Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Проблеми при обучението в дигитална среда за преподавателите във висшето образование

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
17-02-2022
в Uncategorized
A A

Милена Филипова, Радостина Юлева-Чучулайна
Югозападен университет „Неофит Рилски“

https://doi.org/10.53656/str2022-1-1-prob

Резюме. Генерираните промени от настоящата епидемична обстановка, свързана с COVID-19, във висшето образование са значителни. Промените засегнаха процесите и начина на преподаване, както и повлияха върху комуникацията между преподаватели и студенти. В резултат от пандемията университетите преустановиха своята дейност и преминаха изцяло в неприсъствена форма, чрез дигитални платформи за комуникация. Необходимо бе преподавателите да започнат преподавателската си дейност със студентите чрез нови платформи, социални мрежи, имейли и т.н., което породи някои проблеми. Основната цел на настоящата разработка е да се проучат проблемите при онлайн обучението сред преподавателите във висшите учебни заведения. Основните изследователски методи, използвани в разработката, са метод на анализ и синтез, анкетно проучване, интуитивен и систематичен подход. Основните резултати, постигнати с изследването, са ясно формулирани проблеми, пред които се изправят преподавателите от висшите училища в България при преминаването към дистанционно обучение. Идентифицираните проблеми са групирани три основни групи – педагогически, организационни и технологически.
Ключови думи: висше образование; дигитално обучение; преподаватели; студенти.

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailПротивообществени прояви на футболни фенове в двубои от Първа лига – сезон 2022/2023, и санкциите на Българския футболен съюз Default ThumbnailЧитателски навици и отношение към четенето на българските ученици в Р България и в чужбина (Анализ на данни от анкетно проучване) Default ThumbnailИзползване на геймификация при неформално обучение на ученици за създаване на навици, свързани с устойчивото развитие Default ThumbnailPopulist Narratives about The EU in the 2024 European Election Campaign in Bulgaria

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Римският лимес в България – на фокус

Следваща статия

Предизвикателства пред стратегическото управление на висшето образование в България в новото десетилетие (Национална карта на висшето образование)

Следваща статия

Предизвикателства пред стратегическото управление на висшето образование в България в новото десетилетие (Национална карта на висшето образование)

The Current State, Problems and Prospects of Master’s Degree Programs in Speech-Language Pathology in Russia

Надеждни инструменти при оценка на училищен уелнес (wellness) в начален етап на основната образователна степен

Последни публикации

  • Министър Красимир Вълчев откри нова образователна инфраструктура в област Благоевград
  • Рекорден брой участници в Есенното национално състезание по физика
  • Бъдещи филолози от Софийския университет с учебни занятия в „Пирогов“
  • Над 6000 родители и близо 102 хиляди деца са обхванати в обученията на местните комисии за борба с противообществените прояви
  • МОН връчи първите награди за принос към отворената наука „ОРБИТ 2025“
  • 29 български ученици и студенти получиха стипендии от Китай
  • Удължава се крайният срок за участие в Националния фотоконкурс „В моето училище е най-хубаво“
  • INSAIT и Сметната палата представиха платформа за одит на обществени поръчки с изкуствен интелект
  • Училище за живота
  • Малки молекули спират глаукомата преди ослепяване
  • Младежи оставят телефоните и се впускат в приключение
  • Педагогически модел развива социално-емоционалните умения у децата чрез нов прочит на класически приказки
  • Отпуск при граждански и обществени задължения – какво предвижда законът
  • Близо 200 деца от Тараклийски район на Молдова посетиха България по програма на МОН
  • Научноизследователският кораб „Св. св. Кирил и Методий“ отплава за четвърти път за Антарктида
  • Мнение и мислене
  • Министър Красимир Вълчев: Обществените и природните науки помагат на децата да разбират технологиите, а изкуствата – да развиват креативност
  • Представят успешни модели на дуалното обучение
  • Връчиха наградите от XXII национален конкурс „Златна есен – плодовете на есента“
  • Математическата гимназия в Пловдив чества 55-годишнина
  • Гимназисти от Шумен с приз за най-добра конструкция от спагети
  • Министър Красимир Вълчев откри две обновени училища в Пещера

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"