Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Научните списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Монографии, сборници
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Научните списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Монографии, сборници
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Semiempirical Quantum Chemical and Ab Intio Study of Co(Ii), Ni(Ii),Cu(Ii) and Zn(Ii) Complexes With The Azo Dye Derived From 4-Amino Antipyrine and 2,4-Dihydroxy Acetopheone

в Uncategorized

Satya Narayan Chaulia
Rajendra (Auto) College (India)

https://doi.org/10.53656/nat2021-6.03

Abstract. Semi-empirical quantum chemical calculation was made to study the nucleophilicity of the ligand and to study the mode of bonding between the ligand and the metal ions. The natural atomic charge at different atomic sites of the ligand has been calculated along with the electrostatic potential map to predict the reactive sites for electrophilic and nucleophilic attack. The theoretical spectral data such as IR, NMR and electronic have been calculated and compared with the experimentally generated data.
Keywords: Semiempirical study; Chem 3D Ultra; Natural atomic charge; Molecular polarisability

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия
СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Мутации и варианти на коронавируса SARS-CoV-2, причинител на COVID-19

Следваща статия

On the Sound, Produced by a Coin, Rolling In A Balloon

Следваща статия

On the Sound, Produced by a Coin, Rolling In A Balloon

Трудни теми в учебната програма по химия от гледна точка на учениците

Development of the Concept of Entropy: A Simpler Alternative to Carnot Cycle

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2022, година LXV
  • За корелационен и регресионен анализ в поведенческите и социалните науки
  • Приложение на успоредно проектиране за построяване сечението на призма с равнина
  • How to Improve the First-Year Students Motivation in Learning Matrices
  • Динамичният софтуер в помощ на изследване на задачи от практиката
  • Effects of Short-Term Stem Intervention on the Achievement of 9Th Grade Students in Mathematics
  • Recognition of Problematic Educational Situations in Computer Modeling Training
  • Converting Numeral Text in Bulgarian Into Digit Number Using Gate
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2022, година XXIV
  • Намаление, или защо учим математика
  • „Майнкрафт“ като образователен инструмент за реализиране на интегрирания подход
  • Панаир на науката
  • Интегративни връзки в обучението по околен свят, математика и информационни технологии в I клас
  • Бинарният урок като средство за надграждане на задължителния образователен минимум по математика във втори клас
  • Прилагане на PERMA модел в иновативен STEM предмет „Космически изследвания“
  • „Моята улица“ – проектно базирано обучение по математика в първи клас
  • Работодателската марка като конкурентно предимство
  • Дуалното обучение – едно добро решение на актуални социално-икономически проблеми
  • Ученето чрез дизайн като прагматичен подход за подобряване на професионалното педагогическо образование
  • Прилагане, адаптиране и важност на иновативния метод саундпейнтинг в предучилищна възраст
  • Специфика на обучението по хорово дирижиране в специалностите „Музика“ и „Педагогика на обучението по музика“ в Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2022, година XLIX
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Научните списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Монографии, сборници
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG