Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

On the Use of Focussing Constructions by Bulgarian Students of English

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
29-06-2023
в Uncategorized
A A

Yana Chankova,
Krassimir Spasov
South-West University “Neofit Rilski” (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/for23.301onth

Abstract. This paper focusses on the use of specific information packaging constructions, based on data extracted from seven recordings of the speech and debate tournaments that the Bulgarian English Speech and Debate Tournaments Foundation organizes at a high-school level. The main aim is to describe and discuss examples of negative inversions, clefts, passives, existentials, and extrapositions by applying qualitative and quantitative methods. The analysis of the data shows that participation in debates can encourage students to make use of focussing constructions in argumentative discourse and help them showcase their mastery of the English language. Moreover, the study offers valuable insight into the communication patterns used by Bulgarian teenagers as speakers of English as a foreign language.
Keywords: focussing constructions; information packaging; information structure; debates; Bulgarian learners of English

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСравнителен анализ на основните учебни дейности в различните степени на математическото образование Default ThumbnailОценка на ефективността на автоматизирана система за генериране на тестове по програмиране чрез педагогически експеримент Default ThumbnailАлхимични символи и мотиви в новелата на Е. Т. А. Хофман „Златната делва“ Default ThumbnailРолята на дигиталните инструменти при преподаването на словашката фонетика в СУ „Св. Климент Охридски“

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Все по-заЕдно – все по-добри

Следваща статия

Morphological Patterns of Logistics Term Formation. Derivation

Следваща статия

Morphological Patterns of Logistics Term Formation. Derivation

Енантиосемия – систематизиране и видове в сравнителен план

Общие трудности разных категорий говорящих при употреблении русских имен существительных и именных словосочетаний

Последни публикации

  • Ученици от Компютърната гимназия в Правец участват в международно изложение за дронове
  • Още над 12 млн.лв. за дуално обучение
  • Начало на кампанията „Участвай! Олимпиадата е за всички“
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2025, година XXXIV
  • Бюджетен или евтин
  •  ТРИНАДЕСЕТИЯТ ЕЛЕМЕНТ – СПАСИТЕЛ ИЛИ ТИХ РАЗРУШИТЕЛ?
  • Могат ли тестовете в домашни условия надеждно да определят качеството и автентичността на меда?
  • АНАЛИЗ НА ПРИРОДНИ ВОДИ В ОБЩИНА СЛИВЕН
  • Влияние на маринатите върху месото
  • Химия нa пaритe
  • АЛУМИНИЯТ – ЧУДНИЯТ МЕТАЛ, ОФОРМИЛ СЪВРЕМЕННАТА ЦИВИЛИЗАЦИЯ
  • Какво да правите, ако работодателят бави заплатата
  • ХИНАП – ИЗСЛЕДВАНЕ НА СЪДЪРЖАНИЕТО НА ВИТАМИН С
  • Химия на лютото
  • Химия в маслините
  • ХИМИЯ НА МЛЕЧНИТЕ ПРОДУКТИ
  • ИЗПОЛЗВАНЕ НА АЛУМИНИЙ В БИЖУТЕРИЯТА: БИЖУТА ОТ АЛУМИНИЕВА ТЕЛ
  • ХИМИЯТА В ПЧЕЛНИЯ МЕД
  • Гимназията в Белене с концерт за 55 години
  • Алуминий: „ Крила на човечеството – Любимец 13“
  • ПРИЛОЖЕНИЕ НА АЛУМИНИЯ ВЪВ ВАКСИНИТЕ
  • Алуминият в криогениката

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"