Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Издания
Начало Uncategorized

Тестовите задачи от държавния зрелостен изпит за профил „Информатика“ през учебната 2021/2022 година

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
28-02-2023
в Uncategorized
A A

Димитър Атанасов 1), Красимир Манев 2),
Весела Стоименова 3), Ралица Войнова 4)
1) Департамент „Информатика“ – Нов български университет
2) Сп. „Математика и информатика“
3) Факултет по математика и информатика – Софийски университет
4) Министерство на образованието и науката

https://doi.org/10.53656/math2023-1-5-the

Резюме. През учебната 2021/2022 година завърши първият випуск зрелостници от българските средни училища, изучавали профилиращ предмет „Информатика“ и се проведоха първите държавни зрелостни изпити за завършилите профила. В статията са направени някои количествени и качествени оценки на резултатите от първата част на изпита, в която учениците отговаряха на въпроси с избираем и свободен отговор. Получените резултати биха били полезни за подобряване на тестовата част на изпита при подготовката на темите за следващи изпити.
Ключови думи: профилирано обучение; информатика; държавен зрелостен изпит; статистическа оценка; въпроси с избираем отговор; въпроси с отворен отговор

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailProfessional Dispositions of Graduate Pre-service Mathematics Teachers among Three College of Teacher Education in Ethiopia Default ThumbnailДвойното сляпо рецензиране в научната периодика в сферата на хуманитаристиката – аспекти на използването на publons в България Default ThumbnailThe Motivation of Bilingual Students in Mathematics and Information Technology Education Default ThumbnailИзследване и анализ на нагласите на студентите при използване на генеративен инструмент на изкуствен интелект

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Задължения и изисквания към квалификацията и университетската подготовка на ръководител направление „Информационни и комуникационни технологии“ в българското училище

Следваща статия

Several Opportunities for Implementing the Training in “computer modeling and information technologies” in the 7th Grade

Следваща статия

Several Opportunities for Implementing the Training in “computer modeling and information technologies” in the 7th Grade

Към въпроса за публично достъпни национални бази от данни, съдържащи описания на уязвимости за операционни системи за мобилни устройства

Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI

Последни публикации

  • Медалистът Борис Донков и неговият треньор Василка Йорданова: Успешният тандем учител-ученик се гради върху взаимно уважение и доверие
  • Споделена обич между деца, родители и учители
  • Учениците от столичното 107. ОУ „Хан Крум“ с коледен базар в подкрепа на болно дете
  • „Елхи на надеждата“ оживяват в Кюстендил
  • Ученици от Кюстендил раздават пакети от първа необходимост на възрастни хора
  • БУ „Дора Габе“ в Мюнхен с благотворителна инициатива „Лична коледна кутия“
  • В Министерския съвет: 84,614 млн. евро за подготовка на образователната система за извънредни ситуации и кризи
  • Над 150 творби участваха в конкурса за детско творчество на ОДК – Кюстендил
  • Месец на светлина и общност в БУ „Св. св. Кирил и Методий във Виена
  • Вкусът на Коледа
  • Български коледни традиции оживяват в Испания
  • Езиковата гимназия в Кюстендил строи бъдеще в образованието
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ, ГОДИНА XXXIII  / VOLUME 33, 2025
  • Ученичка от Българското училище в Прага е победителят в конкурса на АБУЧ „Моята българска коледна картичка“
  • Актуално изследване на природонаучната грамотност при подготовката на учители
  • INSAIT изпревари университети в Оксфорд, Лондон и Берлин
  • The Role of Higher Education for the Professional Realisation of Students – Problems and Prospects
  • Динамика на удовлетвореността от качеството на обучение на студентите от специалност ,,Мениджмънт на недвижимата собственост“ в УНСС
  • Чл.-кор. Иван Д. Русев, научен редактор на колективната монография „Стопанска история на българите в Османската империя“: Издирването и представянето на нови исторически извори носи удовлетворение
  • Practice-Based Learning in Tourism Education
  • Информационната грамотност в дигиталния свят: предизвикателства пред младото поколение
  • Unlocking the Potential of ESG and AI in Higher Education Finance: Insights from a Study across Five European Countries

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"