Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Enriching Large Document Stores with Intelligent Metadata: a Framework for Effective Knowledge Management and Applied Analytics

Ivo Hristov от Ivo Hristov
31-08-2023
в Uncategorized
A A

Penko Ivanov, Elitsa Pavlova
The Financial Times (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/math2023-4-2-enr

Abstract. The current paper focuses on a framework for structuring large document stores with the help of intelligent metadata. The described landscape includes a proprietary knowledge graph which ingests millions of concepts from external, third-party data providers and accommodates internal class taxonomies; an NLP service for automated annotation of textual data; an annotations quality control mechanism; tools for knowledge graph ontology and concept management; and an extensive API layer. The authors present an approach they have tested and proved successful in one of the leading media companies in the world, whose media content is a core data asset. The proposed solutions enable content analytics in their proper context and allow explicit and implicit connections between the content and other company data – i.e., user (media content consumer) data. The latter empowers the efficient application of advanced analytical models for searches and recommendations and the implementation of accurate data-driven virtual assistants.
The paper advises addressing the metadata quality concerns, which the authors’ extensive practice identifies as an essential prerequisite for applied analytics delivering significant business value.
Keywords: software engineering; AI; data science; machine learning; NLP; metadata; knowledge graphs; ontology; metadata quality; business analytics

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailReconstructing the Mathematics Curriculum for Post-16 Students: A Comparison of the Approaches in England and Bulgaria Default ThumbnailПриложение на играта „Аз имам…, кой има…?“ При преговорни уроци по информационни технологии в прогимназиален и гимназиален етап Default Thumbnail75 години световна организация ОМЕП: предучилищното образование в България в перспективата на международния педагогически опит Default ThumbnailAttitudes and Experiences of the Preschool Teachers in the Application of Digital Technologies in Environmental Education

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Triples of Disjoint Paths вetween Points on a Circle

Следваща статия

Multiple Representations of Functions in the Frame of Distance Learning

Следваща статия

Multiple Representations of Functions in the Frame of Distance Learning

Integrated Lessons in Calculus Using Software

Рекурентните редици в училищния курс по математика и междупредметните им връзки с информатика и информационни технологии

Последни публикации

  • Опознай България чрез игра
  • Наши изследователи търсят как да заменят в батериите скъпия литий с евтиния натрий
  • Българските ученици с четири медала от Младежката международна олимпиада по астрономия и астрофизика
  • Красива заплаха се разпространява в САЩ
  • Сдружение „Младежки гвардейски отряди“ заведе по Програма „Еразъм+“ ученици и студенти на аудиенция при папа Лъв XIV
  • В СУ „Св.св. Кирил и Методий“ в с. Крупник всяко дете получава шанс да открие силните си страни, да мечтае и да се развива
  • Отличия за успешно образователно приобщаване на деца и ученици
  • Обучение за работа с данни ще помогне за по-точни анализи на резултатите от външните оценявания
  • Да използваме ли думата рутина в новите ѝ значения?
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2025, година LXVIII
  • An Interdisciplinary Model for Teaching with Open Climate Data Across Mathematics, Informatics, and Geography
  • The Pythagorean Tree with Geogebra as a Motivator for the Implementation of Augmented Reality in School
  • Инфраструктура за създаване на чатбот с големи езикови модели и контекстно разширяване на инструкциите
  • Селекция на отбора на България за Двадесет и деветата младежка балканска олимпиада по математика
  • Exploring Pick’s Theorem in the Classroom: a Comparison between Traditional and Digital Methodologies Using Picksolver Software
  • Nonparametric Maximum Likelihood Estimation in Branching Processes with Random Migration
  • Проект на МОН с отличие за подобряване на хранителните навици на децата в детските градини
  • „Пресичам безопасно с TEDI“ гостува в ОУ „Антон Страшимиров“ – Бургас
  • Министър Вълчев откри обновени общежития за над 1200 бъдещи инженери и спортисти в София
  • Защо е важно да разграничаваме трудовия стаж от професионалния опит
  • Снимка на броя: Малките пекари
  • Доцент д-р Боряна Иванова, ректор на Аграрния университет – Пловдив: Бизнесът в сектора предпочита нашите кадри

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"