Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Impact of the Publicization of Corporate Culture on the Internet on the Financial and Economic Indicators of Courier Companies in Bulgaria

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
30-12-2023
в Uncategorized
A A

Ilian Minkov,
Yordan Ivanov
University of Economics – Varna

https://doi.org/10.53656/str2023-6s-8-imp

Abstract. In the current conditions of a dynamic and highly competitive market environment, the official corporate culture of companies published online plays an essential role in building up their image. However, the question of importance for the managers of business organizations is whether and to what extent the scope of publicization of corporate culture elements affects their market performance and financial and economic results. The purpose of this study is to establish the relationship between the degree of development of the publicized corporate culture of courier companies in Bulgaria and the level of their profitability as a key financial and economic indicator. The results show that, depending on the nature of the proclaimed elements, the publicized corporate culture exerts between a weak and a significant influence on the sales revenue of the studied companies.
Keywords: corporate culture; publicized corporate culture; profitability; courier companies

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailКъм политическата икономия на априлското въстание 1876 г. Default ThumbnailSTEM в класната стая Default ThumbnailSome Aspects of the Differences Between Shame and Guilt Default ThumbnailThe Value of Historical Knowledge for the Modern World

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Study of the Key Factors Influencing the Effective Planning and Utilization of Production Facilities in the Industrial Enterprise

Следваща статия

Simulator Training – Unique Powerful Instrument for Educating, Skills Creating, Mitigating Skills and Resilience Creating

Следваща статия

Simulator Training – Unique Powerful Instrument for Educating, Skills Creating, Mitigating Skills and Resilience Creating

Структурни промени в обучението на мениджъри за Индустрия 5.0

Increasing CSR, through a Methodology for Intelligent Personal Efficiency of Employees

Последни публикации

  • Отпуск при граждански и обществени задължения – какво предвижда законът
  • Близо 200 деца от Тараклийски район на Молдова посетиха България по програма на МОН
  • Научноизследователският кораб „Св. св. Кирил и Методий“ отплава за четвърти път за Антарктида
  • Мнение и мислене
  • Министър Красимир Вълчев: Обществените и природните науки помагат на децата да разбират технологиите, а изкуствата – да развиват креативност
  • Представят успешни модели на дуалното обучение
  • Връчиха наградите от XXII национален конкурс „Златна есен – плодовете на есента“
  • Математическата гимназия в Пловдив чества 55-годишнина
  • Гимназисти от Шумен с приз за най-добра конструкция от спагети
  • Министър Красимир Вълчев откри две обновени училища в Пещера
  • Българска ученичка спечели Международната олимпиада по креативно програмиране
  • Нов STEАM център В 7. СУ „Кузман Шапкарев“ обединява наука и изкуство
  • Инж. Таня Михайлова в новия STEM център на СУ „Козма Тричков“: Важно е децата да имат умения за живота
  • Акад. Николай Витанов, зам.-министър на образованието и науката: Повече родни таланти избират българските висши училища
  • Вестник „Аз-буки“ – брой 44/2025 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2025, година XXXIII
  • Innovative Conception, Policy and Strategy for Education and Training for Proactive Cyber Counterintelligence and Defence
  • Artificial Intelligence (AI) as an Opportunity for Enhancing the Competitiveness of the Restaurant Business through Innovative Modules (IM)
  • Интегриране на предприемаческото образование в университетите: стратегии и предизвикателства
  • From Polytechnic through Dual to STEAM Training or “On Novel Innovation” in Education
  • Application of the International Classification of Functioning, Disability and Health for Children and Adolescents (ICF-CY) in the Context of Inclusive Education Policies
  • Бранд, технологии и съвременен образователен мениджмънт: връзки и взаимодействия

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"