Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Ефект от прилагане на модел за персонализирано е-обучение върху успеха на студенти в дистанционна форма

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
07-08-2025
в Uncategorized
A A

Стоянка Лазарова, Лъчезар Лазаров

Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“

https://doi.org/10.53656/ped2025-6.03

Резюме. Предлага се модел за персонализиране на електронното обучение в опит за решаване на проблеми, свързани с персонализирането на дистанционното обучение, които станаха особено актуални след пандемията от COVID-19. В традиционното университетско обучение студент, който е част от група, зависи от учебната програма и образователния мениджмънт, избрани за групата от преподавателя. Но всеки обучаван има индивидуални способности за учене, различни от другите членове на групата. В края на учебния курс (или тема) се очаква почти всички индивиди от тази група да бъдат успешни. Проучването е проведено с помощта на студенти от магистърска програма „Приобщаващо образование. Специална педагогика“ (в дистанционна форма) на Педагогическия факултет на Великотърновския университет „Св. св. Кирил и Методий“ през зимния семестър на учебната 2023/2024 г. с цел да се установи ефектът от Модел за персонализирано е-обучение върху успеха на студентите, които изучаваха курса „Информационни и комуникационни технологии в обучението и работа в дигитална среда“. Констатациите от проучването показват значителна разлика в полза на експерименталната група спрямо контролната група в резултатите от крайния тест. В експерименталната група беше използван моделът за персонализирано е-обучение. Следователно представеният модел повишава ефективно постиженията на студентите.

Ключови думи: модел за персонализиране на електронното обучение, ефект върху студентските постижения, онлайн консултиране

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailИзследване на погледа при възприемане на елементите в страница от учебник по български език Default ThumbnailБългарският език като обект на законодателни инициативи в началото на XXI в. Default ThumbnailВремето има значение, когато оставяме… книги Default ThumbnailРазвитието на „индийската нишка“ в Европа: пренос и рецепция на източните идеи на Запад
Етикети: ефект върху студентските постижениямодел за персонализиране на електронното обучениеонлайн консултиране

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Formation of Inclusive Competence of Higher Education Students in the Field of Knowledge 01 Education/Pedagogy

Следваща статия

Когнитивно развитие на деца и ученици, обхванати в приобщаващото образование

Следваща статия

Когнитивно развитие на деца и ученици, обхванати в приобщаващото образование

Лекари и известни спортисти разказват във видеоклипове, които ще бъдат разпространени във всички училища, за вредата от райския газ, вейповете и дизайнерската дрога

Лекари и известни спортисти в нова инициатива срещу дрогата

Компоненти на учебната среда и тяхното влияние върху процеса учене на учениците

Последни публикации

  • В Министерския съвет
  • „Силен старт“ за още 58 детски градини
  • Задържаха ученик за стрелба с газов пистолет в Спортното училище в Хасково
  • Близо 700 проекта за училищни STEM центрове се финализират
  • УНСС откри 105-ата академична година
  • „Литературата не е музей“ преобразява уроците по литература
  • 21 университета и едно лечебно заведение с договори за антиплагиатски софтуер
  • Над 716 000 ученици влизат в класните стаи
  • Министър Красимир Вълчев: Колкото по-рано включим децата в образователната система, толкова по-успешно ще бъде приобщаването им
  • Изданието „Написаното остава! Пиши правилно! 101 езикови бележки“ с премиера в БТА
  • Столичното 51. СУ откри новата учебна година с тържествен водосвет
  • Началникът на кабинета Таня Михайлова откри нов STEM център в НУ „Иван Вазов“ във Враца
  • Учебната година в ОУ „Неофит Рилски“ в Габрово започва с нов физкултурен салон и STEM център
  • ТУЕС с нов корпус в „София Тех парк“
  • Министър Красимир Вълчев в първия учебен ден: Учителите имат нужда от подкрепата ни
  • Ресурсен учител учи децата как да общуват с „различните“ от тях
  • Приветствие на министъра на образованието и науката Красимир Вълчев за първия учебен ден
  • Най-новото училище в Германия е „Алеко“
  • Министър Красимир Вълчев открива учебната година в две училища
  • Литературен клуб „БългарЧЕТА“ към БУ „Звънче“ на Острова учи на любов към книгите
  • Децата от НУ в Стрелча учат миналото на региона в неформална среда
  • Връчиха рекордните 145 Национални дипломи

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"