Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Multimodal Communication in Physical Education Classes

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
11-07-2025
в Uncategorized
A A

Cristiana Lucretia Pop, Cristina Filip

Bucharest University of Economic Studies (Romania) 

https://doi.org/10.53656/ped2025-5.04

Abstract. This study examines the special aspects of communication in physical education and its managerial implications in teacher-student interaction. Understanding different types of communication improves the quality and effectiveness of teaching physical education. Multimodal communication involves using various methods and codes to engage students effectively in physical education and sports activities. These methods include speech, intonation, facial expressions, eye contact, gestures, proxemics, body movements, and posture. These communication means are used in varying proportions during different lesson moments for organising, demonstrating, motivating, coaching, and providing feedback. The teacher’s mastery of a rich repertoire of communication means can facilitate the achievement of physical education objectives for all students. This is even more necessary as young people become increasingly sedentary and less involved in physical activities.

Keywords: soft skills; motivation; team spirit; physical activity

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailA Metagraph Model оf Cyber Protection оf аn Information System Default ThumbnailThe Importance and Effectiveness of the Teaching of Maritime English (ESP) in a Merchant Maritime Academy: Investigating the Opinions and Points of Parties Involved Default ThumbnailConceptual Model of Training in Remote Virtual Supervision in Social Work Default ThumbnailModern Methods of Teaching Agricultural Disciplines in Vocational High Schools of Agriculture

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

“Learning Through Research” аs а Strategic Direction оf Modernization оf Higher Education

Следваща статия

Прилагане на компетентностния подход и междупредметни връзки в урок по извънкласно четене за жанра легенда

Следваща статия

Прилагане на компетентностния подход и междупредметни връзки в урок по извънкласно четене за жанра легенда

Образователни аспекти на музикалнопедагогическия подход „Oрф-Шулверк“: приложение на модел за обучение на студенти – бъдещи учители

Parental Control and Use of the Internet Among Elementary School Students

Последни публикации

  • Предложение: Родителите да не връщат еднократната помощ за ученици при 5 неизвинени отсъствия за месец
  • Четири медала и абсолютно първо място от Балканската олимпиада по информатика
  • Шампионът в астрономията Светослав Арабов: Ръководителите ни подготвиха много добре
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 5/2025, година LXVII
  • Фигурата на проф. Марин Младенов в светлината на съвременните научни и културни изследвания (Проектът „Марин Младенов – вън от/вътре в България“, реализиран от гимназия „Св.св. Кирил и Методий“ в Цариброд)
  • Review of the Collection “Fascination: E.T.A. Hoffmann”
  • Отец Евгений Босилков и историческата памет на българите
  • Съвременни средства за визуално представяне на историята на българите католици за периода XVII – XIX век
  • Две непубликувани писма на Павел Йошич, католически архиепископ на София от началото на XVIII век
  • Международна научна конференция „Българските католици и Италия през вековете“, посветена на 350 г. от смъртта на българските католически прелати Петър Богдан Бакшич, Петър Парчевич и Филип Станиславов (Неапол, 28 – 29 октомври 2024 г.)
  • „Граматика“ на ученическите нагласи към четенето
  • Югът на родното място и проблемът за преселението
  • За мястото на епонимните термини в съвременната латинска медицинска терминология и тяхната рефлексия върху българската терминологична система
  • Родителите на деца до 12 години с възможност да работят дистанционно през лятото
  • Нестандартните и стандартните жестове с глава за съгласие и несъгласие в българската невербална система (Опит за описание и анализ)
  • Употреба на аорист в контексти, изискващи имперфект. Анализ на данни от анкетно проучване
  • Снимката се превръща в изкуство, когато докосне сърцето на зрителя
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7/2025, година XCVII
  • Синергията екологично образование – изобразително изкуство в обучението на студенти
  • Бургас с нови мерки за таланти
  • Златният медалист Дамян Иванов: Химията ми доставя удоволствие
  • 57 изследователи, свързани с БАН, попадат в световна класация за топ учени

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"