Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Проучване възприятията на студенти педагози за качество на онлайн курсове по време на пандемията COVID-19

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
05-05-2022
в Uncategorized
A A

Светлана Ангелова
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“ – Филиал Враца
Евгения Тополска
Нов български университет

https://doi.org/10.53656/str2022-2-2-ped

Резюме. В отговор на промените, съпътстващи пандемията COVID-19, и на необходимостта от осъществяване на преход от присъствено към дистанционно обучение във висшите училища, статията представя резултати от проучване възприятията на студенти педагози за качеството на онлайн курсове. Целта на настоящата статия е да бъдат проучени възприятията на студенти педагози – бъдещи детски и начални учители, за качеството на онлайн курсовете „Методика на обучението по човек – общество и човек – природа“, „Приобщаващо образование“ и „Екологично възпитание“ по време на пандемията COVID-19. Проучването е проведено със 107 студенти педагози от Великотърновския университет „Св. св. Кирил и Методий“ – Филиал Враца, през месец юни на акад. 2020/2021 г. след приключване на онлайн обучението през летния семестър. Инструментът за събиране на данни е разработения от A. Young и C. Norgard структуриран въпросник с айтеми от затворен тип, приложен тук в адаптирана версия и предоставен на респондентите чрез линк за достъп. Резултатите от проучването показват, че студентите имат положителни възприятия за качеството на онлайн курсовете, като цяло. Необходимо е обаче още повече да бъдат насърчавани да са активно участващи в онлайн курсовете, в това число, като се включват в онлайн дискусии, в други проактивни взаимодействия, също както и в изпълнението на разнообразни задачи, свързани с оценяването, отчитайки важността на целите. Независимо от изхода на кризата, породена от пандемията COVID-19, усилията в посока качество на онлайн курсовете и съответстващите възприятия на студентите ще продължават да бъдат на фокус, защото настъпилите промени в учебната среда придобиват все по-устойчив характер и бъдещето на образованието във висшите училища следва да се адаптира към тези промени.
Ключови думи: възприятие; качество на онлайн курс; студенти педагози; COVID-19 пандемия

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailA Metagraph Model оf Cyber Protection оf аn Information System Default ThumbnailThe Importance and Effectiveness of the Teaching of Maritime English (ESP) in a Merchant Maritime Academy: Investigating the Opinions and Points of Parties Involved Default ThumbnailConceptual Model of Training in Remote Virtual Supervision in Social Work Default ThumbnailModern Methods of Teaching Agricultural Disciplines in Vocational High Schools of Agriculture

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Предизвикателства пред образованието в България през призмата на пазара на труда в контекста на влиянието на епидемичната обстановка, свързана с COVID-19

Следваща статия

Preparation of Primary School Teachers for Communicative and Rhetorical Activity in School in the Context of their Practical Training

Следваща статия

Preparation of Primary School Teachers for Communicative and Rhetorical Activity in School in the Context of their Practical Training

Не(до)разгърнатият образователен потенциал на българските художествени музеи

Изследване нагласите на учителите за използване на ситуационни методи в работата им

Последни публикации

  • Професионалната гимназия по транспорт в Бургас отново обучава водачи категория „C“
  • Антарктиците потеглят за Ледения континент за 34-ти път
  • Близо 579 млн. евро повече за образование в проектобюджета за догодина
  • Националният музей на образованието с изложба за българското светско училище
  • Заместник-министър Наталия Михалевска откри обучение за учители, свързано с темата за Холокоста
  • Заместник-министър Витанов представи пет ключови приоритета в образованието на Генералната конференция на ЮНЕСКО
  • Таня Михайлова и младите гвардейци на България представиха страната ни в Кипър и Италия
  • Училището в с. Търнава откри нов физкултурен салон, изграден с финансиране от МОН
  • Връчиха 4 първи награди в IX национално изложение „Младежко техническо творчество“
  • На 10 години ДВГ „Палави ноти“ има два албума, видеоканал и детско предаване
  • НПСС с плакет на МОН за своята 25-годишнина
  • Управляемият ядрен синтез може да реши проблема с производството на енергия
  • Просветният министър разговаря с учителите от с. Градец 
  • Президентът Румен Радев отличи млади следовници на будителите
  • Премиерът Росен Желязков: Будителите с техния добър пример са това, което ни обединява
  • Министър Красимир Вълчев откри първия паметник на Стоян Омарчевски в България
  • Ученичка от Бургаската математическа гимназия изуми журито в риалити формат
  • Да учиш със сърце
  • Приветствие на министър Красимир Вълчев по случай Деня на народните будители
  • Технологичното училище „Електронни системи“ ще има нов корпус в „София Тех парк“
  • УниБИТ празнува Деня на народните будители за 23-ти път с научна конференция
  • БАН отбеляза с тържествено събрание Деня на народните будители и 175 години от рождението на Иван Вазов

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"