Стоянка Тодорова
Тракийски университет – Стара Загора
https://doi.org/10.53656/ped2025-7.10
Резюме. Статията представя анализ на възможностите за приложение на интердисциплинарен подход в обучението на студенти от педагогически специалности с акцент върху синергията екологично образование – изобразително изкуство. Разглежда се използването на постера като интерактивен инструмент за развиване на ключови компетентности у студенти, бъдещи педагози. Анализът на резултатите подкрепя изследователската теза и показва, че обучение за екологично образование чрез интердисциплинарен подход, базирано на синергията екологично образование – изобразително изкуство, води до повишаване мотивацията на студентите към учебния процес и по-ефективно формиране на професионални и ключови компетентности.
Ключови думи: педагогическа синергия; екологично образование; компетентности; STEM; интерактивни методи; постер
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия