Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Преход към дигитално доверие – ролята на фирмения имейл в успеха на малките и средните предприятия

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
24-07-2025
в Uncategorized
A A

Никола Цоцев

Университет за национално и световно стопанство (България)

https://doi.org/10.53656/voc25-1-2-06

Резюме. Настоящото изследване разглежда значението на фирмения имейл като ключов инструмент за изграждане на дигитално доверие и постигане на успех сред малките и средните предприятия (МСП). Чрез комбинация от теоретичен анализ и емпирично проучване (онлайн анкета с 268 респонденти) изследването оценява влиянието на използването на имейл адрес с фирмен домейн върху възприемането на професионализъм, надеждност и сигурност в бизнес комуникацията. Основните резултати показват, че МСП, които интегрират корпоративен имейл в своите дигитални стратегии, постигат по-високо ниво на доверие от страна на клиенти, партньори и доставчици, което се отразява позитивно върху продажбите и общите бизнес показатели. Анализът подчертава, че фирменият имейл не само допринася за утвърждаване на корпоративната идентичност и подобряване на маркетинговия имидж, но и осигурява по-добра защита на данните и вътрешна координация. На базата на установените данни статията предлага практически препоръки за МСП, включително навременно инвестиране в корпоративни имейл услуги, разработване на цялостна комуникационна политика и интегриране на фирмения имейл с останалите дигитални канали. В заключение се подчертава, че преходът към корпоративен имейл е от съществено значение за утвърждаване на дигиталното доверие – предпоставка за устойчив растеж и конкурентоспособност в съвременната дигитална ера.

Ключови думи: дигитално присъствие; корпоративен (фирмен) имейл; професионални комуникационни инструменти; малки и средни предприятия

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailЛингвокогнитивни, интеркултурни и социолингвистични особености на немските лексикални единици, съдържащи суфиксоида -weise Default ThumbnailБългарска адаптация на скалата на Орегон за измерване на професионални интереси Default ThumbnailVirtualistic Transcendentalism as a Concept of Systematic Critical Metaphysics. The Pentalogy of Valentin Kanawrow Default ThumbnailФормиране на умения за създаване на текст у учениците в началния етап на основната образователна степен

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Ролята на професионалното STEM образование в изграждането на култура на стандартизация: предизвикателства и възможности

Следваща статия

Анализ и избор на структурни компоненти на нискостойностен паралелен делта робот

Следваща статия

Анализ и избор на структурни компоненти на нискостойностен паралелен делта робот

Сп. „Професионално образование“, книжка 1-2/2025, година XXVII

Derrida after Yesterday

Последни публикации

  • Първо градско състезание за педагози в София организира Българската асоциация „Спорт за учащи“
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2025, година LXVIII
  • BRIDGING THE GAP: A PEDAGOGICAL TOOL FOR TEACHING MATHEMATICAL MODELING WITH SPREADSHEETS
  • THE IMPACT OF USING GEOGEBRA ON UNDERSTANDING QUADRATIC FUNCTIONS AND EQUATIONS FOR TENTH-GRADE STUDENTS
  • Зам.-министър Емилия Лазарова откри нов STEM център в Природо-математическата гимназия в Ботевград
  • EDUCATIONAL RESOURCES WITH PERCENTAGES FOR THE DEVELOPMENT OF THE VISUAL ESTIMATION
  • УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ НА МАТЕМАТИЧЕСКИ КОМПЕТЕНТНОСТИ НА УЧЕНИЦИ OT ТРЕТИ КЛАС ЧРЕЗ ПРОЕКТНО БАЗИРАНА УЧЕБНА ДЕЙНОСТ
  • КОМПЕТЕНТНОСТНИ МОДЕЛИ ЗА ИЗУЧАВАНЕ НА ЧИСЛОВИТЕ МНОЖЕСТВА
  • A GENERALIZATION OF THE COLLINEARITY OF THE STEREOGRAPHIC PROJECTION AROUND THE LEMOINE POINT
  • Правителството отпусна 2 млн. лв. за възстановяване на сградата на Националната гимназия за приложни изкуства „Тревненска школа“
  • В Министерския съвет
  • Представиха концепция за нова специалност в университетите с фокус върху ранното детско развитие
  • Вестник „Аз-буки“ – брой 38/2025 г.
  • Снимка на броя: „Актьорство за куклен театър“
  • Българският INSAIT създаде първия отворен и практичен украински модел, който разбира текст и изображения
  • Анкетата не може да бъде достъпена
  • Конкурсът „Изучаваме света с ГИС“ – още по-мащабен и с нови награди
  • Продължава програмата за подкрепа на обещаващи учени
  • Разработват и апробират 200 нови учебни програми
  • Народното събрание обявява конкурс за студенти
  • Как фирменият мениджмънт навлиза в AI ерата
  • Висшето военноморско училище откри новата учебна година с повече специалности и студенти

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"