Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Издания
Начало Uncategorized

Invisible Professional TV Watchers under Surveillance

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
13-12-2024
в Uncategorized
A A

Zhana Popova
Sofia University “St. Kliment Ohridski”

https://doi.org/10.53656/phil2024-03S-12

Abstract. This paper presents the results from a study of the attitudes of TV workers in entertainment shows in two main category oppositions: “visible”/“invisible” and “interesting”/“insignificant”. The conducted interviews show that despite the stress of the workroom, nobody quits their workplace. Loggers and copilots keep their jobs, despite the pressure, because they want to “overcome the challenge” and to “leave their comfort zone”. These lines strongly resemble the lines used by producers to describe contestants in the shows. The lowest hierarchal level job in reality TV shows (such as Big Brother or The Farm) is for workers to compete among themselves in describing the most “interesting” scenes which should not be overlooked. Our research shows, that these reality TV workrooms overflow with competition between ready-made stereotypical expectations of “interesting” interactions between contestants and unexpected “more interesting” occurrences. I attempt to answer the question: What messages in TV entertainment come from the relationships between video surveillance workers? One of the research results points, that people’s desire to have symbolic power over others, to establish the ideas of what is “interesting”, is the reason why this descriptive job has not yet been delegated to software solutions but instead people’s senses are used as mechanical appliances.
Keywords: media, television, popular culture, entertainment, invisible workers

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailTrolling as Political Discourse Default ThumbnailIn a Lad’s World. A Popular TV Series and Social Media in the Shadow of the Russo-Ukrainian War Default ThumbnailВръзка на критичното мислене с компетентностния подход в обучението по висша математика Default ThumbnailПриложение на системи линейни уравнения в изравняване на химични уравнения
Етикети: entertainmentinvisible workersmediapopular culturetelevision

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

On Hip-Hop Music as Pop-Politics: A Look at the Poetics in Trajectories of Content and Form

Следваща статия

The Acceleration of Intimacy. Representations of Love, Sexuality and Relationships in Virtual Reality

Следваща статия

The Acceleration of Intimacy. Representations of Love, Sexuality and Relationships in Virtual Reality

Green Acts: Global Politics vs Local Crises (A Case Study in Two Bulgarian Villages)

Polit-Pop Sustainability: Policies, Businesses, and Media Heroes for a ‘Green’ Lifestyle

Последни публикации

  • БУ „Дора Габе“ в Мюнхен с благотворителна инициатива „Лична коледна кутия“
  • В Министерския съвет: 84,614 млн. евро за подготовка на образователната система за извънредни ситуации и кризи
  • Над 150 творби участваха в конкурса за детско творчество на ОДК – Кюстендил
  • Месец на светлина и общност в БУ „Св. св. Кирил и Методий във Виена
  • Вкусът на Коледа
  • Български коледни традиции оживяват в Испания
  • Езиковата гимназия в Кюстендил строи бъдеще в образованието
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ, ГОДИНА XXXIII  / VOLUME 33, 2025
  • Ученичка от Българското училище в Прага е победителят в конкурса на АБУЧ „Моята българска коледна картичка“
  • Актуално изследване на природонаучната грамотност при подготовката на учители
  • INSAIT изпревари университети в Оксфорд, Лондон и Берлин
  • The Role of Higher Education for the Professional Realisation of Students – Problems and Prospects
  • Динамика на удовлетвореността от качеството на обучение на студентите от специалност ,,Мениджмънт на недвижимата собственост“ в УНСС
  • Чл.-кор. Иван Д. Русев, научен редактор на колективната монография „Стопанска история на българите в Османската империя“: Издирването и представянето на нови исторически извори носи удовлетворение
  • Practice-Based Learning in Tourism Education
  • Информационната грамотност в дигиталния свят: предизвикателства пред младото поколение
  • Unlocking the Potential of ESG and AI in Higher Education Finance: Insights from a Study across Five European Countries
  • Кюстендилско момче прелетя до световния елит на батута
  • Време за споделеност и българска реч
  • Обезщетение при постъпване на работа с по-ниско заплащане
  • Коледно пътешествие във времето с коледари и подаръци с дрон
  • „Кон до коня, юнак до юнака“

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"