Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

В Q4 на JCI индикатора на Web of Science

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
26-08-2021
в Uncategorized
A A

Николай Кънчев
Национално издателство „Аз-буки“

https://doi.org/10.53656/math2021-4-9-vq4

Само три години след включването си в Web of Science, научно списание „Математика и информатика“ [Mathematics and Informatics] вече е част от ядрото на Web of Science чрез индекса JCR, като е включено в четвърти квартил (Q4) на Journal Citation Indicator (JCI) за 2020 г.
Всяко списание, обхванато от Journal Citation Reports (JCR), има страница с профил на списанието, която предоставя изчерпателен преглед на свързаната с него информация и ключови показатели, позволявайки на потребителите да видят с един поглед данните за няколко години. Информацията, свързана с издателя, местоположението и честотата на публикуване на списанието, както и други важни критерии, са представени в началото на страницата. Страницата с профила на списанието също така предоставя достъп до подробна информация за изданието, данни, показатели и съдържание, които са в основата на вписване на списанието в JCR. Наличната за 2020 г. информация за „Математика и информатика“ показва редица индикатори, сред които тенденция и изчисление на импакт-фактора на списанието (JIF) (със и без самоцитирания); елементи, които допринасят за развитието на Journal Impact Factor; общ брой и разпределение на цитати; ранг по фактор на влияние на списанието (JIF); класация по показателя за цитиране в списания (JCI); показатели за съдържанието (изходни данни и принос по организации и местоположение). Достъпни са и допълнителни метрики (индекс на собствения фактор, нормализиран собствен фактор, индекс на влиянието на статията и индекс на непосредственост).
За 2020 г. сп. „Математика и информатика“ регистрира при включването си в Q4 Journal Citation Indicator 0,25 и JCI Percentile 21,40, с общо 44 цитирания, като през 2020 г. в годишния том на списанието са публикувани общо 51 текста, от които 45 с научен и 6 с информационен характер. В научните статии са посочени общо 371 литературни източника, сочи анализът на Web of Science.

Entering the q4 of jci (wos)

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailКонкурсни задачи на броя Default ThumbnailУниверсальные смыслы в русских романах ХХІ века Default ThumbnailThe Stand For Fin Drives Energy Testing Default Thumbnail38 помощник-учители по английски език ще преподават в български училища и университети през учебната 2022/2023 г.

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Годишни награди за учители по математика и информатика

Следваща статия

КОНКУРСНИ ЗАДАЧИ БРОЙ 4/2021 г.

Следваща статия

КОНКУРСНИ ЗАДАЧИ БРОЙ 4/2021 г.

Решения на конкурсните задачи брой 3, 2021 г.

Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2021, година LXIV

Последни публикации

  • Отличия за успешно образователно приобщаване на деца и ученици
  • Обучение за работа с данни ще помогне за по-точни анализи на резултатите от външните оценявания
  • Да използваме ли думата рутина в новите ѝ значения?
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2025, година LXVIII
  • An Interdisciplinary Model for Teaching with Open Climate Data Across Mathematics, Informatics, and Geography
  • The Pythagorean Tree with Geogebra as a Motivator for the Implementation of Augmented Reality in School
  • Инфраструктура за създаване на чатбот с големи езикови модели и контекстно разширяване на инструкциите
  • Селекция на отбора на България за Двадесет и деветата младежка балканска олимпиада по математика
  • Exploring Pick’s Theorem in the Classroom: a Comparison between Traditional and Digital Methodologies Using Picksolver Software
  • Nonparametric Maximum Likelihood Estimation in Branching Processes with Random Migration
  • Проект на МОН с отличие за подобряване на хранителните навици на децата в детските градини
  • „Пресичам безопасно с TEDI“ гостува в ОУ „Антон Страшимиров“ – Бургас
  • Министър Вълчев откри обновени общежития за над 1200 бъдещи инженери и спортисти в София
  • Защо е важно да разграничаваме трудовия стаж от професионалния опит
  • Снимка на броя: Малките пекари
  • Доцент д-р Боряна Иванова, ректор на Аграрния университет – Пловдив: Бизнесът в сектора предпочита нашите кадри
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2025, година XCVII
  • Съвременни ракурси в природонаучното образование в началното училище: поглед към връзката „Дете – общество – природа“
  • Life Goals for Students in Public and Private Schools
  • Фактори и условия за успеха на приобщаващото образование: през погледа на изследователската практика
  • Вестник „Аз-буки“ – брой 7/2025 г.
  • Преддипломната практическа подготовка на студентите от специалност „Социални дейности“ през погледа на базовите специалисти в организации за социална работа

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"