Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Сравнителен анализ на нагласите на преподаватели и студенти към платформата за дистанционно обучение Moodle в контекста на пандемията от COVID-19

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
07-04-2023
в Uncategorized
A A

Веселина Вълканова, Андреана Ефтимова,
Мая Стоянова, Йордан Карапенчев
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2023-3.01

Резюме. Настоящото изследване има за цел да проследи оценките за потребителския интерфейс на платформата „Мудъл“ сред нейните потребителите в Софийския университет „Св. Климент Охридски“. За целта респондентите се разделят според два признака – студенти и преподаватели, от една страна, и потребители с повече от 1 година опит или такива с от 0 до 1 година, от друга. Проучването е изготвено вследствие на анализ на анкетни карти, попълнени от 123 респонденти. В резултатите се наблюдава наглед парадоксална тенденция за увеличаване на критиката към Платформата с увеличаване продължителността на потребителския опит. Възможно обяснение за този феномен се установява в по-голямата склонност на опитните потребители да персонализират своята платформа, което, изглежда, води до определени затруднения.
Ключови думи: Moodle; студенти; преподаватели; сравнителен анализ; дистанционно обучение

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailAnalogies Between Chemical Reactions and Quality of Workplace Environment Default ThumbnailСъгласително писмо на мутафчийския еснаф в Търново от 6 ноември 1872 година Default ThumbnailОценяване въздействието на традиционния и модулния модел на обучение в професионалното образование по софтуерно инженерство Default ThumbnailThe EU’s Policy towards Modernizing the Legislative Framework on Anti-corruption: Anti-corruption Reforms in Bulgaria

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Сп. „Български език и литература“, книжка 2/2023, година LXV

Следваща статия

Проектно базирано обучение за социално-емоционални и технологични умения чрез програмата „Умения за иновации“

Следваща статия

Проектно базирано обучение за социално-емоционални и технологични умения чрез програмата „Умения за иновации“

Медийната грамотност и учителите

Комуникация, афект и учене в класната стая

Последни публикации

  • Малкото училище с големите успехи
  • От Рим и Неапол до Пловдив и остров Света Анастасия
  • „Написаното остава. Пиши правилно!“ вече е в продажба
  • Учени са разработили „кожа в спринцовка“
  • Зрелостниците писаха по Яворов и за силата да прощаваш
  • 11-годишната Рая от Варна покори Балкана
  • Магията на музиката
  • Зам.-министър Емилия Лазарова: В 167 училища ремонтите продължават
  • Може ли шефът да ви задължи да карате личната си кола по работа?
  • Три златни и един сребърен медал за най-доброто представяне на България на Международната олимпиада по астрономия и астрофизика
  • За множественото число на нарицателното тикток
  • „Облякоха“ площада в Кюстендил в риза от 1200 кв. м
  • Семейството е най-големият ресурс за развитие на детето
  • Списанията на „Аз-буки“ с нова платформа за подаване на ръкописи
  • Снимка на броя: Малки творци в музея
  • Вестник „Аз-буки“ – брой 33/2025 г.
  • Нови началници на четири Регионални управления на образованието
  • Нови правила за изследователско висше училище
  • Образователни маршрути за 64 000 ученици
  • 280 образователни институции с нови директори
  • Форум на учени ще търси начини да стимулира изучаването на класическите езици
  • Зрелостниците трябва да внесат до 25 август здравноосигурителната си вноска за юли, напомнят от НАП

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"