Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Игровобазирано обучение по програмиране за начинаещи в режим на Pygame Zero – примерни задачи на Python. Част II – библиотека Pygame

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
01-07-2023
в Uncategorized
A A

Росица Георгиева
Югозападен университет „Неофит Рилски“ – Благоевград

https://doi.org/10.53656/math2023-3-3-gam

Резюме. Настоящата статия представлява естествено продължение на статия, публикувана в предишен брой на списание „Математика и информатика“, в която е представена терминологията, свързана с игрово базираното обучение, ролята на задачите за усвояване на учебното съдържание, както и някои примерни задачи и тяхната методическа реализация, предназначени за целите на непрофилираното обучение по програмиране на ученици в гимназиален етап чрез създаване на игри с помощта на turtle графика на Python. Тя следва структурата на първата част и е фокусирана върху примерни задачи, реализирани с езика за програмиране Python, библиотека Pygame и средата за програмиране Mu. Примерните задачи са подкрепени с методически указания. Дадени са и насоки за използването им в обучението. В заключението се дискутират възможностите за игрово базирано обучение по програмиране в профилирани и непрофилирани гимназии с помощта на библиотека Pygame на Python.
Ключови думи: програмиране; език за програмиране Python; библиотека Pygame; среда за програмиране Mu

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailПриложение на образователни подкасти в професионалната подготовка на бъдещи учители по биология (в условията на епидемична обстановка, причинена от COVID-19) Default ThumbnailLes Arcanes du Pouvoir Dans la République De Doumarie Dans Mort D’un Poète (1981) De Michel del Castillo Default ThumbnailComparison of 3rd Grade Mathematics Classes in Terms of Mathematics Curriculum and their Implementation in the Classroom Environment: the Case of Turkey and Canada (the Province of Ontario) Default ThumbnailФормирането на стратегийна компетентност в обучението по български език и литература в I – IV клас като предпоставка за успешна социализация

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Приложение на елементи от геометрията на четириъгълника за решаване на нестандартни задачи

Следваща статия

Управление на знанията по структури от данни чрез смесено обучение

Следваща статия

Управление на знанията по структури от данни чрез смесено обучение

Flipped Classroom and Traditional Method in Teaching Mathematics in Bulgarian School

Graphic Culture of Constructive Modeling of Figures in Metric Stereometry

Последни публикации

  • От класната стая към ефира
  • Конкурси за преподаватели зад граница
  • От игла до конец
  • Единственият на Балканите палеопарк привлича интереса към Вършец
  • От олово в злато за миг
  • Няма вълшебна рецепта за успех
  • Госпожо, вие ме научихте да бъда българче
  • Лятната кампания „Зелени библиотеки“ за първи път в парк „Герена“
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 4/2025, година LXVII
  • Вълшебства в ДГ „Вълшебство“ в Бургас
  • МЕЖДУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ ЕМОЦИИ И ИНТЕЛЕКТ: РЕПРЕЗЕНТАЦИИ В ЕЗИЦИТЕ И КУЛТУРИТЕ НА БАЛКАНИТЕ (INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE EMOTIONS AND INTELLECT: REPRESENTATIONS IN BALKAN LANGUAGES AND CULTURES)  
  • Кръгла маса „Българистиката в Унгария днес – между традицията и новата опитност на дигиталната ера“
  • ВЪЗПИТАВАНЕ НА ЕМПАТИЯ ЧРЕЗ ИЗКУСТВО
  • КОМПЕТЕНТНОСТНИЯТ ПОДХОД ПРИ ОБУЧЕНИЕТО В МУЛТИКУЛТУРНА СРЕДА
  • РОКЛЯТА: РАЗКАЗ, СИМВОЛ, ГРАНИЦА
  • Завръщането на призраците
  • СЪВРЕМЕННИТЕ ПОПФОЛК ТЕКСТОВЕ – КОНЦЕПТУАЛНИ И ПЕРЦЕПТИВНИ ВЛИЯНИЯ
  • Словоредни особености на обстоятелствените пояснения в новинарските заглавия
  • CROSS-CULTURAL ASPECT IN THE STUDY OF VERBAL FOLKLORE (BASED ON THE MATERIAL OF BULGARIAN AND UKRAINIAN PAREMIA AND FAIRY TALES)
  • ЛИНГВОКУЛТУРОЛОГИЧНИ АСПЕКТИ НА РЕКЛАМАТА – СЪПОСТАВИТЕЛЕН АНАЛИЗ НА БЪЛГАРСКИ И ИСПАНСКИ ПРИМЕРИ
  • НЕОСЪЩЕСТВЕНАТА РОТАЦИЯ. МЕТАФОРИЧЕН ПРОЧИТ НА КРИЗАТА
  • Учени създадоха бактериален препарат с пестицидно действие

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"