Проф. д-р Веселина Вълканова,
проф. д.н. Андреана Ефтимова,
гл. ас. д-р Мая Стоянова, ас. д-р Йордан Карапенчев
Софийски университет „Св. Климент Охридски“
https://doi.org/10.53656/ped2023-3.01
Резюме. Настоящото изследване има за цел да проследи оценките за потребителския интерфейс на платформата „Мудъл“ сред нейните потребителите в Софийския университет „Св. Климент Охридски“. За целта респондентите се разделят според два признака – студенти и преподаватели, от една страна, и потребители с повече от 1 година опит или такива с от 0 до 1 година, от друга. Проучването е изготвено вследствие на анализ на анкетни карти, попълнени от 123 респонденти. В резултатите се наблюдава наглед парадоксална тенденция за увеличаване на критиката към Платформата с увеличаване продължителността на потребителския опит. Възможно обяснение за този феномен се установява в по-голямата склонност на опитните потребители да персонализират своята платформа, което, изглежда, води до определени затруднения.
Ключови думи: Moodle; студенти; преподаватели; сравнителен анализ; дистанционно обучение