Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Образователният продукт и маркетинговата концепция в управлението на висшите училища

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
30-09-2019
в Uncategorized
A A

Теофана Димитрова

Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

 

Резюме. При нарастваща конкуренция между висшите училища практическата реализация на маркетинговата концепция в системата на българското висше образование е все по-належаща. Именно маркетингът е ключът към създаването и реализирането на качествен образователен продукт. Но има различни гледни точки за това що е качество на висшето образование, каква е същността на образователния продукт и по какво се отличава от образователната услуга. Целта на статията е да изясни тези понятия и да посочи причините за противоречията в тълкуването им. Главният акцент е аргументирането на необходимостта от възприемането на маркетинговата концепция като принцип на управление. Посочени са и конкретни действия в тази посока.

Ключови думи: конкуренция; висши училища; образователен продукт; образователна услуга

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailЗа „Кратко изложение за соединението на двете училища Свищовски, училището на божественното преображение и свети Апостоли“ на Емануил Васкидович, или първият публикуван общински устав на български език Default ThumbnailDevelopment of the Concept of Entropy: A Simpler Alternative to Carnot Cycle Default ThumbnailМедийната грамотност и учителите Default ThumbnailРефлексия и интеркултурно образование (върху примера на обучението на студенти от Република Казахстан)

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Мотивацията на студентите при избора на учителската професия

Следваща статия

Обучението от смесен тип (Blended Learning) – предизвикателства и перспективи

Следваща статия

Обучението от смесен тип (Blended Learning) – предизвикателства и перспективи

Интегрирано STEM образование: състояние, предизвикателства и перспективи

Социален диалог и образование – традиции и съвременни потребности на пазара на труда

Последни публикации

  • Клас прослужено време: правила при основен и при втори трудов договор
  • Кътчета от Родопите
  • За една година над 5000 души валидираха професионалните си умения
  • Столичната 49. ДГ „Радост“ откри STEM център за малки изследователи
  • 3D мапинг или как се става визуален артист
  • Детството влиза в нова ера
  • Социалните мрежи водят до психични проблеми сред децата
  • „Тех Арена“ с 600 места отвори врати в Техническия университет в София
  • Национално издателство за образование и наука „Аз-буки“ с ново онлайн пространство
  • Скърбящият воин пази паметта на героите от 1885 г.
  • Децата диктуват дневния ред
  • Вестник „Аз-буки“ – брой 46/2025 г.
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2025, година XLXII
  • Мопасан като предмодернист?
  • Обучението по немски език в УНСС – десетилетия на традиции, приемственост и развитие
  • Млади таланти творят наука
  • Пространствена и езикова достъпност на ресурсите за адаптация към климатични промени и природни бедствия в многоезични общества
  • Снимка на броя: Пространство за експерименти
  • Political Branding in Social Networks (USA Presidential Campaign’24 in Tik-Tok)
  • Training Future Teachers in Assessment Skills within the Framework of Linguodidactic Theory
  • Критическият анализ на дискурса като методологическа основа на чуждоезиковото обучение за придобиване на демократични компетентности
  • Формиращото оценяване и компетентността по писмено общуване на английски език (4. клас) – резултати от педагогически експеримент

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"