Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

The Significance of Erasmus+ Mobility in Business Education: an Examination of a Successful Bulgarian-Mexican Collaboration

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
14-06-2024
в Uncategorized
A A

Lyudmila Mihaylova
University of Ruse “Angel Kanchev” (Bulgaria)
Emil Papazov
University of National and World Economy
Diana E. Woolfolk Ruiz
CETYS University (Mexico)

https://doi.org/10.53656/str2024-3s-5-sig

Abstract. The paper discusses the role of the European Union’s Erasmus+ Mobility Programme in improving business education in universities around the world, with only one located in an EU member country. Based on a case study, the importance of matching basic provisions in the internationalization strategies of universities interested in pursuing such collaboration is highlighted. It also examines some of the more significant organizational prerequisites for the practical implementation of the partnership concept, as well as for monitoring and evaluating the outcomes of mobility and other associated joint activities.
Keywords: business education, inter-university partnerships, Erasmus+ mobility

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailПредпочитания и ориентации на студентите по социална работа към методите и формите на професионалната практика Default ThumbnailЗакъснелият Кафка Default ThumbnailПриложение на иновационните технологии в обучението по теория и методика на физическото възпитание и спорта Default ThumbnailExploring Entrepreneurial Readiness among University Students: Insights from a Preliminary Study
Етикети: business educationErasmus+ mobilityinter-university partnerships

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Challanges of Using Artificial Intelligence in Management Decision Making

Следваща статия

Training of Personnel for Industry 5.0 through University Clubs Following the Example of the University of Ruse

Следваща статия

Training of Personnel for Industry 5.0 through University Clubs Following the Example of the University of Ruse

Knowledge Sharing Barriers in Bulgarian Companies – an Empirical Study

Dynamic Determinated Factors Analysis of Labour Productivity in the Bulgarian Energy Subsector

Последни публикации

  • Красива заплаха се разпространява в САЩ
  • Сдружение „Младежки гвардейски отряди“ заведе по Програма „Еразъм+“ ученици и студенти на аудиенция при папа Лъв XIV
  • В СУ „Св.св. Кирил и Методий“ в с. Крупник всяко дете получава шанс да открие силните си страни, да мечтае и да се развива
  • Отличия за успешно образователно приобщаване на деца и ученици
  • Обучение за работа с данни ще помогне за по-точни анализи на резултатите от външните оценявания
  • Да използваме ли думата рутина в новите ѝ значения?
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2025, година LXVIII
  • An Interdisciplinary Model for Teaching with Open Climate Data Across Mathematics, Informatics, and Geography
  • The Pythagorean Tree with Geogebra as a Motivator for the Implementation of Augmented Reality in School
  • Инфраструктура за създаване на чатбот с големи езикови модели и контекстно разширяване на инструкциите
  • Селекция на отбора на България за Двадесет и деветата младежка балканска олимпиада по математика
  • Exploring Pick’s Theorem in the Classroom: a Comparison between Traditional and Digital Methodologies Using Picksolver Software
  • Nonparametric Maximum Likelihood Estimation in Branching Processes with Random Migration
  • Проект на МОН с отличие за подобряване на хранителните навици на децата в детските градини
  • „Пресичам безопасно с TEDI“ гостува в ОУ „Антон Страшимиров“ – Бургас
  • Министър Вълчев откри обновени общежития за над 1200 бъдещи инженери и спортисти в София
  • Защо е важно да разграничаваме трудовия стаж от професионалния опит
  • Снимка на броя: Малките пекари
  • Доцент д-р Боряна Иванова, ректор на Аграрния университет – Пловдив: Бизнесът в сектора предпочита нашите кадри
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2025, година XCVII
  • Съвременни ракурси в природонаучното образование в началното училище: поглед към връзката „Дете – общество – природа“
  • Life Goals for Students in Public and Private Schools

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"