Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Научните списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Монографии, сборници
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Научните списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Монографии, сборници
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Диагностика на дигитални умения на студенти, в контекста на компютърното моделиране

в Uncategorized

Ас. д-р Радослава Топалска
Югозападен университет „Неофит Рилски“

https://doi.org/10.53656/ped2021-7.08

Резюме. Въвеждането на нов задължителен учебен предмет „Компютърно моделиране“ (КМ) в началната образователна степен, както и поверяването му в ръцете на началните учители, провокира един от аспектите на тази промяна, а именно подготовката на учители за началния етап за преподаване на този предмет. В настоящото изследване са представени резултати от проучване на дигитални умения на студенти от Факултета по педагогика към Югозападния университет „Неофит Рилски“ – Благоевград. Фокусът пада именно върху трайността на знанията и уменията на респондентите, нужни им за преподаването на учебния предмет „Компютърно моделиране“, за които се предполага, че са придобити по време на средното образование (от завършващите сега ученици съгласно действащите учебни програми) и които са необходими за надграждане в университетското обучение с оглед бъдещото преподаване на този предмет.
Ключови думи: дигитални умения, компютърно моделиране, програмиране, информационни технологии

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия
СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Inclusive Intelligence

Следваща статия

Education Of Moral Culture Of Student Youth In The Conditions Of Polycultural Space

Следваща статия

Education Of Moral Culture Of Student Youth In The Conditions Of Polycultural Space

Professional Development In Kosovo – Research Of Training Programs And Tests

Сп. „Педагогика“, книжка 7/2021, година XCIII

Последни публикации

  • Сп. „Български език и литература“, книжка 4/2022, година LXIV
  • Europe is not Immune to the Virus of the Past
  • Втора лектория по проект „Дигитална библиотека „Българска литературна критика“
  • Огледалото на модата
  • Литературен атлас „Живописна българия. Многоезични маршрути“
  • Мixed English-Bulgarian Inscriptions in Local Public Space
  • Равнище на езиковата подготовка и култура на студентите педагози
  • Не заради човека, а заради ползата – литературното образование в риск
  • «[Слово] надгробное… Кипріану…» By gregory tsamblak: linguistic and stylistic features of the work
  • Fairy Tales of Angel Karaliychev in Russian Translations
  • Помниш ли, помниш ли… от димчо дебелянов (Опит за стилистичен анализ)
  • Литературно наследство и музеи в съвременна българия
  • Човешките сълзи носят полезна информация
  • Нова страница, същата посока
  • Още над 2 млрд. лв. за изследвания и иновации
  • 1500 лв. минимална заплата за университетски преподавател
  • Образованието остава над политиката
  • Програмите по БЕЛ с най-много идеи за промени
  • Кога олимпиади заменят НВО
  • 5 медала по лингвистика
  • Убийци на запетаи
  • Подготвят се насоки за борба с дезинформацията
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Научните списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Монографии, сборници
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG