Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Flipped Classroom and Traditional Method in Teaching Mathematics in Bulgarian School

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
01-07-2023
в Uncategorized
A A

Evgeniya Nikolova
Burgas Free University (Bulgaria)
Institute of Mathematics and Informatics – Bulgarian Academy of Sciences

https://doi.org/10.53656/math2023-3-5-fli

Abstract. Flipped learning is an educational technique in which students engage with instructional materials outside of class (such as films, texts, or interactive tutorials) while using class time for active learning tasks such as problem-solving, group work, and discussions. Flipped learning can be a particularly effective strategy in the context of school-based mathematics education. By allowing for greater differentiation, engagement, and interactivity, it can help to support the learning needs of all students and promote deeper understanding of mathematical concepts. This article looks at some key aspects of the implementation of the flipped classroom in mathematics education and suggests a possibility for its combination with the traditional model of mathematics education in Bulgarian schools to achieve more efficient and effective learning.
Keywords: flipped classroom; traditional classroom learning; blended learning; mathematics education

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailEducation 4.0 – the Change of Higher Education Institutions and the Labour Market Default ThumbnailState and Prospects of Development of Academic Mobility in the System of Training a Special Education Specialist Default ThumbnailКак се прави показалец? Default ThumbnailTriples of Disjoint Paths вetween Points on a Circle

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Управление на знанията по структури от данни чрез смесено обучение

Следваща статия

Graphic Culture of Constructive Modeling of Figures in Metric Stereometry

Следваща статия

Graphic Culture of Constructive Modeling of Figures in Metric Stereometry

Using Sensors to Detect and Analyze Students’ Attention during Road Safety Training in Primary School

Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2023, година LXVI

Последни публикации

  • Министър Вълчев откри обновени общежития за над 1200 бъдещи инженери и спортисти в София
  • Защо е важно да разграничаваме трудовия стаж от професионалния опит
  • Снимка на броя: Малките пекари
  • Доцент д-р Боряна Иванова, ректор на Аграрния университет – Пловдив: Бизнесът в сектора предпочита нашите кадри
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2025, година XCVII
  • Съвременни ракурси в природонаучното образование в началното училище: поглед към връзката „Дете – общество – природа“
  • Life Goals for Students in Public and Private Schools
  • Фактори и условия за успеха на приобщаващото образование: през погледа на изследователската практика
  • Вестник „Аз-буки“ – брой 7/2025 г.
  • Преддипломната практическа подготовка на студентите от специалност „Социални дейности“ през погледа на базовите специалисти в организации за социална работа
  • Attitudes of Educational and Professional Staff towards the Work of Support Teams in Preschool Institutions
  • Консултиране на студенти от специалност „Неформално образование“ относно планирането на образователна дейност по време на преддипломната им практика
  • Интерактивността в обучението по български език и литература в началния етап на основната образователна степен
  • Портфолиото на студентите в прехода от преддипломната практика към професионалната реализация в областта на неформалното образование
  • Стажантската преддипломна практика в специалност „Неформално образование“ – изследователски рефлексии на прехода между практическата подготовка на студентите и професионалната им реализация
  • Категориални измерения на информационно-комуникационните технологии в обучението на деца и ученици със СОП
  • INSAIT създаде модел, който дава на роботите триизмерен пространствен интелект
  • Приобщаването и интеграцията са във фокуса на работата на МОН
  • Техническата професионална гимназия „Никола Й. Вапцаров“ в Радомир отбелязва 100 години
  • Националната агенция за оценяване и акредитация връчва първи годишни отличия за добри практики
  • Министър Красимир Вълчев: Важно е учителите да възпитават
  • Министър Красимир Вълчев свиква извънредно съвещание с началниците на Регионалните управления на образованието за сигурността в училищата

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"