Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Динамичният софтуер в помощ на изследване на задачи от практиката

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
30-06-2022
в Uncategorized
A A

Веселин Гушев, Данаил Гушев
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/math2022-3-5-din

Резюме. Статията разглежда някои задачи от практиката, чието изследване може да бъде моделирано нетривиално с помощта на динамичния математически софтуер GeoGebra. GeoGebra е интерактивно приложение за геометрия, алгебра, статистика и анализ, предназначено за обучение по математика и природни науки от началното училище до университета, достъпно безплатно в множество платформи.
Ключови думи: задачи от практиката; динамични математически модели; динамичен математически софтуер

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailInfluence of Digital Technologies on the Speech Development of 5-to-7-Year-old Children Default ThumbnailРазвитие на умения за базова грамотност при деца с тежки физически увреждания Default ThumbnailАрхеологическият запис като информация и ентропия Default ThumbnailFreud and Jentsch read Hoffmann’s Uncanny Automata

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Effects of Short-Term Stem Intervention on the Achievement of 9Th Grade Students in Mathematics

Следваща статия

How to Improve the First-Year Students Motivation in Learning Matrices

Следваща статия

How to Improve the First-Year Students Motivation in Learning Matrices

Приложение на успоредно проектиране за построяване сечението на призма с равнина

За корелационен и регресионен анализ в поведенческите и социалните науки

Последни публикации

  • Приказната история за „Вълшебните обувки на Кая“ с премиера в Столична библиотека
  • Студентка и учител вдъхват нов живот на детско отделение в Кюстендил
  • 120 години дух, воля и просвещение
  • Зам.-министър Наталия Михалевска: образователните маршрути са пъзел от знание и преживяване
  • Държавата осигурява средства за българските полярни изследвания
  • Започват обученията на учители, които ще подготвят бъдещите олимпийци
  • Носителят на Нобел за мир Мария Мачадо: „Изборът беше между бюлетини и куршуми“
  • Право на отпуск за обучение – какво предвижда законът
  • Учени от INSAIT: Популярните GPT модели са склонни да „решават“ грешни математически задачи
  • МОН публикува концепция за стандартите за ранно учене и грижи
  • „Училище за успех“ търси нови посоки за образование
  • ТКЗС – драмата, сполетяла българското село
  • За термина ейджизъм
  • Юлиана Ефремова, началник на РУО – Перник: Отговорни сме да научим децата да мислят критично
  • Снимка на броя: На гости в тренировъчния център на ВМА
  • Ласло Краснахоркаи спечели Нобеловата награда за литература
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2025, година XLXII
  • Филмът „Заведи ме вкъщи“ в контекста на киното за деца в България
  • В ироничното „царство“ на Музил
  • Възрожденските писатели за българския език: Иван Вазов за чуждите думи, падежите, членуването и правописанието
  • Езикът на реставрацията на фотографии: културно наследство и методологии
  • „Impatient Women“ or The Future of The Values/Values of the Future

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"