Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Mixed Distant Learning in Pandemic Waves

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
03-10-2021
в Uncategorized
A A

Marina Kurbakova
Moscow Polytechnic University (Russia)

https://doi.org/10.53656/str2021-1-2-mix

Abstract. Distance learning is becoming more and more rooted in our life; it will not disappear after the pandemic and occupy a certain large niche in education. Nothing can replace human contact, but we can enhance the remote aspect of learning.
In our study, we use the empirical method; data collection by continuous sampling and factual activity. The theoretical research method is reflected in the subsequent modeling of the flexible trajectory in distance education.
The study has found the following results. The alternating phases of distance learning, live lectures and seminars can be planned so that for the period of live communication you need to put the maximum of theory and practice on those issues that are difficult to solve in distance learning.
To build effective work in an online university, an online platform is needed.
When performing the same type of grammar tasks on an online platform with the aim of assimilating them and further automation, the teacher saves energy for more efficient work in the webinar.
The advantages of online learning compared to traditional classes are that an absent student may later be asked to complete a task that will be automatically verified and tracked.
Taking tests and exams in the online conference mode is easier, easier than it seems if you learn to use its convenient options.
The psychophysics of some students is such that the pressure of the teacher in the class is not the best form of assimilation of the material. Having free access to the task, he can complete it at the most favorable time, at the best pace for himself, to remake it.
The disadvantages of the platform are that uncontrolled work on it can lead to an endless search by students for a collective answer to tasks, tasks, based on intuition and their mechanical execution. Do not overestimate the student’s desire to comprehend knowledge. Control here should be even more serious than in full-time classes.
The reasons for teachers’ complaints about webinars also occur for the following reasons: there was no temporary opportunity to study and even more confidently use all the features of conference applications, there was no way to connect existing developments in the field of distance and e-learning, and the advantages of mobile applications were not actively used.
The results of the study can be applied in a new environment in which teachers and educators are not predictably found with the prospect of an inevitable rooting in later life.
Keywords: distance learning; pandemics; webinars; online conferences; online platform

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailК вопросу о русскоязычной литературе как фактор сохранения витальности русского языка Default ThumbnailОнлайн състезание „VIVA математика с компютър“ Default ThumbnailEnhancing Economic Security through Intellectual Property Default ThumbnailAn Approach and a Tool for Euclidean Geometry

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Модел на обучителен курс за успешно научно публикуване и проблеми на научната комуникация за докторанти и млади учени

Следваща статия

Актуални тенденции в законодателната уредба на висшето образование в България

Следваща статия

Актуални тенденции в законодателната уредба на висшето образование в България

Нобелови  награди 2021

Нобелови награди 2021

Срещи на таланти и професионалисти

Срещи на таланти и професионалисти

Последни публикации

  • Литературен клуб „БългарЧЕТА“ към БУ „Звънче“ на Острова учи на любов към книгите
  • Децата от НУ в Стрелча учат миналото на региона в неформална среда
  • Връчиха рекордните 145 Национални дипломи
  • Министър Красимир Вълчев открива учебната година в две училища
  • МОН публикува моделите на НВО за 2025/2026 г.
  • Министър Красимир Вълчев: Подкрепяме създаването на национално представителство на ученическите съвети
  • Общ изпит по математика и/или физика за бъдещите инженери
  • 60 000 първокласници получават светлоотразителни гривни за 15 септември
  • Можем ли с големите данни да прогнозираме успеха на ученици
  • Премиер и министър откриха обновена детска градина и училище в община Симитли
  • Валентина Камалиева, началник на РУО – Бургас: Усилията ми ще са насочени към насърчаване културата на учене и взаимодействието с родителите
  • Вестник „Аз-буки“ – брой 36/2025 г.
  • Докторантка на INSAIT е сред примерите за успешни млади европейски изследователи на ЕК
  • Информационни табла в училищата по повод въвеждането на еврото
  • Снимка на броя: Пожарна безопасност
  • Индустрията на научните измами се разраства: Необходими се спешни мерки, тъй като възходът на генеративния изкуствен интелект допълнително улеснява създаването на фалшива наука
  • Право на платен отпуск при смърт на близък: какво предвижда законът
  • Ръководителите на училищата в София обсъдиха приоритетите за новата учебна година
  • За един малко познат медицински термин
  • Изкуственият интелект влиза в учебните програми
  • Мият дворовете на над 170 училища в София
  • Правителството одобри нов институт за българската диаспора

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"