните математически задачи е свързана с равнището на усвоеност на уменията за работа с диаграми.

Ключови думи: математически знания; данни; диаграмно репрезентиране

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailЧовекът като минало (реаллитератур и техники на забравата след смъртта на авангарда) Default ThumbnailProblems and Perspectives for Social Entrepreneurship in Higher Education Default ThumbnailЕкотревожност и перцепция за климатичните промени Default ThumbnailPopulist Narratives about The EU in the 2024 European Election Campaign in Bulgaria
Етикети: даннидиаграмно репрезентиранематематически знания

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Любомир Русев – големият непознат педагог и психоаналитик от първата половина на ХХ век

Следваща статия

STEM обучение на студенти педагози в трансдисциплинарна образователна среда

Следваща статия

STEM обучение на студенти педагози в трансдисциплинарна образователна среда

Изследване и анализ на нагласите на студентите при използване на генеративен инструмент на изкуствен интелект

Моделът STRONG – възможност за използване и развиване потенциала на талантливите ученици от професионалните гимназии

Последни публикации

  • Клас прослужено време: правила при основен и при втори трудов договор
  • Кътчета от Родопите
  • За една година над 5000 души валидираха професионалните си умения
  • Столичната 49. ДГ „Радост“ откри STEM център за малки изследователи
  • 3D мапинг или как се става визуален артист
  • Детството влиза в нова ера
  • Социалните мрежи водят до психични проблеми сред децата
  • „Тех Арена“ с 600 места отвори врати в Техническия университет в София
  • Национално издателство за образование и наука „Аз-буки“ с ново онлайн пространство
  • Скърбящият воин пази паметта на героите от 1885 г.
  • Децата диктуват дневния ред
  • Вестник „Аз-буки“ – брой 46/2025 г.
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2025, година XLXII
  • Мопасан като предмодернист?
  • Обучението по немски език в УНСС – десетилетия на традиции, приемственост и развитие
  • Млади таланти творят наука
  • Пространствена и езикова достъпност на ресурсите за адаптация към климатични промени и природни бедствия в многоезични общества
  • Снимка на броя: Пространство за експерименти
  • Political Branding in Social Networks (USA Presidential Campaign’24 in Tik-Tok)
  • Training Future Teachers in Assessment Skills within the Framework of Linguodidactic Theory
  • Критическият анализ на дискурса като методологическа основа на чуждоезиковото обучение за придобиване на демократични компетентности
  • Формиращото оценяване и компетентността по писмено общуване на английски език (4. клас) – резултати от педагогически експеримент

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"